XXL Nutrition

Weigeren om leefstijl aan te passen = sterven

Peiling Peiling Wat vind je ervan?

• Totaal stemmers
    90
ja, seriously.
Je gaat gewoon zitten en 2-4 uur later ben je weer good to go.
Can it gét any better?

:D

No it doesn't!
Belachelijk weinig kunnen drinken, jeuk, 12-16 uur per week bezig met dialyseren (kan overigens ook 's nachts), constant rondlopen met spoelvloeistof in je pens, of een directe verbinding tussen een slagader en een ader in je arm (vasculariteit!!) waar drie keer per week een monsterlijke naald in wordt gerost. Nooit op reis kunnen zonder dialysecentra in de buurt te hebben, veel medicatie niet kunnen slikken, etc. etc. etc.

Goed, een getransplanteerde nier in je pens is ook niet helemaal alles, maar toch...

Wat een reacties hier!

Ik zou jullie eens willen zien in zijn plaats!

Als ge u vanaf u 13de zit te coma bezuipen dan ist toch duidelijk dat de man een probleem heeft en niet zichzelf zomaar even door een of andere domme actie de dood heeft ingejaagd zoals vele reacties het hier lijken te doen verdraaien (''eigen fout etc..''). (En dan nog? Sterven door iets stoms dat ge uzelf dan nog onnodig aandoet .. vind ik juist extra tragisch ..)

Heel het feit dat iemand vanaf zijn 13de hiermee in zulke mate bezig kan zijn dat zijn lever het op zijn 22ste begeeft is niets anders dan een weerspiegeling van de aard van diezelfde maatschappij die met de consequente slimme beslissing afkomt. Wat tegenstrijdig imho

Ik wil jullie eens zien verliezen en dan zien zeggen: ''pff..eigen schuld?'' **** it..Wat maakt dat nu uit?

eens. vind het ook wat kort door de bocht om te zeggen van eigen schuld. Je kent diegene zn achtergrond niet.

Terug
Naar boven