- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook wel waar ja, goed bedacht.Ik ga ook wel mee op Alley cat dan. Grappig dat LM hem subtiel probeert te verdedigen
De hint van het dansje kan ook kloppen, als je synoniemen voor "raar" gaat bekijken.

Cult treintjes komen op gang indien er een cult in gevaar is. Aangezien er nu nog helemaal geen stemmen op een andere speler/mogelijke cult waren, zou het voor cults vrij dom zijn om dat risico te nemen en zich zo bloot te geven. Indien de speler op wie men stemt een burger blijkt te zijn, dan zijn degenen die de stemming op gang brachten verdacht.
---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------
Alley CAT voorlopig dan maar. Op werk niet veel tijd om tips grondig te bestuderen.

Begin je zelf toch ook aan je rol te twijfelen?Iemand een betere keuze dan Allay dan?
Iemand anders waarvan we het zeker weten?
Omdat Orgineel zegt dat hij de Roddeltante is.
Op basis van het feit dat hij het gewoon zegt.
Op basis van het feit dat hij het gewoon zegt.
Hij heeft een pm gehad met zijn rol erin, en daarin staat volgens hem dus dat hij de roddeltante is.
Omdat de stemming al 40 minuten afgelopen was. Ik ging mee met de mensen die nog veel te laat hun stem doorgaven, zoals jij zelf
---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------
Wel jammer dat we met Sanca en Penose toch meteen 2 vaste spelers kwijt zijn.
Er staat in het verhaal dat de wolf als eerste zijn keuze maakte. Is er toevallig iemand die er op gelet heeft wie vlak na het verhaal online was?
. 14 uur per dag werken is niet normaal meer... We zouden afgelopen vrijdag klaar zijn met de verbouwing, maar doordat er een knurft met een heftruck tegen een stelling aan reed, lazerde de hele boel om en kon alle schade weer herstelt worden. Bij gebrek aan beter, lijkt het me wel de beste keuze om orgineel gewoon te volgen. Blijkt alley burger te zijn, dan is orgineel sowieso de eerstvolgende die er uit gaat. Ik kan ook weinig redenen bedenken waarom orgineel zo vroeg in het spel zou claimen om een rol te hebben die hij niet heeft.