AndroidHealthClinic

Weet iemand meer van de EAS National Body-for-LIFE Challenge?

Hi! ja ik zal zeker laten weten hoe het gaat, jij ook he? Ik moet zo naar de sportschool voor mn cardio... Welk programma doe jij? Ik doe spieropbouw... En weet jij toevallig hoeveel mensen er precies meedoen? Want niet iedereen heeft zich ingeschreven natuurlijk daar... Ik las op internet dat je je wel nu zelfs nog kan inschrijven :S maarja... We gaan voor de hoofdprijs toch? :P

heeey heeey ,

ik zou het echt niet weten ik weet wel dat je en de tas moest kopen om mee te doen en ook op de foto moest :) dat waren wel de voorwaarden denk dat niet iedereen die aanwezig was mee doet ik doe ook spieropbouw maar wil ook wat kilo's kwijt dat lukte mij na mijn zwangerschap niet die laatste pondjes maar ik zie al echt veranderingen :D
ik zit op dit moment op mijn werk elke zaterdag dus ik pak altijd de zaterdag als junkdag morgen weer cardio :D
nou heel veel succes meid

groetjes anouk

He Meides hoe gaat het met de body for life????

Gr P

Gr P

heey p,

hier gaat ie goed :D
gisteren lekker gejunkt en vandaag ipv de cardio maar spinning gedaan
morgen lekker squaten :D
gaat goed hoor ik heb nog wel een beetje moeite met het dieet ik kan niet 2 van die shakes op een dag op dus neem er maar 1 :( maar goed je begint mijn triceps al heel duidelijk te zien ook de rest begint meer vorm aan te nemen :D
thnxs voor je interesse :)

greeetz

Gr P

Haay,

Hier gaat het ook wel goed... Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik ben gewoon bijna 3 kilo aangekomen! Zo te zien in de spiegel is er geen 3 kilo vet bijgekomen, dus ik denk spiermassa. Hoeveel het precies is zal ik vrijdag weten, want dan wordt mn vetpercentage weer opgemeten. Die was de laatste keer 16,3. Ik woog daarbij 54 kilo. Ik ben niet zo dik om het zo maar te zeggen dus ik hoop met deze challenge wat breder te worden. Ik betwijfel of ik daarmee ook kan winnen... Maar we houden de zomer in gedachten :p

Ik drink elke ochtend een myoplex diet shake, heel soms verschuif ik m naar smiddags. Normaal ga ik dan gewoon daarna verder met fruit en/of warm eten zoals kip met groenten. Daarna ga ik aan het einde van de middag trainen, nadat ik een glas met betagen erin heb opgedronken. (duur spul:mad: ) Maar het werkt goed hoor. En na het trainen neem ik een whey-eiwit shakey. Savonds gewoon weer iets met vlees en groente, en savondslaat meestal iets van kwark of eieren. Ik vreet echt veel haha, maar ik heb vanmezelf ook al een hoge stofwisseling, ik kan écht niet zonder ontbijt want dan val ik halfdood neer:eek:.

Ik zie mijn borstspier (die overloopt in je arm) al flink groeien, en mijn kuiten ook al aardig. Maar dat irritante buikje wil maar niet slinken... Ik heb besloten om vanaf vandaag mijn buikspiertraining intensiever te doen (met gewichten, niet te zwaar anders krijg ik een DIKKE gespierde buik), en (nog) beter te letten op mijn waterconsumptie. Ik heb nog geen één keer een training overgeslagen, maar ik heb wel een beetje moeite met cardio..

Op valentijnsdag naar de griek geweest, dus deze zondag niet meer zondigen en volgende week zondag weer uit eten, dus nog een hele week :cool: niet zondigen... Nou hebben jullie wel weer genoeg stof voor de hele week, dus ik kap ermee. Nog 1 vraag aan de andere deelnemers: wat wogen jullie aan het begin en met welk vetpercentage en wat zijn tot nu toe daarin de vorderingen? Kus Mina

Leuk om te lezen dat het goed gaat hou vol!!!! Helaas kon ik niet mee doen met de challenge door een schouders blessure. Hou me op de hoogte over jullie vorderingen. SUCCES.

Gr Patrick

Haay,

Hier gaat het ook wel goed... Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik ben gewoon bijna 3 kilo aangekomen! Zo te zien in de spiegel is er geen 3 kilo vet bijgekomen, dus ik denk spiermassa. Hoeveel het precies is zal ik vrijdag weten, want dan wordt mn vetpercentage weer opgemeten. Die was de laatste keer 16,3. Ik woog daarbij 54 kilo. Ik ben niet zo dik om het zo maar te zeggen dus ik hoop met deze challenge wat breder te worden. Ik betwijfel of ik daarmee ook kan winnen... Maar we houden de zomer in gedachten :p

Ik drink elke ochtend een myoplex diet shake, heel soms verschuif ik m naar smiddags. Normaal ga ik dan gewoon daarna verder met fruit en/of warm eten zoals kip met groenten. Daarna ga ik aan het einde van de middag trainen, nadat ik een glas met betagen erin heb opgedronken. (duur spul:mad: ) Maar het werkt goed hoor. En na het trainen neem ik een whey-eiwit shakey. Savonds gewoon weer iets met vlees en groente, en savondslaat meestal iets van kwark of eieren. Ik vreet echt veel haha, maar ik heb vanmezelf ook al een hoge stofwisseling, ik kan écht niet zonder ontbijt want dan val ik halfdood neer:eek:.

Ik zie mijn borstspier (die overloopt in je arm) al flink groeien, en mijn kuiten ook al aardig. Maar dat irritante buikje wil maar niet slinken... Ik heb besloten om vanaf vandaag mijn buikspiertraining intensiever te doen (met gewichten, niet te zwaar anders krijg ik een DIKKE gespierde buik), en (nog) beter te letten op mijn waterconsumptie. Ik heb nog geen één keer een training overgeslagen, maar ik heb wel een beetje moeite met cardio..

Op valentijnsdag naar de griek geweest, dus deze zondag niet meer zondigen en volgende week zondag weer uit eten, dus nog een hele week :cool: niet zondigen... Nou hebben jullie wel weer genoeg stof voor de hele week, dus ik kap ermee. Nog 1 vraag aan de andere deelnemers: wat wogen jullie aan het begin en met welk vetpercentage en wat zijn tot nu toe daarin de vorderingen? Kus Mina

heeey mina,

Leuk om wat van je te horen :D
16%bf mijn god daar droom ik alleen maar van man haha
ik wil graag naar 15% en hebnog een heeeeeeele lange weg te gaan na die drie maand ben ik er echt nog niet hoor
ik moet eerst die laatste 10 kilo van me zwangerschap wegwerken
ik ben maar 1.62 en weeg op moment 68 kilo met een vetpercentage van 28,4 :(
maar goed we houden de moed erin he haha
met mijn spieropbouw gaat het wel heel erg goed je ziet elke week al meer en das echt fijn gevoel
waarom ga je niet aan de creatine als je meer spieren op wil bouwen?
heb jij dat ook dat je al staat te popelen om je krachttrainingen te mogen doen? haha
ik heb vandaag op een andere sportschool getraint mijn vriend doet al jaren bb en ik wou nooit samen met hem trainen maar vanmorgen samen getraint en ik moet zeggen was wel lekker om te doen hoor :D ben totaal afgemat door hem haha

anyway
volhouden meis dat vetpercentage hebje al mooi laag dus gewoon knallen met die gewichten :D

nou hoop snel weer iets van je te lezen

groetjes anouk

Laatst bewerkt:
Leuk om te lezen dat het goed gaat hou vol!!!! Helaas kon ik niet mee doen met de challenge door een schouders blessure. Hou me op de hoogte over jullie vorderingen. SUCCES.

Gr Patrick

heeey patrick,

das niet tof dat je niet mee kon doen
maar als je belssure over is kan je het programma wel gaan volgen toch :D
en volgend jaar is er weer een challenge
dus dan kan je dan altijd nog mee doen :)

groetjessss

heeey mina,

Leuk om wat van je te horen :D
16%bf mijn god daar droom ik alleen maar van man haha
ik wil graag naar 15% en hebnog een heeeeeeele lange weg te gaan na die drie maand ben ik er echt nog niet hoor
ik moet eerst die laatste 10 kilo van me zwangerschap wegwerken
ik ben maar 1.62 en weeg op moment 68 kilo met een vetpercentage van 28,4 :(
maar goed we houden de moet erin he haha
met mijn spieropbouw gaat het wel heel erg goed je ziet elke week al meer en das echt fijn gevoel
waarom ga je niet aan de creatine als je meer spieren op wil bouwen?
heb jij dat ook dat je al staat te popelen om je krachttrainingen te mogen doen? haha
ik heb vandaag op een andere sportschool getraint mijn vriend doet al jaren bb en ik wou nooit samen met hem trainen maar vanmorgen samen getraint en ik moet zeggen was wel lekker om te doen hoor :D ben totaal afgemat door hem haha

anyway
volhouden meis dat vetpercentage hebje al mooi laag dus gewoon knallen met die gewichten :D

nou hoop snel weer iets van je te lezen

groetjes anouk

Haaii!

Ik had vorig jaar zomer 24% BF! En toen trainde ik niet zo zwaar en ook maar 2keer ofzo per week maar ik at wel heel goed over het algemeen. Had het boek het wasborddieet gelezen. Ik vind persoonlijk dit veel beter vol te houden aangezien je bij het wasborddieet echt op bepaalde ingredienten moet letten die nagenoeg overal inzitten! Maar de basisprincipes zijn hetzelfde.

Ik heb er inderdaad nou wel zin in om te sporten. Ik ben alleen niet iemand die graag sochtends traint en ik heb ook graag mn huis opgeruimd en mn schoolwerk af voordat ik ga trainen. Ik gebruik al creatine! Het zit in die Betagen. Het is weliswaar minder dan de 10 gram die je van normale creatine zou moeten nemen, maar het is genoeg voor een meisje denk ik. Van teveel kan ik ook niet meer slapen. Je hebt bij betagen ook geen oplaadfase e.d. En er zit tevens glutamine in en HMB wat het ook mag zijn :p .

Goed dat je bb hebt meegedaan! Ik ben ook wat meer met mn buik bezig nou. Zie al echt veranderingen optreden in de vorm van mn buik. Wat ik wel raar vond is dat ik eerst 57 woog en 2 dagen later (nu dus) 55 ???. Maar het zal wel, je moet je ook niet focussen op de weegschaal.

Via GIANT!'s Fitness En Bodybuilding Site kan je de hele maand februari Whey-eiwit en Myoplex bestellen met 30% korting !!!! Ze bezorgen echt snel! Der waren trouwens nog voorwaarden aan verbonden aan die challenge volgens mij, en dat is dat je elke dag minimaal 2 suplementen moet gebruiken. Ik hoorde het van zo'n begeleider in de Rai, maar of dat ook helemaal word nagetrokken? Weet jij dat misschien?

Ennuh Fireman... Vervelend voor je van je schouderblessure, je zal vast erg balen.... Je kan wel mooi alvast wennen aan het eetpatroon. Dan heb je volgend jaar een voorsprong. Groetjes Mina

Haaii!

Ik had vorig jaar zomer 24% BF! En toen trainde ik niet zo zwaar en ook maar 2keer ofzo per week maar ik at wel heel goed over het algemeen. Had het boek het wasborddieet gelezen. Ik vind persoonlijk dit veel beter vol te houden aangezien je bij het wasborddieet echt op bepaalde ingredienten moet letten die nagenoeg overal inzitten! Maar de basisprincipes zijn hetzelfde.

Ik heb er inderdaad nou wel zin in om te sporten. Ik ben alleen niet iemand die graag sochtends traint en ik heb ook graag mn huis opgeruimd en mn schoolwerk af voordat ik ga trainen. Ik gebruik al creatine! Het zit in die Betagen. Het is weliswaar minder dan de 10 gram die je van normale creatine zou moeten nemen, maar het is genoeg voor een meisje denk ik. Van teveel kan ik ook niet meer slapen. Je hebt bij betagen ook geen oplaadfase e.d. En er zit tevens glutamine in en HMB wat het ook mag zijn :p .

Goed dat je bb hebt meegedaan! Ik ben ook wat meer met mn buik bezig nou. Zie al echt veranderingen optreden in de vorm van mn buik. Wat ik wel raar vond is dat ik eerst 57 woog en 2 dagen later (nu dus) 55 ???. Maar het zal wel, je moet je ook niet focussen op de weegschaal.

Via GIANT!'s Fitness En Bodybuilding Site kan je de hele maand februari Whey-eiwit en Myoplex bestellen met 30% korting !!!! Ze bezorgen echt snel! Der waren trouwens nog voorwaarden aan verbonden aan die challenge volgens mij, en dat is dat je elke dag minimaal 2 suplementen moet gebruiken. Ik hoorde het van zo'n begeleider in de Rai, maar of dat ook helemaal word nagetrokken? Weet jij dat misschien?

Ennuh Fireman... Vervelend voor je van je schouderblessure, je zal vast erg balen.... Je kan wel mooi alvast wennen aan het eetpatroon. Dan heb je volgend jaar een voorsprong. Groetjes Mina

hey mina,

wat goed heey thnx voorde tip 30% is wel veel :)
wat ik gelezen heb op de body for life site is dat je alle kassabonnen moet bewaren en moet kunnen aantonen dat je dus genoeg supplementen hebt gekocht/gebruikt. ik krijg echt niet 2 van die shakes op een dag op hoor pfff heb met 1 al moeite. van 24 naar 16% dat heb je netjes gedaan
op het forum hier de log van missf zij is echt heel goed bezig moet je maar eens lezen welke buispieroefeningen ze doet ze heeft het wel beschreven wist niet eens dat zulke oefeningen bestonden haha misschien heb je er wat aan

ik moet ook idd mijn huis aan kant hebben haha anders kan ik ook niet lekker trainen vandaag dus andersom gedaan en heb de boel nu aan kant maar dat heb ik dus ook ik train dan ook liever savonds als de kleine in bed ligt en ik echt tijd voor mezelf heb anders heb ik het gevoel dat ik alles snel snel moet doen :d
nou we lezen elkaar weer :)

Hoihoi,

Hier laat ik even weten hoe het gaat zoals beloofd :). Heb gister mijn bf op laten meten. Deze is in een kleine 4 weken tijd gedaald van 16,3% naar 14,1%!!! Ik schrok wel een beetje, ik ben namelijk wel 1,5 kg aangekomen. Dit houdt in dat ik ruim 2 kilo spiermassa heb opgebouwd. (correct me if i'm wrong) Dus het gaat de goeie kant op. Vooral van de achterkant van mn bovenarmen is vet afgegaan.

Ik voel me wel een beetje raar, ik heb veel slaap nodig de laatste tijd. Ik moet morgenochtend weer trainen aangezien ik me vanmorgen verslapen had... We zijn op eenderde!!! Zet 'm op allemaal om vol te houden tot het einde. Groetjes Mina

Leuk om te lezen dat het goed gaat met je programma hou ons op de hoogte succes ;)

Hoihoi,

Hier laat ik even weten hoe het gaat zoals beloofd :). Heb gister mijn bf op laten meten. Deze is in een kleine 4 weken tijd gedaald van 16,3% naar 14,1%!!! Ik schrok wel een beetje, ik ben namelijk wel 1,5 kg aangekomen. Dit houdt in dat ik ruim 2 kilo spiermassa heb opgebouwd. (correct me if i'm wrong) Dus het gaat de goeie kant op. Vooral van de achterkant van mn bovenarmen is vet afgegaan.

Ik voel me wel een beetje raar, ik heb veel slaap nodig de laatste tijd. Ik moet morgenochtend weer trainen aangezien ik me vanmorgen verslapen had... We zijn op eenderde!!! Zet 'm op allemaal om vol te houden tot het einde. Groetjes Mina

heeeey die mina,

Wat goed heey !!!! super man
pffff 14,1 :D das echt toppie hoor goed gedaan
mijn bf is ook naar benenden gegaan met 2,1% en ipv aankomen (had er eerst 2 kilo bij ) begin ik nu af te vallen eindelijk en het lijkt ineens supersnel te gaan
mijn training heb ik wel iets aangepast omdat ik eigenlijk geen spierpijn meer had na de trainingen ook al trainde ik zo zwaar mogelijk pak nu 1 oefening per spiergroep erbij (alleen bovenlichaam) en moet zeggen dat ik het weer behoorlijk voel na een training.
heb trouwens via die site die je gaf een pot creatine gekocht laat hem nog wel ff in de kast staan wil eerst mijn kilo's eraf hebben (moet er nog 6 nu) dan begin ik met creatine ben wel erg benieuwd
sta jij ook steeds voor de spiegel te kijken of je spieren al beter uitkomen? whaha erg man als ik ga douche sta ik eerst 3 min te kijken of ik al weer iets zie veranderen haha:P
nou in ieder geval ga zo door we hebben er alweer 1/3 opzitten de tijd gaat veel te snel man
maar een ding is zeker het werkt!!! of je nu af wil vallen en meer spieren op wil bouwen of je wil alleen meer spieropbouw zo te horen werkt het programma goed ben benieuwd naar de andere mensen die aan bfl meedoen hoe die het ervaren op de site staan ook wel positieve verhalen :D
nou we lezen elkaar wel weer he :)

heeeey die mina,

Wat goed heey !!!! super man
pffff 14,1 :D das echt toppie hoor goed gedaan
mijn bf is ook naar benenden gegaan met 2,1% en ipv aankomen (had er eerst 2 kilo bij ) begin ik nu af te vallen eindelijk en het lijkt ineens supersnel te gaan
mijn training heb ik wel iets aangepast omdat ik eigenlijk geen spierpijn meer had na de trainingen ook al trainde ik zo zwaar mogelijk pak nu 1 oefening per spiergroep erbij (alleen bovenlichaam) en moet zeggen dat ik het weer behoorlijk voel na een training.
heb trouwens via die site die je gaf een pot creatine gekocht laat hem nog wel ff in de kast staan wil eerst mijn kilo's eraf hebben (moet er nog 6 nu) dan begin ik met creatine ben wel erg benieuwd
sta jij ook steeds voor de spiegel te kijken of je spieren al beter uitkomen? whaha erg man als ik ga douche sta ik eerst 3 min te kijken of ik al weer iets zie veranderen haha:P
nou in ieder geval ga zo door we hebben er alweer 1/3 opzitten de tijd gaat veel te snel man
maar een ding is zeker het werkt!!! of je nu af wil vallen en meer spieren op wil bouwen of je wil alleen meer spieropbouw zo te horen werkt het programma goed ben benieuwd naar de andere mensen die aan bfl meedoen hoe die het ervaren op de site staan ook wel positieve verhalen :D
nou we lezen elkaar wel weer he :)

Hoihoi nookynook!

LEuk man om te horen dat het ook goed gaat met jou programma! Waarom wachten met creatine? Door creatine versnel je de opbouw van spieren, waardoor die op zijn beurt weer meer vet gaan verbranden! Aanrader: wel vóór je training want anders kan je niet meer slapen haha.

Ja k sta inderdaad ook vaak voor de spiegel en begin al wat buikspiertjes te zien. Mijn doel is een platte buik voor de zomer. Ik ben ook maar s begonnen met smeren, want ik ben nogal wit van mezelf, en je spieren komen beter uit als je wat bruiner bent. Onder de zonnebank werkt niet bij mij, want dan krijg ik sproetjes op de meest rare plaatsen:eek: . Op EAS Nederland - Energy Athletics Strength kan je nou ook verhalen lezen van andere bfl-ers. Ik ga deze week ook ff posten.

Ik doe de laatste tijd ook ff soms een extra set erbij als ik nog niet helemaal 'vol' zit. Werkt wel beter. En buikspiertraining ga ik nou met apparaten doen op advies van de begeleider daar. Anders krijg ik mijn buik nooit plat volgens hem.

We spreken elkaar! Kus Mina

Hoihoi nookynook!

LEuk man om te horen dat het ook goed gaat met jou programma! Waarom wachten met creatine? Door creatine versnel je de opbouw van spieren, waardoor die op zijn beurt weer meer vet gaan verbranden! Aanrader: wel vóór je training want anders kan je niet meer slapen haha.

Ja k sta inderdaad ook vaak voor de spiegel en begin al wat buikspiertjes te zien. Mijn doel is een platte buik voor de zomer. Ik ben ook maar s begonnen met smeren, want ik ben nogal wit van mezelf, en je spieren komen beter uit als je wat bruiner bent. Onder de zonnebank werkt niet bij mij, want dan krijg ik sproetjes op de meest rare plaatsen:eek: . Op EAS Nederland - Energy Athletics Strength kan je nou ook verhalen lezen van andere bfl-ers. Ik ga deze week ook ff posten.

Ik doe de laatste tijd ook ff soms een extra set erbij als ik nog niet helemaal 'vol' zit. Werkt wel beter. En buikspiertraining ga ik nou met apparaten doen op advies van de begeleider daar. Anders krijg ik mijn buik nooit plat volgens hem.

We spreken elkaar! Kus Mina

heeeey mutz:P haha

ok je hebt me overtuigd meteen aan de creatine haha zo leren we weer van elkaar he
dat van dat smeren had ik ook al gedaan whahahahaha en dat van die sproeten heb ik dus ook heb ze overal bah haat die dingen
maar ga ook wel onder de zonnebank maar de dove had ik er ook al bij gepakt whahahaha
denk dat vandaag of morgen de creatine wel binnen zal komen wou er nog niet aan omdat je 1 tot 3 kilo aankomt in het begin en ik zit toch nog altijd met die stomme weegschaal he kan het niet laten er af en toe op te gaan staan whaha
maar idd je spieren verbranden het vet.
Je buik da moet lukken toch. er zijn wel verschillende oefeningen wat je met gewichten kan doen van wat ik heb gelezen ach moet lukken toch ik bedoel je bent al zo goed bezig als je 3x per week je buik keihard traint zal dat op zekers goed komen als je wat goeie oefeningen heb ontdekt laat je me weten he? ;) ben er nu nog niet zo mee bezig met me buik eerst moet dat vet eraf en bij mij gaat dat eigenlijk meer om mijn benen en billen zitten. doe gewoon 3 x per week mijn buikspieren op zo abdominal of hoe heet zo ding dat is het eigenlijk wel
ik zal eens kijken op de link die je me gaf ik kijk altijd alleen op de pagina eas daagt je uit en dan volg de deelnemers had mijn weekverslag vorige week ook al in geleverd.
heb deze week de hele week cursus op werk en baal echt als een stekker want is echt een heel geregel met oppas enzo om naar de sportschool te kunnen maar goed vanaf volgende week is dat ook weer achter de rug THANK GOD!!!! wordt er gek van als ik een keer niet kan trainen dan ben ik de hele dag shaggie haha
nou meis we tikken
succes met je training vandaag

kizzzz

joehoeeee,

moet het ff kwijt :D en waar beter dan hier haha
mijn bf is weer naar beneden gegaan vandaag gemeten 26,3% om precies te zijn. vandaag borst en schouders getraint en nog ff gesquat kon het niet laten had de hele week cursus elke avond van 5 tot 10 en het lukt me dus niet om elke da te trainen want de kleine moest al elke dag om 4 uur naar een van de oma's om haar dan smorgens ook nog een keer weg te brengen vonk zo zielig :(
maar goed vandaag goed getraint ga vanaf morgen de hele week smorgens trainen de eigenaar van mijn vriend's sportschool heb een heel nieuw schema voor me gemaakt omdat ik eigenlijk van het bfl schema niet meer het gevoel had dat ik echt alles uit mijn training haalde doe nu dus nog maar elke spiergroep 1x per week maar superzwaar dat wordt echt af zien maar geloof dat het meer resultaat opleverd 3 a 4 oefeningen per spiergroep. k wou vanavond nog ff squaten hij zegt ga maar ff staan in smithmachine ok 10 kilo erop (plus de stang 20 kilo ) ik zeg das te weinig (met me grote bek weer hihi) eerst 8 herhalingen gedaan wijde benen en helemaal tot me hielen toen meteen 8 herhalingen erachteraan met me benen iets dichter bij elkaar en toen nog 10 met je voeten vlak naast elkaar dit 4 x ik was brak!!!!! hihi viel echt tegen man op deze manier maar wel een heel lekker gevoel misschien een idee om het eens te proberen voor mij werkte het super in ieder geval
nah jah heb er weer zin in in aankomende week deze week gaat me zekers veel brengen aangezien ik nu iemand heb die me echt goed kan begeleiden want met me vriend trainen werkte echt niet we hadden alleen maar ruzie whahahahahaha.
nou succes allemaal en euh mina zet hem op he !!!! o ja gister met creatine begonnen naar mijn idee te vroeg maar kon hem niet in de kast laten staan haha

xxx

heeey heeey ,

ik hoopte al dat minamutz een berichie had achtergelaten haha
bij mij gaat het goed
hoewel ik eigenlijk niet meer het schema van bfl gebruik
de eigenaar van mijn vriend zijn sportschool heb een schema voor me gemaakt hij meet van nu af aan ook me vet op das pas volgende week of over 2 weken weer geloof ik
ik doe nu 3 a 4 oefeningen per spiergroep en 2 groepen per dag
dan nog de cardio etc.
gaat goed alhoewel ik moet toegeven dat ik vorige week wel een dipje had
zo hard werken en zie wel resultaat maar van mij mag het wel iets sneller gaan mijn spieren gaan goed alleen dat vet rot maar nie op man
mijn eten is naar gekeken was helemaal goed
mijn cardio is goed maar naar mijn zin gaat het te langzaam
maar goed heb mezelf een half jaar gegeven om toch 2 maten strakker in me vel te zitten moet lukken toch :d
hoe is het bij jullie? met trainen etc?
en mina hoe gaat het met jou?
laat 's ff wat van je horen meid

groetjessssss

heeey heeey ,

ik hoopte al dat minamutz een berichie had achtergelaten haha
bij mij gaat het goed
hoewel ik eigenlijk niet meer het schema van bfl gebruik
de eigenaar van mijn vriend zijn sportschool heb een schema voor me gemaakt hij meet van nu af aan ook me vet op das pas volgende week of over 2 weken weer geloof ik
ik doe nu 3 a 4 oefeningen per spiergroep en 2 groepen per dag
dan nog de cardio etc.
gaat goed alhoewel ik moet toegeven dat ik vorige week wel een dipje had
zo hard werken en zie wel resultaat maar van mij mag het wel iets sneller gaan mijn spieren gaan goed alleen dat vet rot maar nie op man
mijn eten is naar gekeken was helemaal goed
mijn cardio is goed maar naar mijn zin gaat het te langzaam
maar goed heb mezelf een half jaar gegeven om toch 2 maten strakker in me vel te zitten moet lukken toch :d
hoe is het bij jullie? met trainen etc?
en mina hoe gaat het met jou?
laat 's ff wat van je horen meid

groetjessssss

HAAAAAI daar ben ik weer :D ja was zo druk met weekverslagen schrijven op EAS Nederland - Energy Athletics Strength en met school dat ik er ff niet bij had stilgestaan.. Maar bij EAS Nederland - Energy Athletics Strength staan bij Xaviera mijn weekverslagen :) hihi. Maar ik wordt inderdaad ook wel een btje schijtziek van dat vet... Maarja toch maar wat meer cardio erbij dan he :D Vrijdag a.s. is mijn vetmeting weer (na 4 weken) ben benieuwd! Ik heb dit weekend een ontZETTEND leuke jongen ontmoet :D en dus geen tijd voor cardio gehad hihi. Nou 1 april is er zo'n dag he in Almere van BFL heb jij je ook ingeschreven? Stond in die laatse mail van hun... Nog maar 5 weekjes spannend... en vermoeiend maarach wie mooi wil zijn moet... hahahahaha Groetjes Mina

Terug
Naar boven