Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
okay good point, moet echt nog een paar spellen leren vrees ik :(

er staat trouwens: hij kon het vrij snel tot grootmeester schoppen, hij is het dus niet.

ik beloof de volgende keer tot 3 te tellen alvorens mijn vingervlugge vingers weer eens getypt hebben wat ik dacht :o

Dus ???

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Waarom wil je zo graag openbaar een mogelijke hint naar een belangrijke goede rol proberen oplossen ???

dan kan ik mijn handen wassen in het onschuld:p

Oké, jager, ga deze nacht bij orgineel staan.

Orgineel, check jij Lm/Nicky of gaan we die er gewoon de komende twee dagen uitstemmen en ga jij op zoek naar de wolf?

Gaat lekker, vertrouwen in Orgineel niet voor niets geweest.
Die onderbuik van mij heeft echt vaak gelijk.

Oké, jager, ga deze nacht bij orgineel staan.

Orgineel, check jij Lm/Nicky of gaan we die er gewoon de komende twee dagen uitstemmen en ga jij op zoek naar de wolf?
Zeg spelleidertje: Jij zou juist beter moeten weten, you should know the way I'm thinking

Gaat lekker, vertrouwen in Orgineel niet voor niets geweest.
Die onderbuik van mij heeft echt vaak gelijk.
ik weet nog wel een keertje dat dat niet zo was....
en ook niet te overtuigen ;)

Na onze nacht samen (die nacht waaruit je de inspiratie haalde voor het ballengeklets-tegen-achterwerk-verhaal in onze game) wist je nochtans ook niet meer wat boven of onder was ;)

:o

ik snap echt niet waar je het over hebt
:engel:

en nee, daarmee insinueer ik niet dat vannacht weer zo'n nacht was

potver hier kan ik me niet meer met goed fatsoen uitredden whahaha

Tis dat ik geen karma meer kan geven :roflol:

Hebben jullie geneukt ?

Sorry vrienden, druk gehad op werk en geen mogelijkheid tot bijlezen en stemmen gehad.

Excuus, het siert me niet

Weet al op wie ik vandaag ga stemmen.
Eerst n8 verhaal afwachten.

Goeiemorgen allemaal.
Laat dat verhaal maar komen :D

Sowieso wil ik vandaag voor LM, Lloyd of Nicky gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 2:

De vrijmetselaars zijn stilaan goed op weg om de burgers te redden van de assassani en zijn mede stamleden. Geruisloos leiden ze de burgers naar de goeie kant zonder zelf op te vallen en ook de grootmeester doet zijn duit in het zakje, “bijna” denkt hij in zichzelf. De assassani ziet de bui al hangen en besluit van deze keer niet de fout te maken van vorige keer. Hij pakt een zware hamer mee en gaat op pad. Wanneer hij zijn slachtoffer vind besluipt hij de persoon in kwestie en met één grote zwaai slaat hij de schedel van het slachtoffer half in. In een flits herkent het slachtoffer de assassani en denkt bij zichzelf “logisch dat de wolf autoritair was”. Zijn hoofd smakt op de grond en zijn levenloze ogen blijven de assassani aanstaren terwijl deze op zijn gemakje wegloopt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En weeral is de roddeltante aan het dansen.

Jorgyboy is dood:

Hij was burger

De wolf doet het ook niet slecht.

Heb jij een idee wat we vandaag het best kunnen doen, Orgineel?

Arme Jorgy :(

Ben eruit zie ik, tja viel niet veel tegen te doen. Zelfs niet als ik wel internet had gehad thuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven