Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maaltijden zou een beetje moeilijk gaan omdat ik door de week elke dag pas rond 7 uur thuis ben. En maaltijden zijn niet echt handig in mijn broodtrommel lijkt me.
rijst pasta beetje moeite in je fitness steken johZijn er ook goede vervangers voor brood die gemakkelijk mee te nemen zijn?
![]()
Kijk is aan niet zo moeilijk doen. joh.
rijst pasta beetje moeite in je fitness steken joh
Ik zit ook op school en eet kip met rijst in de pauzes wrm zou dat niet kunnen? Geen ruimte in de je tas? grotere tas kopen? plastic hoogvliet tas anders extra meenemen?Ehm ik ben 17, ga nog naar school en heb geen ruimte in mijn tas voor dat soort dingen... en daarbij laat mijn moeder me geen rijst en kip enzo mee naar school nemen. En zelf maken gaat ook niet lukken.
Hebben jullie nog andere tips voor het veel eten? Ik heb namelijk zelf het gevoel dat ik erg veel eet en met de hoeveelheid dat ik nu eet heb ik ook echt het gevoel dat er écht niks meer bij kan. Hebben jullie tips zodat ik toch veel kcal binnen kan krijgen?
American football? Tof dat je dat speelde gek. Waarom niet daarmee verder gegaan? (ga er vanuit dat je er mee gestopt bent)Toen ik als uitwisselingsstudent aankwam in de States woog ik nog geen 60kg (al omhoog van 55kg, net half jaar begonnen met fitness) en wou american football spelen. Coach zei dat ik moest bijkomen. Ik zei ik eet al zoveel. En hij zei kom je aan ? Niet dus. "dan eet je niet genoeg". Hij leerde me toen een truc om gewoon om het uur men horloge te zetten en iets in men mond te steken, maakte niet uit wat, al was het maar 1 hap van iets. Na minder dan week loop je zo al constant met honger rond. Het is echt een conditionering, want daarna is het zo onbewust dat als je genoeg hebt, en je halfvol bord voor je blijft staan, dat je na tijd gewoon weer verder eet zonder dat je het bewust beseft.
Als je merkt dat je lange periodes niet eet, dan zou ik inderdaad wel iets van een gemaksoptie nemen , maar dan eerder een two phase gainer met ook slow carbs in, zoals Musculi's Gainer Oats, of eventueel zelf naar believen maltodextrine en/of oats in de gewenste hoeveelheid toevoegen. Ook zeker als jonge hardgainer overwegen om eerder in caseine te investeren voor tijdens de dag en voor het slapengaan, dan in een whey.
Ook wel bekend als isolaat perfection.Marc heeft goede ervaringen met de weightgainer van Body en Fit shop.
Ik loop van tien uur in de ochtend t/m zes uur in de avond stage, en neem me maaltijden mee en eet ze ook, daarna gelijk trainen en dan naar huis, dus waarom zou jij het dan niet kunnen, dat je moeder het niet goed vind snap ik nog wel waarom je het niet kan doen, maar wat betreft tijd is er geen excuus.Maaltijden zou een beetje moeilijk gaan omdat ik door de week elke dag pas rond 7 uur thuis ben. En maaltijden zijn niet echt handig in mijn broodtrommel lijkt me.
Hoezo?Je kan prima een Serious Mass shake als tussendoortje nemen op een dag. Easy kcals en niet eens zo veel vetten.
Zorg wel dat het gros van je voeding clean is.
Wel een hoog carb gehalte die
Gooi er nog wat olijfolie bij en je hebt mijn bulk gainer!Maak een zelf een weight gainer!
- Pindakaas
- halvolle melk
- havermout
- whey
En daar heb je je lekkere en goeie Weightgainer shake
American football? Tof dat je dat speelde gek. Waarom niet daarmee verder gegaan? (ga er vanuit dat je er mee gestopt bent)
) maar als ik daar toen begonnen was dan gingen ze me waarschijnlijk op de offensive line zetten terwijl ik dubbel speelde op Tight End en Safety. Zou me niet echt thuisvoelen als OL denk ik
Maar qua afstand was het ook gewoon moeilijk te doen.Beste gewoon gym lifeWas als high school uitwisselingsstudent in de States. Vond geen manier om dat hier vol te houden. Was hier wel een ploeg, die ondertussen deftig begint uit te bouwen (tien jaar later) maar als ik daar toen begonnen was dan gingen ze me waarschijnlijk op de offensive line zetten terwijl ik dubbel speelde op Tight End en Safety. Zou me niet echt thuisvoelen als OL denk ik
Maar qua afstand was het ook gewoon moeilijk te doen.
Eigen tijden en eigen regels bepalen.Beste gewoon gym lifeEigen tijden en eigen regels bepalen.
Omwille van de Football. Tussen dat en de Amerikaanse manier van eten, ben ik dat jaar echt van rond de 60kg (begonnen aan 55kg) dooor de 80kg gegaan (geen zuivere spiermassa natuurlijk, maar pak toch 12-13kg, wat fenomenaal is). Met dat trucje om te eten is helaas ook het bulken begonnen, Aan de unief voor het eerst door 100kg, maar was dan echt een tonnetje aan het krijgen
Zou nog tien jaar duren voor ik eerste keer men abs zag dan 
Hmmm valt me op dat je:Wel daar is het ook echt begonnen voor mij, Trainde toen iets meer dan een jaar, maar daar had ik weight training als les, elk dag, eerste uur smorgensOmwille van de Football. Tussen dat en de Amerikaanse manier van eten, ben ik dat jaar echt van rond de 60kg (begonnen aan 55kg) dooor de 80kg gegaan (geen zuivere spiermassa natuurlijk, maar pak toch 12-13kg, wat fenomenaal is). Met dat trucje om te eten is helaas ook het bulken begonnen, Aan de unief voor het eerst door 100kg, maar was dan echt een tonnetje aan het krijgen
Zou nog tien jaar duren voor ik eerste keer men abs zag dan
![]()
zegt.