MuscleMeat

Weiland Games

Bezoekers in dit topic

Uiteraard ! volgens mij ben je zelfs nog jeugd met je 17 jaar en gooi je met lichtere gewichten.... Vanaf 18 tot 25 ben je junioor.

Woot dan word het een stuk makkelijker, lekker puh Sander:D

Ik wil meedoen, moet ik dan gewoon een email sturen naar bovenstaande email? Wat moet ik er in vertellen, naam, leeftijd, adres, nog meer?
 
Ik ben 24, kan ik nog net met de junioren meedoen! :D
 
Woot dan word het een stuk makkelijker, lekker puh Sander:D

Ik wil meedoen, moet ik dan gewoon een email sturen naar bovenstaande email? Wat moet ik er in vertellen, naam, leeftijd, adres, nog meer?

schrijf een heel A4 met wie je bent en wat je doet en waarom.....








nee, gewoon even mailtje naar Wout met naam en leeftijd en dat je mee wilt doen... Of PM mij anders, regel ik de rest....

Jan, jij mag met de MASTERS meedoen (=40+) ;)
 
Ook goed.....als ik maar zo weinig mogelijk tegenstanders heb.;)
 
Jij bent sterk zat Sanderrrrrrr :)

laten we hopen, reken ultrax ook maar mee bij mij in de groep dan, die is geen jeugd meer.

schrijf een heel A4 met wie je bent en wat je doet en waarom.....








nee, gewoon even mailtje naar Wout met naam en leeftijd en dat je mee wilt doen... Of PM mij anders, regel ik de rest....

Jan, jij mag met de MASTERS meedoen (=40+) ;)

ik schrijf me pas in als ik zeker weet dat ik vervoer heb? lijkt me wel zo handig?
 
ik schrijf me pas in als ik zeker weet dat ik vervoer heb? lijkt me wel zo handig?

Je kan je echt tot het allerlaatste moment inschrijven want er is geen max aantal deelnemers ofzo.
 
Damn als het wat dichterbij was geweest had ik misschien met de jeugd mee kunnen doen.
 
Ik ben 24, kan ik nog net met de junioren meedoen! :D

Jan,

Het maakt niet uit waar je meedoet, belangrijk is dat je gaat oefenen.
Vorig jaar heb ik Jarno mogen meemaken bij de Highland Games (in Almelo).
Heb hier enorm moeten lachen; bij diverse onderdelen komt het op techniek EN kracht aan! Techniek bij Jarno was 0,0 kracht was 10! Oftewel: bij kogelslingeren draaide Jarno 3x in de rondte, stopte en wierp daarnaa het gewicht. :D Da's geen slingeren! :D
Het bleek wel dat je op kracht alleen ver kunt komen; volgens mij was hij toen 3e.
 
jammer dat t op een zaterdag is!!:)..
anders wilde ik wel es kijken wat t is:D
 
ik weet nog niet eens waar friesland ligt :sad:
 
klotezooi, zit dan in egypte. Speciaal voor beginners.. Leek me superleuk om samen met dave te gaan ofzo!
 
Laatst bewerkt:
ik weet nog niet eens waar friesland ligt :sad:

BAN! shame on you!

ik doe vrijwel zeker mee maar als ik dan mee doe dan zit ik met gasten van 18-25.. lekker is dat, strijden om de 'op een naar laatste plaats' ? :D
 
ik weet nog niet eens waar friesland ligt :sad:

Sanca jij moet ook mee doen!!!

Hoeveel mensen in de jeugd kunnen eigenlijk mee doen? Mijn broertje wil misschien ook wel mee doen.
 
BAN! shame on you!

ik doe vrijwel zeker mee maar als ik dan mee doe dan zit ik met gasten van 18-25.. lekker is dat, strijden om de 'op een naar laatste plaats' ? :D

So what ? mijn eerste ervaring werd ik ook twee na laatste, ben daarna hard gaan trainen om uiteindelijk in de top 10 bij het NK te eindigen...
 
Ownee, das balen. Ik dacht dat de wedstrijd 15okt was, maar het is helaas 27okt, 21 okt word ik 18. Dat betekent dat ik dus in de junioren klasse moet mee doen, dem ik dacht dat ik lekker die 16 jarige kon inmaken:(

Maar mijn ouders willen misschien wel rijden, al zien ze het niet zitten dat het in friesland is.
 
Back
Naar boven