XXL Nutrition

Weigtgainers

• Topic Starter Topic Starter
ja en heb een vraag heb er ook nog isolaat perfection bij gehaald gaat dat samen mass perfection en isolaat?

goed en regelmatig eten, en 1 of 2 keer per dag OOK een weightgainer drinken.

Serious Mass is een goede weightgainer!

Zoek op b&f shop en je vindt het antwoord op je vraag

mass perfection van Bodyenfitshop vind ik goed

Ligt eraan wat je wilt. Als je hoog aan de vp % zit. Moet je nooit een mass gainer aanraken.

Ligt eraan wat je wilt. Als je hoog aan de vp % zit. Moet je nooit een mass gainer aanraken.

zolang het in je schema past maakt t geen kut uit, de mass perfection is maar 237 calorieën per 2 scoops (volgens mij), zitten goeie koolhydraten in en genoeg eiwitten. die suikerbommen (mutant etc) moet je idd niet aanraken nee

Bedankt voor je complimenten. Mass Perfection is één van onze betere weightgainers. Ultra Fine Oats, Zilvervliesrijst gecombineerd met whey en micellar en je hebt een goede weightgainer om sneller en gemakkelijk extra bouwstenen in te nemen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Ik vind t de #1 weightgainer en daarnaast ook een genot om te drinken alle smaken nu gehad behalve de banaan - alle heerlijk *drinkt net n melk + mp mango peach shake*

Hoor ook genoeg mensen die het als ontbijt gebruiken omdat ze 'moeilijk' kunnen ontbijten:D

mamhoet maar weet nie of die er nog is,

alle wight gainers zijn geld verspeling verkeerde suikers. ga leren eten.

Terug
Naar boven