Fitness Seller

Weightgainers?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het allemaal even rustig doorgelezen veel handige tips!
Ik heb hem gister al een pak chocomel aangesmeerd en een paar bammetjes met pindakaas.
Als hij dit volhoudt en hiernaast ook nog eet wat hij normaal eet en mischien Mass perfection in ieder geval een tijdje probeert dan hoop ik dat het goed komt.
Hij raakt in ieder geval niet gedemotiveerd :)

Ik heb het allemaal even rustig doorgelezen veel handige tips!
Ik heb hem gister al een pak chocomel aangesmeerd en een paar bammetjes met pindakaas.
Als hij dit volhoudt en hiernaast ook nog eet wat hij normaal eet en mischien Mass perfection in ieder geval een tijdje probeert dan hoop ik dat het goed komt.
Hij raakt in ieder geval niet gedemotiveerd :)

Precies met Mass Perfection heb je ook veel vezels etc die goed zijn voor je lichaam. Anders een kleine pot om te proberen :)

mass perfection 1 dosering is 60g
mutant mass 1 dosering is 260g

mass perfection 1 dosering is 60g
mutant mass 1 dosering is 260g

Dit dus. Neem eens 260 gram Mass Perfection en je komt ook tegen de 800/1000 kcal ( weet 't zo niet uit mn kop ) plus dat dit nog wat betere voedingsstoffen bevat ook.

Als je zo'n mutant mass of whatever pakt kun je beter gewoon een pak chocomelk leegdrinken, 880 kcal, 35 gram eiwit en veel suiker en een stukkie cheaper.

Zou wel eens willen weten wat de verhouding koolhydraten/eiwitten/vet is van Mutant Mass. Dat staat er niet bij op de site van Body & Fit.

Zou Mutant Mass ook kunnen voor een 2.08 lang iemand, 97 kg, of alleen aan de ecto guys?

je pakt tog gewoon 1 of 2 schakes per dag waarom n gainer met 1050kcal eet die jongen voor de rest niet.
n gaineer is n aanvulling op n goed voedings schema nergens voor nodig die mutant meuk.

Jonge Mutant Mass is crap, of je nou 10 000 kg weegt of 10. :P Overigens ben je met die stats toch best ecto gok ik zo.

Mijn gewicht is voor een beginner normaal dus niet te licht, niet te zwaar. Vergeleken met iemand die al lang aan bodybuilding doet is het inderdaad te licht ... jonge ...

Mijn gewicht is voor een beginner normaal dus niet te licht, niet te zwaar. Vergeleken met iemand die al lang aan bodybuilding doet is het inderdaad te licht ... jonge ...

Wat doet het feit dat je net begint af aan het 't feit dat je met die stats wss nog ecto bent? Niks mis mee overigens hoor, toen ik begon woog ik eh, 60 kg ofzo :P

Wat doet het feit dat je net begint af aan het 't feit dat je met die stats wss nog ecto bent? Niks mis mee overigens hoor, toen ik begon woog ik eh, 60 kg ofzo :P

Iemand die ongetraind is, en dus helemaal niet aan bodybuilding doet kan een onder of bovengewicht hebben. Daarbij wordt ook naar leeftijd en lengte gekeken. Volgens die statistieken zou ik een goed gewicht hebben, dus mijn huisarts zou dat ook zeggen.

Trouwens, ik ga dat spul niet proberen. Ze raden 4 scoops aan en dat is dan 1050 kcal. Zo is die zak wel heel snel leeg!

Even een vraagje deze stel ik voor een vriend van mij.

59 kilo

1.72 lang

Hij heeft moeite met aankomen. Hij eet genoeg en goed maar komt niets aan en is al een jaar aan het trainen samen met mij. Ik heb wat calo's om te verbranden maar hij heeft weinig tot niets.
Nou is hij op zoek naar een goede weightgainer, en ik vroeg me af moet deze hoog zijn in carbs en in calorieen of beide of juist de eiwitten en een combinatie van die 2?

En welke gebruiken/raden jullie (aan)?

Alvast bedankt! :]

dacht ik zelf ook altijd, maar als je niet aankomt neem je elke maaltijd wat meer of zelf een maaltijd extra, steeds verhogen tot je aankomt en geloof me maar je komt vanzelf een aan! hoe schoner hoe beter

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 10:11 ----------

Zou Mutant Mass ook kunnen voor een 2.08 lang iemand, 97 kg, of alleen aan de ecto guys?

tuurlijk kan dat, toevoeging op je eten, houdt wel in dat je ook goed en veel moet eten en de mass er extra bij, of beter nog: na de training vanwege de snelle carbs die er bij in zitten

Terug
Naar boven