Zodra je de dood in de ogen kijkt besef je pas dat je fout bezig bent, tot die tijd is er groot kans dat je hardleers bent en het je allemaal geen **** kan schelen.
Iemand die de dood in de ogen heeft gezien verandert zijn levensstijl echt wel, trust me. als zo een persoon gewoon door zou gaan waar hij mee bezig was zou ik mijn pakketje post it's die hier liggen opeten.
En komop.. van je 13e t/m je 18e moet er voor je gezorgd worden; dan moet je in toom gehouden worden en opgevoed worden.. dat zijn je puber/tiener jaren; elk zelfrespecterende ouder zou zoiets nooit toegelaten hebben.
Dat hij flink de mist in is gegaan is dan naar mijn mening ook niet zijn fout, en hij had gewoon die lever transplantatie moeten krijgen. Beetje triest en ietwat egoïstisch dat ze hem hebben laten sterven.
We streven niet naar een perfecte samenleving, iedereen maakt fouten en sommige hebben gewoon meer nodig voordat ze dat inzien. Door de wat grovere uitschieters te laten sterven omdat ze aan een verslaving zitten of wat dan ook, terwijl ze gered hadden kunnen worden is in mijn ogen moord. Iedereen die onperfect is vermoorden; alsof hun perfect zijn.