Fitness Seller

Weg met het strakke buikje

luiers zijn recyclebaar. Ik heb ook HBO dus wat je lult is complete onzin.

Geen HBO begrijpend lezen, lijkt me? Ik zeg: "wat een afval kinderen neemt". Dus ik spreek hier over de ouders, opvoeders, of liever, om het wat veiliger te stellen, de verwekkers.

En wat betreft de cijfers: die zijn al decennia duidelijk, in alle Westerse landen. Wil het best voor je opzoeken als je dat te moeilijk vindt.

wel een prachtig topic, dit. De mensen met kinderen prediken respect, maar zodra iemand een andere mening heeft beginnen de persoonlijke aanvallen direct. Goed voorbeeld voor de kinderen, mensen! Als het niet zo triest zou boden voor de toekomst zou ik me een breuk lachen.

Geen HBO begrijpend lezen, lijkt me? Ik zeg: "wat een afval kinderen neemt". Dus ik spreek hier over de ouders, opvoeders, of liever, om het wat veiliger te stellen, de verwekkers.

En wat betreft de cijfers: die zijn al decennia duidelijk, in alle Westerse landen. Wil het best voor je opzoeken als je dat te moeilijk vindt.

ik heb het verkeerd gelezen, kan gebeuren.

Sommige mensen kunnen inderdaad beter niet aan kinderen beginnen, dat is een feit.

wel een prachtig topic, dit. De mensen met kinderen prediken respect, maar zodra iemand een andere mening heeft beginnen de persoonlijke aanvallen direct. Goed voorbeeld voor de kinderen, mensen! Als het niet zo triest zou boden voor de toekomst zou ik me een breuk lachen.

Ik snap gewoon niet hoe iemand deze mening kan hebben.

Zwangere vrouwen zijn fatsig, na de bevalling helemaal. Abortuskliniek als je vrouw ooit zwanger zou raken..

Je heb geen idee waar je het over hebt.

ah, dus ik moet respect hebben voor jullie mening, en jullie mogen de mijne ongestraft afschieten? Riiiiiiiight. Ik vind zwangere vrouwen het lelijkste dat er is, en als ze eenmaal uitgezwangerd zijn hoef ik ze helemaal niet meer.

De enige keer dat ik huil om een kind, is als ik te horen krijg dat mijn vrouw zwanger is. Daarna is het snel over met de tranen en *hup* naar de abortuskliniek.

:roflol:

marjolein, jij bent echt dom.. jouwn mening is de enige goede zeker
hoezo hebben de mensen met een andere menig geen idee waar ze het over hebben.
zwangere zijn gewoon niet aantrekkelijk, en als sommige geen kinderen willen toch zwanger raken en dan abortus plegen snap jij niet =/
hbo.. :O zozo, dan zou je dit toch moeten begrijpen

marjolein, jij bent echt dom.. jouwn mening is de enige goede zeker
hoezo hebben de mensen met een andere menig geen idee waar ze het over hebben.
zwangere zijn gewoon niet aantrekkelijk, en als sommige geen kinderen willen toch zwanger raken en dan abortus plegen snap jij niet =/
hbo.. :O zozo, dan zou je dit toch moeten begrijpen

Denk wat je wil. I don't mind.

Ik ga hier niet verder op in.

Ik snap gewoon niet hoe iemand deze mening kan hebben.

Zwangere vrouwen zijn fatsig, na de bevalling helemaal. Abortuskliniek als je vrouw ooit zwanger zou raken..

Je heb geen idee waar je het over hebt.
Ik heb er een heel goed idee van, daarom heb ik deze mening juist. Andersom begrijp ik jouw instelling ook helemaal niet, maar ik laat mensen die anders denken tenminste wel in hun waarde. Dat heb ik van de kind-hebbenden in dit topic nog maar zeer weinig gezien. Die bestraffen iedere mening die hen onwelgevallig is direct met persoonlijke aanvallen. Dat lijkt me dan, zoals jij zelf ook zegt, niet goed dat zulk soort ignorante en hypocriete mensen kinderen proberen op te voeden. Dan kunnen ze het nog zo goed bedoelen, maar zoals het spreekwoord gaat: "the road to hell is paved with good intentions".

mja, wil niet zeggen dat ik het met elke genoemde stelling eens ben, maar vind idd wel dat er hier niet echt tolerant wordt omgesprongen met mensen die geen positieve mening over kinderen hebben...goed, het werd hier en daar misschien wat grof gebracht, maar ben het wel met deze mensen eens, ik heb absoluut geen klik met kinderen, vind ze vervelend en moet er niet aan denken er zelf 1 te krijgen (laatst staan 3..)

Ik heb er een heel goed idee van, daarom heb ik deze mening juist. Andersom begrijp ik jouw instelling ook helemaal niet, maar ik laat mensen die anders denken tenminste wel in hun waarde. Dat heb ik van de kind-hebbenden in dit topic nog maar zeer weinig gezien. Die bestraffen iedere mening die hen onwelgevallig is direct met persoonlijke aanvallen. Dat lijkt me dan, zoals jij zelf ook zegt, niet goed dat zulk soort ignorante en hypocriete mensen kinderen proberen op te voeden. Dan kunnen ze het nog zo goed bedoelen, maar zoals het spreekwoord gaat: "the road to hell is paved with good intentions".

Ik ben zelf moeder van twee dochters. Daarom snap ik niet dat mensen zo kunnen denken. Dat iemand zo gemakkelijk over een abortus praat, alsof het niets is. Maargoed dit zegt mijn moederhart. Ik kan nou eenmaal moeilijker objectief denken, voelen op dit gebied.

Maargoed ik neem aan dat als jij en je vrouw (en mensen met die mening in het algemeen) absoluut geen kinderen willen jullie er ook alles aan doen om het te voorkomen en daarvoor maatregelingen hebben genomen? Dus tot een abortus kan en hoef het niet komen.

In 98% van de gevallen is een zwangerschap/geboorte van een kind het mooiste moment uit je leven. In die andere 2% van de gevallen (ongewild/ongelukje), kan een abortus een uitweg bieden. Uitzonderlijk dus.

Los daarvan zou ik het ook een drama vinden moest mijn partner er na de zwangerschap zo uitzien als op deze foto's. Heeft volgens mij ook veel te maken met discipline tijdens de zwangerschap.;)

Maargoed ik neem aan dat als jij en je vrouw (en mensen met die mening in het algemeen) absoluut geen kinderen willen jullie er ook alles aan doen om het te voorkomen en daarvoor maatregelingen hebben genomen? Dus tot een abortus kan en hoef het niet komen.

Nee, liefst hoeft zij nooit een abortus. De enige die in die doos mag ben ik, en ik heb ook liever niet dat ik daarna bang moet zijn vergeten snijgereedschappen tegen te komen. :) Ook gebruikt zij anticonceptie EN wordt 1 van haar medicijnen ook gebruikt als abortusmiddel. De kans dat ze drachtig wordt is dus zeer klein.

In 98% van de gevallen is een zwangerschap/geboorte van een kind het mooiste moment uit je leven. In die andere 2% van de gevallen (ongewild/ongelukje), kan een abortus een uitweg bieden. Uitzonderlijk dus.

Los daarvan zou ik het ook een drama vinden moest mijn partner er na de zwangerschap zo uitzien als op deze foto's. Heeft volgens mij ook veel te maken met discipline tijdens de zwangerschap.;)

Nou deze vrouw had een 3-ling en zo te zien is/was ze echt niet dik. Dit is puur overtollig vel door de zwangerschap.

Dicipline tijdens je zwangerschap? Veel vrouwen vreten erop los. En die vreetkicks zitten grotendeels tussen je oren, en dat vergeten heel veel vrouwen. Sommige vrouwen houden extra veel vocht vast, en dat raken ze geleidelijk na de 9 maanden zwangerschap kwijt. Heeft ook te maken met of de vrouw borstvoeding geeft of niet.

Nee, liefst hoeft zij nooit een abortus. De enige die in die doos mag ben ik, en ik heb ook liever niet dat ik daarna bang moet zijn vergeten snijgereedschappen tegen te komen. :) Ook gebruikt zij anticonceptie EN wordt 1 van haar medicijnen ook gebruikt als abortusmiddel. De kans dat ze drachtig wordt is dus zeer klein.

De kans bestaat wel, maar zal direct om zeep worden geholpen door de medicijnen. Dit kan zich uiten in een klein bloedstolseltje die ze verliest met het plassen of na een kleine buikkramp (samentrekking baarmoeder)

Ik kan me dat voorstellen, als je na 9 maanden verlost bent van die oprekkende alien in je pens. :)

na 9 maanden is het inderdaad een opluchting en is het het allemaal waard geweest ;)

Kinderen krijgen moet je echt willen. Ik heb altijd moeder willen worden, dit zit gewoon in me.

Ik ga denk ik ook geen kinderen nemen. Anders ben ik een tokkie volgens phreak :(

Terug
Naar boven