Lanfeust
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Jan Haaring Beginner..?
das toch die knaap van Realdutchpower.?
strongman is totaal anders dan highland games. Jan is een ervaren strongman, maar geen highland gamer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jan Haaring Beginner..?
das toch die knaap van Realdutchpower.?
Vraagje voor jullie:
Weet er iemand een goedkoop slaaplaatsje zijn voor 2 personen in volgende regio:
26/10 en 27/10: regio Sneek/Folsgare/Bolswarden/Heerenveen/...
We hebben wel iets gevonden, maar €20 per nacht per persoon is er net iets over voor studenten.

strongman is totaal anders dan highland games. Jan is een ervaren strongman, maar geen highland gamer.

Vraagje voor jullie:
Weet er iemand een goedkoop slaaplaatsje zijn voor 2 personen in volgende regio:
26/10 en 27/10: regio Sneek/Folsgare/Bolswarden/Heerenveen/...
We hebben wel iets gevonden, maar €20 per nacht per persoon is er net iets over voor studenten.
ik begin me aftevragen waar friesland nu eigenlijk precies ligt...

Wat Stah zegt. Vraag aan Wout of hij iets weet of dat je misschien je tentje bij hem neer mag zetten. Hij heeft ruimte zat!

Ik hoop dat ze dan een dubbelwandige tent hebben want met dit weer zal het 's nachts niet meevallen in een een tent!![]()

Het heeft zijn raakvlakken in onderdelen als Stones of Strenght en de Farmerswalk, maar de CORE-onderdelen van de HG bestaan uit GOOI-onderdelen als steenstoten, hamerslingeren en gewicht hoog- en vergooien.
Ook gooien we met boomstammen![]()
Eigenlijk was het Ijssel (10 min ervandaan) en volgens mij is ieder Nederlands bier met water aangelengd

Jooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Hoe laat begint het? Of hoe laat moeten we er zijn?

Kun je niet met own mee? Dan ben je er vast sneller![]()