Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de hint dat de wolf het slachtoffer zonder moeite oppakte doet mij denken aan een atlas stone oid.. Dat zet wauter er niet voor niets in lijkt mij ;) Tevens tilt/duwt imba ook iets op zijn avatar.

Nah ik heb eerlijk gezegd echt geen flauw idee :o

IMBA dan maar..

Schrijf verhaal maar Wauter, dan kunnen ze het zien de ongelovigen.
Ik ben gewoon goed, ik lieg niet.
Check vorige weerwolfgames maar, altijd als ik zeg dat ik goed ben, dan ben ik goed.

• Topic Starter Topic Starter
Tussenverhaal:

De verzamelaar besluit van zijn nieuwe functie direct gebruik te maken. Hij leest eerst eens duidelijk op zijn gemak de verhalen en de bijkomstige hints en besluit dan er echt wel duidelijke aanwijzingen zijn dat de assassani een bepaalde speler moet zijn. Heeft hij duidelijk in een helder moment gezien wat zoveel burgers niet konden zien? Burgers waarvan zelfs de grootmeester stilaan goed opweg was met de hints? Het moge al een wonder zijn voor de burgers dat ze zover geraakt zijn na het mindere spel van de stamleden. Die hadden zich te duidelijk op de voorgrond begeven tijdens de verdediging van hun meest dierbare stamlid Alleycat. Daarna waren ze maar te plukken als rijpe appels aan een boom door de roddeltante die zo het hele spel bloot legde. De stamleden hebben in hun laatste acties echter slim bewust de assassani altijd mooi buitenspel gezet waardoor niemand nog maar een flauw idee had wie de assassani was.

De verzamelaar besluit van op de kerktoren zijn stelling te kiezen. Het is net markt en hij weet dat zijn doelwit zich goed vermomd tussen de massa zal begeven. Hij begint zijn wapen te assembleren en controleerd alles drie keer voor de zekerheid, dan gaat hij op zoek naar zijn slachtoffer in de massa. Vrij snel heeft hij zijn slachtoffer en begint te mikken. Net op het moment dat de klokken 12 uur slaan doet hij zijn schot en het slachtoffer valt onmiddelijk dood neer. De verzamelaar haalt zijn geweer weer uit mekaar en hij steekt zijn wapen weg. "Nu wil ik toch zeker zijn" en hij spurt de trappen af van de kerktoren tot hij beneden is en naar het slachtoffer toeloopt dat ondertussen omgeven is door mensen. "Aan de kant iedereen, ik ben dokter" roept de verzamelaar en murmt zich door de massa. Hij haalt de hoodie van het slachtoffer zijn gezicht en ziet dat zijn keuze verrassend was.

Diaephi is dood:

Hij was de assassani:

Punjab was burger en sinds gisterenavond ook verzamelaar na de dood van Woopy.
IMBAatwork was burger
Stefanovich was burger
Steensteen was grootmeester
Goldberg1987 was gek (hij dacht dat hij de grootmeester was)

f**k :roflol: kut punjab

Niceee :D

Thanks voor het organiseren Wauter, was een verrassing dat ik uberhaupt ingeschreven stond en kreeg ook nog de wolf rol.

Eerste paar dagen had ik redelijk weinig tijd en ben ik met de burgers meegegaan. Helaas meteen wat cults eruit. Daarna dacht ik op een leuke manier het voortouw te nemen en hints naar lloyd te verzinnen, bleek hij cult te zijn...

Toen dacht ik dat alle cults er zeker uit waren, dus kwam met een hint naar nicky, weer een cult eruit. Nondeju. Uiteindelijk pakte dit redelijk goed voor me uit. Jammer alleen dat punjab me uiteindelijk niet vertrouwde want ik vond dat ik een aardige winstkans had.

Punjab ik had jouw vannacht sws opgegeten. Dan waren er nog slechts 3 man overgeweest.

Mooi. Had niet verwacht dat de verzamelaar de wolf zou pakken :D

Complimentjes Wauter! :D

Ga je nog wat hints uitleggen?

Toen dacht ik dat alle cults er zeker uit waren, dus kwam met een hint naar nicky, weer een cult eruit. Nondeju. Uiteindelijk pakte dit redelijk goed voor me uit. Jammer alleen dat punjab me uiteindelijk niet vertrouwde want ik vond dat ik een aardige winstkans had.

Alsof ik jou wel vertrouwde :cool:

Ik opperde nog dat jij de enige powerlifter was van het gezelschap, na je mislukte strongman carrière. :D

Was niet helemaal srs hoor ;)

Maar ik roep zo veel waardoor ik niet geloofwaardig meer over kom, terwijl ik best vaak goed zit.

Toen er stond dat de wolf autoritair was brak me het zweet uit, ik dacht echt dat die me ging nekken

blowjob door hillR was wel genieten :$

Hints horen nooit te direct te zijn imo want als je 100% er zeker van bent is de fun er ook af maar gelukkig legde niemand de link met je beroep.

Alsof ik jou wel vertrouwde :cool:

Ik opperde nog dat jij de enige powerlifter was van het gezelschap, na je mislukte strongman carrière. :D

Was niet helemaal srs hoor ;)

Maar ik roep zo veel waardoor ik niet geloofwaardig meer over kom, terwijl ik best vaak goed zit.

Als je zoveel roept is het toch logisch dat je ergens wel eens juist zit? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven