Fitness Seller

Aankondiging Weerwolfgame 33: The guardians of humanity: freemasons

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ieder ander behalve punjab!
Overigens zie ik de hint over dat de wolf een Nederlanders is niet iets waar ik aan vast wil houden. Heb sterk het idee dat het alleen over het slachtoffer ging!

Dat kan best zo zijn, maar als we toch random gaan gokken, kunnen we toch rekening mee houden met het enige wat MISSCHIEN iets is? Dat verbetert de kansen toch net een beetje.

Wat dacht je van de uitdaging van Imba: "stem maar op mij"?

Dat kan best zo zijn, maar als we toch random gaan gokken, kunnen we toch rekening mee houden met het enige wat MISSCHIEN iets is? Dat verbetert de kansen toch net een beetje.

Wat dacht je van de uitdaging van Imba: "stem maar op mij"?

Ja maar als jij het nu wel bent?

Dat weet je natuurlijk niet..

Tja, er is te weinig tijd en de anderen komen toch niet meer op tijd online om hun stem te wijzigen. Ik geef het op.

Spijtige zaak voor de burgers alleszins.

• Topic Starter Topic Starter
Stemming gesloten.

Dag 6:

Copernicus is lang niet de enige die tijdens zijn leven vergruisd is door de kerk omwille van zijn wetenschappelijke theorieën. Het idee dat er zoiets bestond al evolutie en dat deze gedreven werd door natuurlijke selectie legde een bom onder het feit dat God alles geschapen had. Darwin is vooral bekend van zijn theorie over evolutie van soorten. Hij wist door nauwkeurige waarnemingen en een voor die tijd ongewoon grondig empirische manier van redeneren zijn theorie zeer grondig te onderbouwen. Het idee van evolutie was niet nieuw. Dat bepaalde soorten in de loop van de geschiedenis van de Aarde waren verschenen en weer verdwenen was al voor Darwin bekend door onderzoek van fossielen. Hoe nieuwe soorten precies verschenen was echter onduidelijk. Onder andere de Franse biologen Jean-Baptiste Lamarck en Geoffroy Saint-Hilaire en Darwins eigen grootvader Erasmus Darwin hadden hypotheses over hoe soorten uit andere soorten konden ontstaan. Geen van deze hypotheses werd echter algemeen aanvaard. Dankzij Darwins grondige onderbouwing van zijn theorie raakte evolutie algemeen aanvaardt, een revolutie in de biologie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Darwin zag vooral in dat bij alle soorten meer nakomelingen geboren worden dan er ouders zijn. Dat wil zeggen dat natuurlijke populaties onbegrensd door zouden groeien. Darwin zag echter ook, dat in de natuur met het verstrijken van de tijd populaties ongeveer gelijk blijven van grootte. Hij verklaarde dit door te veronderstellen dat er in de natuur een strijd om het bestaan is, waarbij een deel van elke generatie zal sterven. De derde belangrijke waarneming is dat er binnen soorten variatie bestaat, niet alle individuen hebben dezelfde eigenschappen en laatste waarneming is, dat in alle in de natuur voorkomende soorten bepaalde eigenschappen worden doorgegeven aan nakomelingen. Een voorbeeld van een dergelijk erfelijke eigenschap bij de mens is bijvoorbeeld oogkleur: er komen individuen voor met blauwe en met bruine ogen. Dit allemaal tezamen leid volgens Darwin tot natuurlijke selectie. Individuen in een leefomgeving met nadelige eigenschappen zullen hierdoor eerder sterven, terwijl de beter aangepaste individuen blijven leven en meer nakomelingen kunnen krijgen. Darwin redeneerde dat als dit proces lang genoeg doorgaat, een bepaalde eigenschap steeds vaker aanwezig kan zijn binnen een soort en de soort zich dus ontwikkeld na verloop van tijd.

Darwin heeft de biologie voor altijd veranderd gedurende zijn leven en hij had aangegeven op het kerkhof in Downe te willen worden begraven na zijn dood, maar in plaats daarvan kreeg hij een staatsbegrafenis in Westminster Abbey. Zijn graf bevindt zich naast graven van andere bekende Britse wetenschappers als John Herschel en Isaac Newton. Passend voor iemand met zo’n wetenschappelijke bijdragingen.

Woopy is dood:

Hij was de verzamelaar
Deze functie word terug in het spel gebracht.

Lekker jongens :thumb:

Met lede ogen aangezien, cry everytiem

Rip Woopy. Punjab was optie 2... Ik ga alles nog eens lezen en dan morgen kijken wie het meest verdacht over komt.

Nacht 6:

Het is nacht zes en de burgers lijken nog altijd geen flauw idee te hebben wie de wolf is. Aanwijzingen zijn er genoeg maar men vergeet ernaar te kijken. Ondertussen is de nieuwe verzamelaar al naarstig opzoek naar zijn tweede geweerstuk en wonder boven wonder heeft hij direct prijs. Dit zou wel eens de kans voor de burgers kunnen zijn als ze hem juist weten te gebruiken.

De assassani kan ondertussen al weer slachtoffer zes maken en voor deze nacht was zijn keuze dan ook snel gemaakt. Nu de steenhouwer niet meer in het spel is kan hij eindelijk ongestoord zijn gang gaan. Hij klopt simpel aan bij het huisje van het slachtoffer. Het slachtoffer doet niets vermoedend open en de assassani tilt hem gewoon op met zijn beide handen. De voeten spartelen 30 cm boven de grond opzoek naar enige houvast, met zijn handen probeerd hij de klauwen van de assassani van zijn hoofd te verwijderen maar hij voelt dat het een machteloze strijd word. De assassani blijft gewoon vasthouden en verbrijzeld de schedel na 5 seconden. “Zo, dit had ik al veel eerder moeten doen. Laat ze me nu maar eens zoeken”. Te eigenwijs en vol vertrouwen vergeet hij echter de plaats delict na te kijken op bewijsmateriaal. Het slachtoffer had net zijn dierbaarste bezit buit gemaakt en in zijn testament verteld aan wie hij het wou schenken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Orgineel is dood:

Hij was de roddeltante

Hij was ook de verzamelaar geworden na de dood van Woopy.

Mmm... Punjab dan maar ?

Waarom ik eigenlijk?
Ben sowieso geen powerlifter..
Was het weekend wat afwezig ivm andere prioriteiten :o

Dan neig ik nu toch naar IMBA...

Deaphi is trouwens weer aan het powerliften na zijn gefaalde poging als strongman.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven