Fitness Seller

Weiland Games

Bezoekers in dit topic

Kracht en/of techniek

Je hebt echt wel mooie afstanden gegooid en die zullen die alleen maar beter worden. Het is inderdaad de techniek die belangrijk is en dat leer je helaas niet zomaar even maar we hebben nog even de tijd.

Jarno heeft vorig jaar bewezen dat je alleen op kracht erg ver kunt komen! :D
Techniek zat er voor hem als ongeoefende Highland Gamer niet in.
Maar..... als hij zich hierin zou ontwikkelen......
 
Jarno heeft vorig jaar bewezen dat je alleen op kracht erg ver kunt komen! :D
Techniek zat er voor hem als ongeoefende Highland Gamer niet in.
Maar..... als hij zich hierin zou ontwikkelen......

Maar helaas is het niet waar dat Jarno volledig ongeoefend was. Wat niet wegneemt dat hij inderdaad met brute kracht ver is gekomen.
 
Rondvliegende hamers gegooid door noobs.:o

Maak je geen zorgen want bij alle onderdelen weten we welke kant het gewicht opvliegt als het misgaat dus die kant wordt vrijgehouden.
Bij de hamer is het bivoorbeeld zo dat als je rechtshandig bent de hamer naar links uit je handen schiet.

Bij onze wedstrijden gaat het ook wel eens mis hoor...zo heb ik laatst tijdens een demonstratiewedstrijd bijna een moeder en dochter uitgeschakeld. (Kan er niks aan doen, ik ben een jager! ;))
 
Maar helaas is het niet waar dat Jarno volledig ongeoefend was. Wat niet wegneemt dat hij inderdaad met brute kracht ver is gekomen.

Ik heb wel moeten lachen toen; slinger, slinger, slinger, sta stil en gooi!:D
Maar hij (Jarno) was wel een van de weinigen die de boomstam over de kop kon gooien. Zo zie je maar.... ieder zijn tak van sport.
 
Maak je geen zorgen want bij alle onderdelen weten we welke kant het gewicht opvliegt als het misgaat dus die kant wordt vrijgehouden.
Bij de hamer is het bivoorbeeld zo dat als je rechtshandig bent de hamer naar links uit je handen schiet.

Bij onze wedstrijden gaat het ook wel eens mis hoor...zo heb ik laatst tijdens een demonstratiewedstrijd bijna een moeder en dochter uitgeschakeld. (Kan er niks aan doen, ik ben een jager! ;))

Waren het Everzwijnen op de veluwe? :D
 
Waren het Everzwijnen op de veluwe? :D

Hahaha, nee dit waren tweebenige zeugen die op een plek liepen waar ze niet moesten zijn op dat moment (eigenlijk had ik nog niet mogen gooien maar dat is maar net van welke kant je het verhaal bekijkt :D)
 
Bij onze wedstrijden gaat het ook wel eens mis hoor...zo heb ik laatst tijdens een demonstratiewedstrijd bijna een moeder en dochter uitgeschakeld. (Kan er niks aan doen, ik ben een jager! ;))

een echte ladykiller jij he!

alleen ben ik wel het slapste van het stel denk ik dus dat is wel jammer :o
 
een echte ladykiller jij he!

alleen ben ik wel het slapste van het stel denk ik dus dat is wel jammer :o

niet zo negatief, je bent imo veel sterker dan jezelf denkt hoor!
 
Stand tot nu toe:

INSCHRIJVINGEN WEILAND GAMES BEGINNERS

1. SanderM
18 jaar
06-10-1988
Best
1.90m / 90kg

2. Dr. Worf
25 jaar
Ossendrecht.
1.85m / 96kg .

3. Sanca
28 jaar
Belgisch Limburg
1.78 / 88 kg

4. Lanfeust
23 jaar
Gullegem
1.70 m /

5. Own Sculpturer
29 jaar
Geleen
30-08-78
1.73m / 93kg

6. Iron Devoted
21 jaar
Bergum

7. Jan Haaring (Real Dutch Power)
42 jaar
’S Gravenzande
1.90m / 120 kg

8. UltraX
18 jaar
Son
1,76 m / 90 kg

10. Tjok
18 jaar
Nederhorst den Berg
1.94 m / 100 kg

11.Dennis Hennequin
31 jaar
Het beest uit Hoofddorp (op mij na dan !)
2,00 m / 130 kg

Via Marco van Asselt (nadere info volgt)

12. Wim Kraaijenhof
13. Freek Frens
14. Jan Boem
 
Ik mis nog wel een aantal toppertjes van DBB ! SCHRIJF JE NU IN !
 
:roflol: foei ultrax, ik weet nog wel welk getal onze weegschaal hier aangaf zaterdag ;)

Ik pmde hem 88-90KG, dat weeg ik dan ook tijdens de wedstrijd! Ga ik van uit. Ik ben toch ook nog geen 18, wat daat staat, alleen als ik aan de wedstrijd mee doe ben ik ook 18.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven