- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Complimentjes Wauter!
Ga je nog wat hints uitleggen?
Toen er stond dat de wolf autoritair was brak me het zweet uit, ik dacht echt dat die me ging nekken
blowjob door hillR was wel genieten :$

Want jij bent autoritair? (geen idee hoor) Ja dat zal best![]()

Toen dacht ik dat alle cults er zeker uit waren, dus kwam met een hint naar nicky, weer een cult eruit. Nondeju. Uiteindelijk pakte dit redelijk goed voor me uit. Jammer alleen dat punjab me uiteindelijk niet vertrouwde want ik vond dat ik een aardige winstkans had.

Toen er stond dat de wolf autoritair was brak me het zweet uit, ik dacht echt dat die me ging nekken
blowjob door hillR was wel genieten :$
ik vond em zelf te easy en dacht die gaat me meteen nekken, maar er reageerde niemand op

idd,Hints horen nooit te direct te zijn imo want als je 100% er zeker van bent is de fun er ook af maar gelukkig legde niemand de link met je beroep.
Alsof ik jou wel vertrouwde
Ik opperde nog dat jij de enige powerlifter was van het gezelschap, na je mislukte strongman carrière.
Was niet helemaal srs hoor
Maar ik roep zo veel waardoor ik niet geloofwaardig meer over kom, terwijl ik best vaak goed zit.

Nee als je het niet weet (zoals ik) dan lees je er zo overheen![]()