Fitness Seller

Weigtgainers

dishonored

Novice
Waardering
0
hallo ik wil weten wat is de beste weightgainer die ik kan kopen niet te duur?
een goede zoek ik!

ik kom zelf erg moeilijk aan ik heb echt geen lichaams vet ben mager dus wil er wat aan doen!

Veeeeel eten, je lichaam moet eraan wennen dus dwing je zelf om meer te eten dan je nu doet. Je zal merken dat het steeds makkelijker en makkelijker gaat. Verder hebben onze boardsponsoren goeie gainers van hun huismerk :)

Zoek op Rich Piana (als je het niet erg vindt om GROOT te worden)

Mass Perfection van B&F shop vind ik persoonlijk een goede weight gainer. Prijs kwaliteit en! smaak zijn zeer goed!

Ik vond mammoth 2500 aardbei erg chemisch smaken. Whey perfection aardbei is perfect, de framboos net iets te zoet naar mijn zin. Zucht net 4 kilo van gekocht, iemand tips om de smaak iet minder zoet te krijgen van 3en frambozenshake

Ik vond mammoth 2500 aardbei erg chemisch smaken. Whey perfection aardbei is perfect, de framboos net iets te zoet naar mijn zin. Zucht net 4 kilo van gekocht, iemand tips om de smaak iet minder zoet te krijgen van 3en frambozenshake

mammoth :headbang:
Suagr-2.jpg
x 1000

Serious mass chocola love it

Ik kon wel wat suiker gebruiken

Melk + whey + ultra fine oats.

Ik heb ongeveer hetzeldde probleem.. woog 60kg op 1 meter 80 en suiker gainers hebben goed geholpen al moet ik eerlijk zijn.. wel oppassen dat je geen binnenvetter bent

En als 6x eten niet werkt probeer dan 8x. Heeft me zeker 15kg opgeleverd in 1 jaar

Mass Perfection van B&F shop vind ik persoonlijk een goede weight gainer. Prijs kwaliteit en! smaak zijn zeer goed!

Sluit ik me bij aan, en als je moeilijk aankomt combineer de mass perfection dan met melk en niet met water....

• Topic Starter Topic Starter
ja ik heb hem gehaald in vanille smaak kijken hoe het bevalt ik ga hem mixen met magere kwark meld en 3 of 4 eiren zonder dooier en wat aarbei yogurht en dan mixen en drinken maar :D

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

ja ik heb hem gehaald in vanille smaak kijken hoe het bevalt ik ga hem mixen met magere kwark meld en 3 of 4 eiren zonder dooier en wat aarbei yogurht en dan mixen en drinken maar :D

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Ik zal halfvolle of ville melk pakken als ke moeilijk aankomt

Heb zelf ook weightgainers gehad, zal er persoonlijk nooit meer aan beginnen, neem liever de eerder genoemde combi van whey+fine oats, of whey met pure rice powder, en een goed voedingsschema.

Terug
Naar boven