Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Bedankt voor het organiseren Jorgy !

Ik heb tot hiertoe geen PM van jou ontvangen waarin de naam van Fabula staat..?

Je hebt die avond 2 PM's gestuurd, de eerste met "Thankssssss" en de tweede met "De teerling is geworpen.".

Heb dus om eerlijk te zijn geen idee waarover je het hebt :roflol:

teerling is geworpen 'alea jacta est', lijkt wat op fabula acta est want die avond dacht ik die latijnse spreuk fabula jacta est was ipv alea. ik geef toe dat ik niet volledig nuchter was ook toen ik die pm's stuurde...

Oei, ik was Jorgy nog vergeten te bedanken. Bedankt voor het organiseren van dit leuke, zij het weliswaar korte, weerwolfspelletje!

• Topic Starter Topic Starter
Zo, dat valt hier snel stil.

Niemand die WW game 30 wil organiseren?

Heb nog een wel een ideetje dat ik wil uitwerken.

lloyd pls geen 3 kampen oorlog, dat was echt lastig ;p

In voor Illoy! Zou het ook wel willen maar heb geen idee hoe:p

In voor Illoy! Zou het ook wel willen maar heb geen idee hoe:p

Dacht ook altijd dat het niet zo simpel was, maar dat is het wel :o

Enige wat je moet doen 's avonds even de stemmen tellen (5-10 min werk), 's ochtends je PM's nalezen (5 min werk) en steeds de verhalen schrijven (30 min werk). Voor de rest is het kijken hoe ****ed up sommige mensen redeneren en lachen met 50% van de posts :roflol:

Ook in !!
Even linkje plaatsen hier als de inschrijvingen beginnen.

Dacht ook altijd dat het niet zo simpel was, maar dat is het wel :o

Enige wat je moet doen 's avonds even de stemmen tellen (5-10 min werk), 's ochtends je PM's nalezen (5 min werk) en steeds de verhalen schrijven (30 min werk). Voor de rest is het kijken hoe ****ed up sommige mensen redeneren en lachen met 50% van de posts :roflol:

Ja daarom dat lijkt me dus ook super komisch haha, om te zien hoe ze op dingen komen etc.

Denk alleen niet dat ik een goeie verhalenschrijver ben...

Ja daarom dat lijkt me dus ook super komisch haha, om te zien hoe ze op dingen komen etc.

Denk alleen niet dat ik een goeie verhalenschrijver ben...

Dat dacht ik van mezelf ook, maar achteraf gezien bleek het nog wel mee te vallen. Desnoods schrijf je korte verhalen, dat maakt voor velen ook geen verschil. Het gaat uiteindelijk gewoon maar om de game :)

Dat dacht ik van mezelf ook, maar achteraf gezien bleek het nog wel mee te vallen. Desnoods schrijf je korte verhalen, dat maakt voor velen ook geen verschil. Het gaat uiteindelijk gewoon maar om de game :)

Vond je verhalen leuk. Vind de leukste games waar de members zelf in genoemd worden, altijd lachen.

De verhalen schrijven lijkt me dan ook het leukste van een game organiseren. Voor een hele game heb ik het te druk maar zou best samen met iemand willen hosten en de verhalen willen doen.

De hints lijkt me een drama om dat beetje fatsoenlijk te doen.

Vond je verhalen leuk. Vind de leukste games waar de members zelf in genoemd worden, altijd lachen.

De verhalen schrijven lijkt me dan ook het leukste van een game organiseren. Voor een hele game heb ik het te druk maar zou best samen met iemand willen hosten en de verhalen willen doen.

De hints lijkt me een drama om dat beetje fatsoenlijk te doen.

Thanks voor het compliment, leuk om te horen dat ze aangenaam om lezen waren :)

Ik denk dat er wel wat mensen zijn dat zien zitten. Samen met iemand anders hosten, scheelt wel een hoop in tijd natuurlijk. Zou graag eerst nog eens een game zelf meespelen, maar als nadien nog niemand zich heeft opgegeven wil ik het desnoods wel eens met jou doen.

Hints zijn niet zo belangrijk, dat zag je ook in mijn game. Geen enkele hint werd geraden (buiten die van het meisje), maar toch waren al veel rollen bekend op het einde. Speelstijl is alles, en daarmee kan je echt veel weggeven, dus als er weinig hints zijn kan het nog altijd een leuke en boeiende game zijn.

Ook in voor nieuwe game! Keek zelf wel erg uit naar de verhalen, al snap ik vaak geen fck van de hints..
Organiseren is voor mij geen doen.. dat wordt niets haha.

Thanks voor het compliment, leuk om te horen dat ze aangenaam om lezen waren :)

Ik denk dat er wel wat mensen zijn dat zien zitten. Samen met iemand anders hosten, scheelt wel een hoop in tijd natuurlijk. Zou graag eerst nog eens een game zelf meespelen, maar als nadien nog niemand zich heeft opgegeven wil ik het desnoods wel eens met jou doen.

Hints zijn niet zo belangrijk, dat zag je ook in mijn game. Geen enkele hint werd geraden (buiten die van het meisje), maar toch waren al veel rollen bekend op het einde. Speelstijl is alles, en daarmee kan je echt veel weggeven, dus als er weinig hints zijn kan het nog altijd een leuke en boeiende game zijn.

Nou lijkt me leuk ben alleen geen ontvanger hoor!:roflol:

:o

Die was te mooi om niet even in te koppen.:D

Nee ja lijkt me prima man.

Jouw vrouwtje is gezegend met jou!! Alleen maar geven!!! Wauw!!

Terug
Naar boven