Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo wie is er powerlifter?? Mis ik iets

Goed dat origineel eruit is, lag naar mijn inzien het er te dik op dat ie die rol had, net zoals alle andere edities waarin de heks zoveel kracht had door het zo openbaar te gaan maken. Kan daar voortaan iets tegen gedaan worden?

Verkeerde topic

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Goed dat origineel eruit is, lag naar mijn inzien het er te dik op dat ie die rol had, net zoals alle andere edities waarin de heks zoveel kracht had door het zo openbaar te gaan maken. Kan daar voortaan iets tegen gedaan worden?

Ik had de rol aangepast ivm de vorige game van jorgyboy, als je er los de wolf kan uithalen vind ik het niet zo spannend. Door de wolf en cults samen als slecht te aanzien dacht ik de wolffunctie te kunnen maskeren. Hadden de cults natuurlijk elkaar niet overduidelijk zo verdedigd dan had orgineel ook niet zoveel juiste namen kunnen hebben. Af en toe probeer je eens wat nieuwe dingen in het spel te steken en dan zijn er bepaalde zaken die niet zo leuk blijken, mijn excuses naar de spelers toe.

Wie kan mij de hypnotiseur uitleggen van het nieuwe spel van woopy? :roflol:

Jongens hou alles wat niet met de game te maken heeft even voor je of zet het in spoiler. Is beetje onduidelijk zo met die paar spelers left.

Wie kan mij de hypnotiseur uitleggen van het nieuwe spel van woopy? :roflol:

Best vragen over dat spel in het topic op de site stellen. Dan kunnen de jongens hier ongestoord verder spelen. Is niet echt leuk voor hen anders.
(en aan de nog levende deelnemers hier: jullie krijgen de uitnodiging van zodra jullie er uit liggen of als het spel afgelopen is :p )

imba

ik vertrouw imbaatwork ook niet, de druppel is dat hij nu opeens stemming richting mij tracht te duwen terwijl het volgens mij al duidelijk is dat ik burger ben

Nou de rest ook ff dan kan het verhaal geschreven worden...

Stomkoppen, niet dat ik nu zo'n belangrijke rol heb, maar ben 100% goed.
Anders zou ik jullie toch niet kunnen opeten?

Jezus wat gaat dat makkelijk zo zeg... :eek:

Haha vertrouwen? Ik vertrouw bijna niemand op DBB :roflol:

Waarom wantrouwen we hem dan??

Haha vertrouwen? Ik vertrouw bijna niemand op DBB :roflol:

Waarom wantrouwen we hem dan??

Ik wantrouw iedereen,

weet mijn eigen rol en ik weet jou rol. Voor de rest blijft het een gokje

verder vind ik imba's houding van '' stem me er dan uit'' een slechte poging tot omgekeerde psychologie om erin te blijven

Goede reden wel.. Een gokje :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven