MuscleMeat

Weet iemand meer van de EAS National Body-for-LIFE Challenge?

EAS Nederland - daagt je uit!

Er wordt erg weinig info verstrekt. Ik denk dat je gewoon grof geld moet neerleggen voor supplementen ed. En in 12 weken van dik en slap naar slank en gespierd is natuurlijk onmogelijk...???

weet dat ze bij euro fitness Almere en Apeldoorn daar heel goed bezig zijn, en met super resultaten van de EAS body for live program!!misschien eens kijken daar als je in de buurt woont...

Gewoon erheen bellen dat is makelijker denk ik.

Een tijd terug heb ik een folder ervan gehad waaarin het principe van hun dieeten in stond. maar volgens mij kan je daar die folder ook wel aanvragen.

Gewoon mee doen. Eerst je eigen helemaal achterover vrten dan keihard aan de AAS/Clen/T3 etc... en tadaa we hebben een winnaar :D

Mss iets voor mij voor volgend jaar :p

heb ik ook zien staan die advertentie, heb nergens iets zien staan van inschrijfgeld oid.

maarrr als je tussen die 350 mensen zit, maak je wel gebruik van persoonlijke? aanbiedingen, wordt er een volledige analyse op je losgelaten met bijbehorende adviesen, ondersteuning en je krijg 4 DVDs met trainingsprincipes en trainingsschema's (ideeetje om een torrent te starten?:D :D )

ik denk niet dat je enorme verplichtingen aangaat door hier aan mee te doen
(behalve je persoonlijke eisen dan bv 10.000 eutjes)

Eas - body for life

Je moet je veel supplementen weg werken denk ik ... kost je zeker geld.
maar als je wint ...10.000,-

Waarom de EAS National Body-for-LIFE Challenge?
We krijgen veel vraag van sporters uit alle delen van het land die willen strijden om de National Body-for-LIFE Challenge titel met daarbij ondersteuning vanuit EAS en de hoofdprijs van
€ 10.000,- en andere aantrekkelijke prijzen.
EAS Nederland - daagt je uit!

Hoe werkt de EAS National Body-for-LIFE Challenge?
Het trainingsprogramma duurt 12 weken. De eerste bijeenkomst en uitleg van het programma vindt plaats op zondag 28 januari bij Euro Fitness Centre te Almere. Voor ieder trainingsdoel zijn er specifieke trainingsprogramma's.

Natuurlijk ga je niet trainen in het trainingscenter van EAS. Je traint in je eigen fitnesscenter of thuis, maar wordt ondersteund door TEAM EAS. Wij geven je de beste start zorgen voor de juiste tips, trainingsprogramma's en supplementen.

Wil je meedoen aan de wedstrijd en kans maken op de prijzen, dan kan dat door vooraf een foto te laten maken door onze fotograaf. Het verschil in voor en na foto's zullen je na 12 weken doen verbazen! Je bent echter niet verplicht om voor en na foto's te maken.

Meer willen we je nu nog niet vertellen. De rest laten we je graag weten op zondag 28 januari in Almere. We kunnen je nu al wel aangeven dat je een supplementengids ontvangt, 4 DVD's met trainingsprincipes en trainingsschema's. En last but not least... je kan gebruik maken van aantrekkelijke aanbiedingen van EAS producten.

moet je eurofitnesscentre ff bellen ik heb gehoord dat het inderdaad zondag is maar ivm veel deelname verhuist zijn naar de RAI in Amsterdam.

ik had me ook opgegeven om precies de zelfde reden, kijken wat er nou gebeuren ging, later hoorde ik van een paar vrienden dat je een paar naar dbb-inziens normale schema's krijgt en je bar weinig mag eten plus dat je leeft op supplementen. Dus euh nee toch maar niet definitief opgegeven:)

hetzelfde vroeg ik mij dus ook af

ik heb me wel ingeschreven maar ze geven idd bar weinig info
ben wel van plan er zondag hee te gaan en dan zien we het wel
zie het maar als een dagje uit :)

ok voor degene die het willen weten ...
ik ben bezig met body for life nu zondag naar de rai geweest en maandag begonnen

het is dus niet zo dat je heel weinig mag eten en op supplementen moet leven althans je moet 1 produkt van eas gebruiken multiplex en dat is een shake met al je proteine en eiwitten erin de rest mag je gebruiken hoeft niet.
het is ook niet zo dat je weinig mag eten ik moet nu echt veel meer eten dan dat ik voor die tijd deed 6 keer op een dag om de 2 uur.

waar het om gaat is de manier van trainen. om de high point
het is een soort pyramide training je doet eerst een set van 12 reps waarbij je een gewicht kiest waar je weinig moeite mee hebt
daarna doe je 10 reps met een zwaarder gewicht daarna 8 daarna 6 ook met steeds zwaarder gewicht
als je de 6 hebt gehad heb je je high point bereikt waardoor je veel meer kracht hebt je doet dan een set van 12 op het gewicht waar je er eerst 8 of 6 van deed daarna pak je meteen een andere oefening voor de zelfde spiergroep en pak je ook een zwaar gewicht en doe je 12 reps.

bij cardio is het zo beetje hetzelfde maar ben je maar 20 min met je workout bezig

nou ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb zo
ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij. heb boven en onderlichaam nu gehad en train nu een stuk zwaarder dan dat ik eerst deed

groetjes

hmmm...me cut gaat wel verdomd goed opeens nu ik begeleiding heb:p kan je je nog inschrijven?:D

Ook ik ben afgelopen zondag naar body for life geweest.
Ik had graag mee willen doen maar door een schouder blessure moet ik het dit jaar aan me voorbij laten gaan volgend jaar beter.
Ik ben wel benieuwd wat er in de tas zit wat je moest kopen voor €50,-
Zou iemand mij dat kunnen vertellen met het oog op volgend jaar.

Alvast bedankt.

Hi.. Ik doe mee aan de challenge en ik heb dus ook die sporttas moeten kopen.. (leuk dat ze dat van te voren ff zeggen):P

Er zat in:
een paar zakjes myoplex (alle smaken)
een paar repen (normaal, carb sense en volgens mij ook diet)
een paar pakjes RTD myoplex (ready to drink)
1 zakje isodrink om door je water te doen tijdens het sporten
een productgids
een fitnessgids
een deelnemersgids waar die vragen ook in staan en je je nafoto moet inplakken en vervolgens aan het einde moet opsturen.
een mengbeker
een bidon
het boek body for life
en natuurlijk een sporttas

sorry als ik misschien wat vergeten ben, maar denk het niet.
De challenge werkt wel hoor want ik heb al sinds vorige week maandag elke dag wel ergens spierpijn hihi. Ben gelijk de spagaat en de split aan het oefenen..
Groetjes Mina

Hoi Mina,
Dankje voor je antwoord.
Hou je ons op de hoogte of het werkt voor jou die 12 weken.

Gr. Pat

Alstu!

Ja ik zal niet veel tijd ervoor hebben, maar ik zal zeker laten weten wat mijn vorderingen zijn.. Ik merk nu al dat mijn benen zich mooier aan het vormen zijn en dat de korte, maar zware trainingen zijn impact wel hebben.. hihi.

Groetjes Mina

Alstu!

Ja ik zal niet veel tijd ervoor hebben, maar ik zal zeker laten weten wat mijn vorderingen zijn.. Ik merk nu al dat mijn benen zich mooier aan het vormen zijn en dat de korte, maar zware trainingen zijn impact wel hebben.. hihi.

Groetjes Mina

heeey mina,

leuk dat je ook meedoet aan de challenge
ik doe ook mee en je ziet idd nu al resultaat :D
nou heel veel succes komende weken en laat je nog ff weten hoe het met je vorderingen gaat?

groetjes

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel geld zijn jullie kwijt? En wonen jullie in de buurt van Almere?

Hi! ja ik zal zeker laten weten hoe het gaat, jij ook he? Ik moet zo naar de sportschool voor mn cardio... Welk programma doe jij? Ik doe spieropbouw... En weet jij toevallig hoeveel mensen er precies meedoen? Want niet iedereen heeft zich ingeschreven natuurlijk daar... Ik las op internet dat je je wel nu zelfs nog kan inschrijven :S maarja... We gaan voor de hoofdprijs toch? :P

Hoeveel geld zijn jullie kwijt? En wonen jullie in de buurt van Almere?

Hoi, Ik woon in Gouda. Ik was 50 euro voor het starterspakket kwijt. Daarnaast heb ik daar 1 pot whey gekocht voor 20 euro ipv 30. Toen bij de vitaminstore heb ik EAS betagen gekocht twv. 60,- (voor 55,- met kortingsbon uit boek) Daarna 20 zakjes myoplex diet via de EAS site voor 36 euro. (10% korting) En nu 2x 20 zakjes myoplex diet via gianttp.nl met 30% korting + gratis shaker beker voor 60 euro. En met dit alles red ik het wel tot het einde. Dus totaal was ik kwijt aan suplementen: zo'n 220 euro.

Jaa je moet er wat voor over hebben... maar feit is dat je zonder die suplementen nooit zoveel resultaat boekt. En ben nou eenmaal een diehard hihi... Na 12 weken moet het dan ook echt af zijn. (Alleen beetje bijhouden hiihi Groetjes Mina

Terug
Naar boven