Fitness Seller

Weg met het strakke buikje

Nee, liefst hoeft zij nooit een abortus. De enige die in die doos mag ben ik, en ik heb ook liever niet dat ik daarna bang moet zijn vergeten snijgereedschappen tegen te komen. :) Ook gebruikt zij anticonceptie EN wordt 1 van haar medicijnen ook gebruikt als abortusmiddel. De kans dat ze drachtig wordt is dus zeer klein.

Dan is het te hopen dat het nooit gebeurd, dan behoor je niet meer tot de elite:roflol:

Als zowel mijn vrouw als ik dezelfde fout tegelijk begaan, dan zouden we inderdaad moeten twijfelen aan onze geestelijke gesteldheid. :)

Bijvoorbeeld door een falende pil in te nemen? Vraag me af in hoeverre dat aan je geestelijke gesteldheid ligt.

Ik wou het niet zeggen mikeh18, who the **** ben jij om je zo te gedragen tegen ons board icoon?

Maar ontopic, sick, een drieling kan je dus beter vermijden.

LOL, een drieling vermijden...het komt zoals het komt jongen:D
Tenzij je een abortus laat plegen, maar dat lijkt me niet om deze reden.

• Topic Starter Topic Starter
checkout de film idiocracy dj freak

als "elite hoogopgeleide" mensen geen kinderen krijgen, verwijderen ze zichzelf uit de genenpoel, dus you lose, terwijl wanneer "vuilsel" een kind of 10 heeft, "vervuilen" ze de genenpoel meer en meer

LOL, een drieling vermijden...het komt zoals het komt jongen:D
Tenzij je een abortus laat plegen, maar dat lijkt me niet om deze reden.

3-ling komt weinig voor.

Maar sommige mensen kunnen niet zwanger worden en dan wordt er soms voor kunstmatige inseminatie gekozen en dan heb je een verhoogde kans op een meerlingenzwangerschap.

Bijvoorbeeld door een falende pil in te nemen? Vraag me af in hoeverre dat aan je geestelijke gesteldheid ligt.

Zoals ik al eerder postte: mocht dat gebeuren (bizar kleine kans met een nuvaring), dan zorgt haar reumamedicatie wel direct voor afdrijving. Kortom: nul komma nul kans.

als "elite hoogopgeleide" mensen geen kinderen krijgen, verwijderen ze zichzelf uit de genenpoel, dus you lose, terwijl wanneer "vuilsel" een kind of 10 heeft, "vervuilen" ze de genenpoel meer en meer

De enige die in de toekomst met dat probleem geconfronteerd wordt zijn mijn kinderen... die ik niet ga krijgen. Dat kan dus voor mij geen probleem zijn. QED.

Die vervuiling is op zich wel een feit om je druk over te maken als het lot van je kinderen je echt na aan het hart ligt. Althans: als je verwacht dat je kinderen in de ondergroep van de bevolking terecht gaan komen. Als je kinderen de mogelijkheid hebben om in de bovenlaag terecht te komen, dan is het juist weer een voordeel om veel goedkope en domme slav... excuseer: arbeidskrachten te hebben.

:coffeepc: wordt tijd voor een :slotje: bij deze brutale intelligentie massa.
dan toch liever gaar als intelligent ;)

marjolein, jij bent echt dom.. jouwn mening is de enige goede zeker
hoezo hebben de mensen met een andere menig geen idee waar ze het over hebben.
zwangere zijn gewoon niet aantrekkelijk, en als sommige geen kinderen willen toch zwanger raken en dan abortus plegen snap jij niet =/
hbo.. :O zozo, dan zou je dit toch moeten begrijpen

Ga jij maar met je blokken spelen smurf..
Je zit verdomme zelf nog in een pamper, wat een grap.

Leuk joh, kinderen.

Ga jij maar met je blokken spelen smurf..
Je zit verdomme zelf nog in een pamper, wat een grap.

:roflol: ik zat het te denken, maar jij zegt het:D

hmmmm...wat me opvalt is dat DBB tegenwoordig wel een hangplek lijkt te zijn voor 15-17jarigen...zijn we gefuseerd met superdudes.nl ofzo???

Terug
Naar boven