MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom zo niet uit met die hoge getallen steensteen.
Heb het anders aangepakt: de reeksjes van drie opgetels en die woorden genomen.

14-13-21-13-12-15-17

het-feit-de-feit-een-is-harde

kunnen we hier een hint in lezen?

A dirty mind is a joy forever ;)

Ben terug van onbeperkt kreeft en sushi eten enzo maar stem om alley cat.

Dan val ik nog het minst op, offensief van lieke weegt toch te weinig meer op gezien het tijdstip van de stemmen :(

Mag alley erg graag enzovoort als speler maar het is niet anders dan maar he

dikgedrukt: Alley Cat:dikgedrukt

telefoon pakt het dit keer niet helaas

dat lukt niet, want dan ben ik bij een zin waar ik tot 15 moet gaan, en die zin heeft geen 15 woorden....

Vind de verhalen overigens heel goed! Je ziet dat je er veel werk aan hebt wauter! :)

dat lukt niet, want dan ben ik bij een zin waar ik tot 15 moet gaan, en die zin heeft geen 15 woorden....

15e letter :o

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Ik heb de stemming niet zo hard gevolgd maar ik denk dat alley in de meerderheid is?

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Zie ik daar commentaar op mijn verhalen :mad:

Kan je semi-confirmen dat het een bekende vorm van code-taal is? :o

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2:

Leonardo da vinci was wat men vandaag een homo universalis of een polymath noemt. Hij was bedreven in verschillende disciplines zoals schilderkunst, beeldhouwkunst, techniek, geologie, botanisme en nog veel anderen. Zijn enorme nieuwsgierigheid en interesses maakten ook dat een minderheid van zijn werken 100% afgewerkt waren waarvan er nog eens maar een klein deel de tand des tijds overleefd hebben. Geboren als een bastaard begon zijn leven niet direct op de meest makkelijke manier maar onder de hoede van Verrocchio leerde hij vrij snel de schilderambacht, tijdens het schilderen van de “de doop van Christus” zou Verrocchio zo onder de indruk zijn geweest dat hij besloot van nooit meer zelf te schilderen.

Alfredo+Araujo+Santoyo+_+paintings+_+Colombia+(30).jpg

De vindingrijkheid van Leonardo was ook vele vorsten en hooggeplaatsen in die tijd niet ontgaan en Leonardo was dan ook zeer gegeerd aan de hoven. Van standbeelden maken, tot mechnische opstellingen ter entertainment tot oorlogswapens, zijn nieuwsgierigheid en inventiviteit kende geen grenzen. Hoe blij hij ook was met zijn wapenontwerpen, tegelijk gruwde hij van het gebruik ervan. Een beetje zoals Einstein de Amerikanen in de tweede wereldoorlog verwittigde dat de Duitsers aan atoombommen aan het werken waren en zo onrechtstreeks de kernwapenwedloop begon.

Wat weinig geweten is is dat er zeer sterke aanwijzingen waren dat Leonardo Da Vinci homoseksueel was. Dat hij dieren liefhad bleek uit het feit dat hij vogels opkocht op de markt om ze daarna vrij te laten en vegetariër was.

da-vinci-invention.jpg

Met zijn manier van denken en leven zou Da Vinci zeker een vrijmetselaar zijn geweest (moest de vrijmetselarij zoals we ze nu kunnen toen al bestaan) en goed mogelijk het vrij snel tot grootmeester schoppen. De strijd tussen het goede en het kwade gaat nog altijd voort en één kamp is dit maal een stapje dichter bij het einddoel.

Alleycat is dood:

Hij was burger

Hij was stamlid, in de eerste twee stemmingen er een cult uit. Dat kan je toch niet verzinnen :roflol:

Okay, dan hebben LM en Lloyd zich wel verdacht gemaakt imo. Hoop bijna dat het niet zo is, maar als ook zij cult zijn, wordt het wel vrij saai :roflol:

Hehe goed gegokt!

Nvm

potverdikkie dat gaat lekker!

Lol....kom net terug van een hele dag Da Vinci
college
trouwens :D

Da Vinci was een grootmeester....we moeten dus hints naar de burgemeester kunnen vinden in deze post.
Een homo, vegetariër, dierenvriend....

ben pas als laatste meegegaan op alley :roflol:

Dus ???

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Da Vinci was een grootmeester....we moeten dus hints naar de burgemeester kunnen vinden in deze post.
Een homo, vegetariër, dierenvriend....

Waarom wil je zo graag openbaar een mogelijke hint naar een belangrijke goede rol proberen oplossen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven