AndroidHealthClinic

Weightgainer OF Whey+Oats ?

Levii

Advanced Bodybuilder
Waardering
26
Lengte
1m82
Ik heb een vraagje..

Ik bestel altijd men producten bij bodyenfitshop.nl.
Nu.. Is het niet beter om een whey (Whey Perfection,Perfect Protein Mix,..) met het product 'Ultra Fine Oats' te kopen?
In plaats van een weightgainer zoals 'Serious Mass' waar veel suikers inzitten?

Pfff.. ja dat is heel persoonlijk. Prijsverhouding maakt het eigenlijk niet uit. Als je Whey en Oats los koopt => zelfde prijs als Lean Gain 5kg. Als je daarnaast nog veel los Whey gebruikt heb je ook weer sneller dat je eiwitten moet kopen. Ook nog bevatten gainers (lean gain) vitamines, mineralen en vezels geloof ik. Dus in verhouding maakt het niet echt uit welke je kiest. Persoonlijk ben ik wel voorstander van een gainer, het is maar net wat je zelf wil.

b&f heeft ook Lean Gain,

zonder suikers, enkel eiwitten en complexe koolhydraten.

en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.

als je die fine oats koopt zou ik gewoon in de supermarkt havermout kopen en in de blender duwe. scheelt je meer dan de helft zowat en is niet echt veel tijd

euro shopper merk ftw xD ...
ik vind het zelf niet te eten, maar je kunt ook gewoon brinta kopen, of bambix groeipap...voor de echte hardgainer

euroshopper havermout-->blender-->in shake beker met melk-->shaken-->meer havermout er in doen en meer melk en dan nog keer en opdrinke en dan uitspoele met melk en opdrinke zeg maar huppake 150gram zo gedaan in 2 minute

Persoonlijk doe ik gewoon whey + Chocolademelk + Brinta/Havermout... Heerlijk :D

Terug
Naar boven