MuscleMeat

Weinig energie door hitte

Dan moet je eens proberen de hele dag buiten te werken (bouw)

Ja ik ben een Nederlandse bouwvakker in de Filipijnen!
Is nog veel warmer en benauwder, rain or shine:rolleyes:
In het begin kon ik het ook niet opbrengen kwa energie,maar het zat gewoon tussen m,n oren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train gevast, zonder water of voeding en train gewoon lekker.. na het training kan ik gelijk eten en drinken. Mentaal ben je gewoon zwak denk ik.. het menselijke lichaam kan namelijk veel hebben.

Jij martelt jezelf gebaseerd op een boek van honderden jaren geleden. Liever mentaal zwak dan mentaal in de 7de eeuw.

Niet dat ik dat ben, Ik train en eet zoals ik altijd doe. Ik denk dat de mods deze hele sectie kunnen sluiten want blijkbaar is elk fysieke probleem dat negatief is, op te lossen door 'niet te janken'.

Misschien omdat je door de hitte onvoldoende slaapt?

Je bent niet de enige hoor.. Mijn activiteit tijdens de trainingen ligt een stuk lager en de motivatie is ook wat minder.

Motivatie = 0 hier

Ik drink gewoon bier deze maand en zie later wel verder.
ben 44 jaar en heb een gezond lichaam tegen de rest van mijn leeftijdgenoten gezien, ik vind het wel best zo.
Ik ben echt geen zomer mens, met hooikoorts e.d.
veel te kort ademen met deze hitte, ik doe mooi niets!

Jij martelt jezelf gebaseerd op een boek van honderden jaren geleden. Liever mentaal zwak dan mentaal in de 7de eeuw.

Niet dat ik dat ben, Ik train en eet zoals ik altijd doe. Ik denk dat de mods deze hele sectie kunnen sluiten want blijkbaar is elk fysieke probleem dat negatief is, op te lossen door 'niet te janken'.

Ik martel mezelf niet, want ik doe ook aan IF.. voel me juist beter dan ooit en barst van de energie :D

Motivatie = 0 hier

Ik drink gewoon bier deze maand en zie later wel verder.
ben 44 jaar en heb een gezond lichaam tegen de rest van mijn leeftijdgenoten gezien, ik vind het wel best zo.
Ik ben echt geen zomer mens, met hooikoorts e.d.
veel te kort ademen met deze hitte, ik doe mooi niets!

Net wat je wil inderdaad. Als jij tevreden bent met hoe je bent is het toch goed? :)

Net wat je wil inderdaad. Als jij tevreden bent met hoe je bent is het toch goed? :)

Met een vetpercentage van 18-20% ben ik voor mijn leeftijd echt niet verkeerd bezig.
Vroeger was er wel een competitie tussen de 25 en 35 jaar, maar de meesten zijn te druk en zitten na hun werk vet op de bank.
Ik kan makkelijk een weekje over slaan, om vervolgens weer op te pikken waar ik gebleven was.

Komt door de ozon die veel te hoog is op zo een hittedagen.
Ik heb net het zelfde probleem, vorige week niet getraind, weinig gegeten.
Ja maakt mij nu zoveel minder hardcore natuurlijk. :rolleyes:

Terug
Naar boven