- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch iets gemakkelijker dan de hints die ik kreeg van unknown![]()
Er was in het openingsverhaal gezegd dat de toeschouwer piepklein was. Ik heb dan gewoon gekeken wie het kleinst was en dat was HIllr met 1.50 meter. Ik wist dat het wel heel erg voor de hand liggend zou zijn, maar zag niet meteen iets anders.

Dat was echt te gek voor woorden. Had namelijk gehoopt dat het om een burger zou gaan, en niet iemand met een speciale rol. Dat hij dan ook nog eens verbonden was met adam, gaf me weer extra problemen. En dat hij nadien nog de echte wolf zou willen opeten, had ik ook totaal niet zien aankomen. 

Was een mooi spel jorgy, veel mensen zullen zeggen jammer dat het al gedaan is dus dat wil wel wat zeggen.
Unknown jager, de lepe vos. Dat had ik moeten zien aankomen als hij zo openbaarlijk de jagers advies gaf.
En nog eens beste post van het spel gewonnen ook volgens de spelleider, feestje![]()

Ik had tranen in mijn ogen van het lachen
Heb ook nog wel een paar keer moeten lachen met bepaalde redenaties en gedachtegangen van bepaalde spelers in dag 1, want sommige van jullie kunnen er echt wel wat van
Blij dat het spel gesmaakt werd, hopelijk vonden jullie het idee van de zombiewolf ook wel aangenaam en waren de verhalen leuk om te lezen. Besef zelf dat ze misschien nog wat opgefleurd konden worden met afbeeldingen, omdat ze nu misschien wat droog zijn?
Hintverklaring zal morgen komen.

Ik heb me srs een aantal keer zitten opvreten, niet normaal meer!
Bedankt voor t organiseren van de game, t was echt top Jorgybaby.
Morgen wat beter je verhaal lezen.
Night night allemaal!

bedankt voor het spel jorgy, je hebt het goed gedaan
verklaar je ook even de hint van bart de wever en jasper van family guy?

Als je het spel organiseert zie je pas echt hoe mensen in alles iets zien en hoe sommige argumenten worden opgebouwd, wel eens fijn om te zien.
Verhalen waren tof, afbeeldingen zijn niet persee nodig. Sommige mensen lezen de verhalen niet eens (zie orgineel)![]()
Heel cool man, bedankt voor me rol en indd jammer dat het alweer is afgelopen! Was een uiterst leuk potje die smaakt naar meer![]()

Ahh, vandaar.. Ik vroeg me al af wat voor jou aanleiding was om op mij te gaan. Had de hint zelf ook gezien, maar had uit mijn oogpunt eerder gedacht dat het verwijzing was naar mijn slechte rol.. Wel gezien hoe en wat maar niet zeggen wie ik had zien veranderen in wolf. Viel me overigens wel mee dat niemand verder daar op in ging
Jammer dat ik er zo snel uit lag! Heb wel vol spanning de rest meegelezen haha!
.