XXL Nutrition

Weiland Games

• Topic Starter Topic Starter
Vraagje voor jullie:

Weet er iemand een goedkoop slaaplaatsje zijn voor 2 personen in volgende regio:

26/10 en 27/10: regio Sneek/Folsgare/Bolswarden/Heerenveen/...

We hebben wel iets gevonden, maar €20 per nacht per persoon is er net iets over voor studenten.

nogmaals: vraag Wout..........;)

strongman is totaal anders dan highland games. Jan is een ervaren strongman, maar geen highland gamer.

yep ! :)

Ik heb er zin an!

• Topic Starter Topic Starter
Okey. wist niet dat er zoveel verschil in zat.

Het heeft zijn raakvlakken in onderdelen als Stones of Strenght en de Farmerswalk, maar de CORE-onderdelen van de HG bestaan uit GOOI-onderdelen als steenstoten, hamerslingeren en gewicht hoog- en vergooien.
Ook gooien we met boomstammen ;)

Hoe laat is het eigenlijk? Ik heb een beetje door de pagina's lopen scrollen maar kan niks vinden.

Vraagje voor jullie:

Weet er iemand een goedkoop slaaplaatsje zijn voor 2 personen in volgende regio:

26/10 en 27/10: regio Sneek/Folsgare/Bolswarden/Heerenveen/...

We hebben wel iets gevonden, maar €20 per nacht per persoon is er net iets over voor studenten.

Wat Stah zegt. Vraag aan Wout of hij iets weet of dat je misschien je tentje bij hem neer mag zetten. Hij heeft ruimte zat!

ik begin me aftevragen waar friesland nu eigenlijk precies ligt...

Het heeft zijn raakvlakken in onderdelen als Stones of Strenght en de Farmerswalk, maar de CORE-onderdelen van de HG bestaan uit GOOI-onderdelen als steenstoten, hamerslingeren en gewicht hoog- en vergooien.
Ook gooien we met boomstammen ;)

Jarno Hams heeft meegedaan aan de Highland Games der lage landen in Almelo in 2006. Het gaf aan dat je op kracht heel ver kunt komen maar de techniek (en natuurlijk ook wat kracht) overwon.

Eigenlijk was het Ijssel (10 min ervandaan) en volgens mij is ieder Nederlands bier met water aangelengd

op evenementen vaak wel zoals kampioenschappen, koninginnen nacht en dat soort feesten. het bier dat buiten verkocht wordt is vaak met water aangelegd. het bier in de cafe's en restaurants is natuurlijk gewoon bier. maar buiten op het plein in eindhoven waar altijd het kampioens feest is is het bier met water aan gelegd en andere groten feesten buiten ook meestal met water.

Jooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Hoe laat begint het? Of hoe laat moeten we er zijn?

Ik heb me linkerschouder wat verdoet merk ik :( Waarschijnlijk een ontsteking/scheurtje. Je hebt meestal je rechter (ik ben rechts) arm nodig? Behalve met boomwerpen misschien?

Weet niemand hoe laat het begint? Lekker dan.

Terug
Naar boven