Haay,
Hier gaat het ook wel goed... Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik ben gewoon bijna 3 kilo aangekomen! Zo te zien in de spiegel is er geen 3 kilo vet bijgekomen, dus ik denk spiermassa. Hoeveel het precies is zal ik vrijdag weten, want dan wordt mn vetpercentage weer opgemeten. Die was de laatste keer 16,3. Ik woog daarbij 54 kilo. Ik ben niet zo dik om het zo maar te zeggen dus ik hoop met deze challenge wat breder te worden. Ik betwijfel of ik daarmee ook kan winnen... Maar we houden de zomer in gedachten
Ik drink elke ochtend een myoplex diet shake, heel soms verschuif ik m naar smiddags. Normaal ga ik dan gewoon daarna verder met fruit en/of warm eten zoals kip met groenten. Daarna ga ik aan het einde van de middag trainen, nadat ik een glas met betagen erin heb opgedronken. (duur spul

) Maar het werkt goed hoor. En na het trainen neem ik een whey-eiwit shakey. Savonds gewoon weer iets met vlees en groente, en savondslaat meestal iets van kwark of eieren. Ik vreet echt veel haha, maar ik heb vanmezelf ook al een hoge stofwisseling, ik kan écht niet zonder ontbijt want dan val ik halfdood neer

.
Ik zie mijn borstspier (die overloopt in je arm) al flink groeien, en mijn kuiten ook al aardig. Maar dat irritante buikje wil maar niet slinken... Ik heb besloten om vanaf vandaag mijn buikspiertraining intensiever te doen (met gewichten, niet te zwaar anders krijg ik een DIKKE gespierde buik), en (nog) beter te letten op mijn waterconsumptie. Ik heb nog geen één keer een training overgeslagen, maar ik heb wel een beetje moeite met cardio..
Op valentijnsdag naar de griek geweest, dus deze zondag niet meer zondigen en volgende week zondag weer uit eten, dus nog een hele week

niet zondigen... Nou hebben jullie wel weer genoeg stof voor de hele week, dus ik kap ermee. Nog 1 vraag aan de andere deelnemers: wat wogen jullie aan het begin en met welk vetpercentage en wat zijn tot nu toe daarin de vorderingen? Kus Mina