AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolfspel

HillR ... ben ik nu te laat ? Of nudes stil comming ?? :D

Te laat :roflol: Ik heb ze allemaal al opgeëist :engel:

:sad:

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop dat iedereen flink heeft uitgeslapen in het dorp ondanks alle dromen over de t**ten van de nieuwe Burgemeester. Wat zal haar eerste actie zijn denken de bewoners.

Zoals alle politici brengt ze niks wat ze in haar hele campagne heeft gezegd. Vannacht een erg druk en onrustig nachtje nadat er bekend is geworden dat er een Weerwolf in het dorp is. Toevallig net nadat er bekend is dat de maan voor 10 nachten vol is. Wat een toevalligheid wordt er geroepen.

Na lang wikken en wegen en advies inwinnend heeft het meisje besloten zich deze nacht stil te houden. Volgende nacht komt ze in actie om te gluren op straat.

De jager heeft zijn Schoenen voor de voordeur van @Sanca gezet. Alsof die bescherming nodig heeft. Onze bionische man.

Echter was de bescherming vannacht op de verkeerde plek. De weerwolf besloot in zijn eigen kamp huis te houden. Jammer @Valandinz , maar je bent aan stukken gescheurd door de Wolf. Je smaakte wel verdienstelijk. Kon slechter allemaal.

Valandinz is dood hij was Cult

Stemmen kan weer tot 21.00. Succes

Nog geen stemmen?
Voor nu sanca.

Het komt maar mondjesmaat op gang hier he.. Jammer.

Goede zet van de wolf, gelijk z'n maatjes uitmoorden :roflol: Misschien niet een vraag die we moeten willen beantwoorden, maar ik vraag me wel af waarom de jager voor Sanca koos.

Er is maar weinig activiteit dus nog moeilijk om iemand aan te wijzen die bad is.

Ik ga voor Carloz, beetje beweren dat ie nudes van de burgemeesterin heeft om haar in een kwaad daglicht te zetten. :finger:

• Like
Waarderingen: Vonk
Zou wel erg makkelijk zijn weggegeven zijn noor lloyd dan.
Ik roep maar wat.
Wachten op de culttrein...
De culttrein van 1 wagonnetje dan? ;)

Bionische man, sanca die niet moet beschermd worden, 10 nachten volle maan, weinig van te maken ???

Beetje vaag om op mij te stemmen. Maar kom, in het begin is het altijd moeilijk.

Bedankt jager, kom je vannacht opnieuw langs? Ik zal een sexy zomerjurkje aantrekken dan anders om je een beetje te vermaken :roflol:

Beetje vaag om op mij te stemmen. Maar kom, in het begin is het altijd moeilijk.

Bedankt jager, kom je vannacht opnieuw langs? Ik zal een sexy zomerjurkje aantrekken dan anders om je een beetje te vermaken :roflol:

Ja anders verklap je meteen je rol.

Banshee

(Misschien heb ik mijn dood wel in scéne gezet)

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven