ik zat het te denken, maar jij zegt het
hmmmm...wat me opvalt is dat DBB tegenwoordig wel een hangplek lijkt te zijn voor 15-17jarigen...zijn we gefuseerd met superdudes.nl ofzo[/QUOTE]
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmmmm...wat me opvalt is dat DBB tegenwoordig wel een hangplek lijkt te zijn voor 15-17jarigen...zijn we gefuseerd met superdudes.nl ofzo[/QUOTE]
![]()
Ga jij maar met je blokken spelen smurf..
Je zit verdomme zelf nog in een pamper, wat een grap.

forum is om ervaringen te delen en om vragen te stellen, tips te krijgenhmmmm...wat me opvalt is dat DBB tegenwoordig wel een hangplek lijkt te zijn voor 15-17jarigen...zijn we gefuseerd met superdudes.nl ofzo
Mensen vergeten hoe groot de verantwoordelijkheid is!! Kinderen nemen doe je niet zo een-twee-drie. Als je over de middelen beschikt om het kind op te voeden en "samen" achter de beslissing staat dan kan het imo natuurlijk geen kwaad. Ik zelf zie kinderen meer als een beperking. Ik ben te carrièregericht om in de nabije toekomst aan kinderen te denken. De verantwoordelijkheidsgevoel is wat mij betreft ook veels te groot. 3-ling komt weinig voor.
Maar sommige mensen kunnen niet zwanger worden en dan wordt er soms voor kunstmatige inseminatie gekozen en dan heb je een verhoogde kans op een meerlingenzwangerschap.
hmmmm...wat me opvalt is dat DBB tegenwoordig wel een hangplek lijkt te zijn voor 15-17jarigen...zijn we gefuseerd met superdudes.nl ofzo![]()

hé slettiebettie, geef toch toe dat dat dj phreak met losse flodders schietVrouw zegt: yup, linea recta naar de abortuskliniek. Van mij hoeven die blerrende poepfabrieken ook echt niet!

ow ja sorry. omdat ik 17 ben mag ik geen mening hebben over zwangere vrouwen
forum is om ervaringen te delen en om vragen te stellen, tips te krijgen
wat is er verkeerd aan om jong te beginnen met aan je lichaam te werken?
helemaal niks hoor, maar een beetje respect naar de wat oudere mensen tonen die al wat meer levenservaring hebben is wel op zijn plek.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

![]()
arme vrouw, maar er zijn altijd nog wel mannen die haar lekker vinden
![]()