- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus
---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
Waarom wil je zo graag openbaar een mogelijke hint naar een belangrijke goede rol proberen oplossen![]()

Zeg spelleidertje: Jij zou juist beter moeten weten, you should know the way I'm thinkingOké, jager, ga deze nacht bij orgineel staan.
Orgineel, check jij Lm/Nicky of gaan we die er gewoon de komende twee dagen uitstemmen en ga jij op zoek naar de wolf?
ik weet nog wel een keertje dat dat niet zo was....Gaat lekker, vertrouwen in Orgineel niet voor niets geweest.
Die onderbuik van mij heeft echt vaak gelijk.

Hij was stamlid, in de eerste twee stemmingen er een cult uit. Dat kan je toch niet verzinnen![]()
.Zeg spelleidertje: Jij zou juist beter moeten weten, you should know the way I'm thinking

Na onze nacht samen (die nacht waaruit je de inspiratie haalde voor het ballengeklets-tegen-achterwerk-verhaal in onze game) wist je nochtans ook niet meer wat boven of onder was![]()

Na onze nacht samen (die nacht waaruit je de inspiratie haalde voor het ballengeklets-tegen-achterwerk-verhaal in onze game) wist je nochtans ook niet meer wat boven of onder was![]()

Goeiemorgen allemaal.
Laat dat verhaal maar komen
Sowieso wil ik vandaag voor LM, Lloyd of Nicky gaan.