Hallo,
Gewicht: 73 kg
Lengte: 1.76 m
Doel: meer spieren en minder vet
Vorig jaar (oktober 2012) heb ik besloten om een einde te maken aan mijn vette lichaam(92 kg). Ik ben veel gaan hardlopen en veel minder gaan eten. Resultaat: 23 kg afgevallen. In februari 2013 ben ik in aanraking gekomen met fitnessen, ik ervaarde dat als zeer positief en was er erg veel mee bezig.
Nu train ik per week zo'n 4/5 x per week. Dit doe ik na mijn werk rond 5 uur en dan een uurtje. mijn schema ziet er als volgt uit:
Maandag: borst en triceps
Dinsdag: benen en buik
Donderdag: rug en biceps
Vrijdag: zelfde als maandag
Zaterdag: zelfde als dinsdag
enz, enz
Ik varieer elke week met de oefeningen. De grote spiergroepen 4 setjes en kleine spiergroepen 3 setjes en dan reps van 10-8-6-6. Dit doe ik nu een aantal maanden.
Mijn voedingsschema is als volgt:
's Morgens(7:30): 250 ml melk, 80 gram havermout en banaan
Rond 10:30: 2 boterhammen met kipfilet, 1 sneedje roggebrood en 1 mandarijn
Rond 12:30: 2 boterhammen met kipfilet, 1 boterham met pindakaas
Rond 14:00: 1 appel
Rond 17:00: 1 boterham met kaas of pindakaas en bakje tonijn
Van 17:15 tot 18:15 workout
18:15: 2 eieren en avondeten. Meestal is dit pasta
Rond 21:00: 400 gram magere kwark
Meestal doe ik 2x in de week een kwartier HIIT buiten of op de loopband.
Ik drink ongeveer 1,5 liter water per dag en een aantal koppen koffie.
Gister heb ik een pot whey perfection gekocht en die wil ik na mijn workout gaan innemen. Tips over wanneer innemen, hoeveel en met wat?
Ik ben dus vanaf februari met fitnessen bezig en je ziet wel dat ik wat breder ben geworden, maar nu vind ik dat ik weinig vooruitgang meer boek..
Hebben jullie nog tips of aanpassingen aan mijn schema's waardoor ik mijn doel sneller bereik? Die zou ik dan erg graag van jullie willen horen.
Gewicht: 73 kg
Lengte: 1.76 m
Doel: meer spieren en minder vet
Vorig jaar (oktober 2012) heb ik besloten om een einde te maken aan mijn vette lichaam(92 kg). Ik ben veel gaan hardlopen en veel minder gaan eten. Resultaat: 23 kg afgevallen. In februari 2013 ben ik in aanraking gekomen met fitnessen, ik ervaarde dat als zeer positief en was er erg veel mee bezig.
Nu train ik per week zo'n 4/5 x per week. Dit doe ik na mijn werk rond 5 uur en dan een uurtje. mijn schema ziet er als volgt uit:
Maandag: borst en triceps
Dinsdag: benen en buik
Donderdag: rug en biceps
Vrijdag: zelfde als maandag
Zaterdag: zelfde als dinsdag
enz, enz
Ik varieer elke week met de oefeningen. De grote spiergroepen 4 setjes en kleine spiergroepen 3 setjes en dan reps van 10-8-6-6. Dit doe ik nu een aantal maanden.
Mijn voedingsschema is als volgt:
's Morgens(7:30): 250 ml melk, 80 gram havermout en banaan
Rond 10:30: 2 boterhammen met kipfilet, 1 sneedje roggebrood en 1 mandarijn
Rond 12:30: 2 boterhammen met kipfilet, 1 boterham met pindakaas
Rond 14:00: 1 appel
Rond 17:00: 1 boterham met kaas of pindakaas en bakje tonijn
Van 17:15 tot 18:15 workout
18:15: 2 eieren en avondeten. Meestal is dit pasta
Rond 21:00: 400 gram magere kwark
Meestal doe ik 2x in de week een kwartier HIIT buiten of op de loopband.
Ik drink ongeveer 1,5 liter water per dag en een aantal koppen koffie.
Gister heb ik een pot whey perfection gekocht en die wil ik na mijn workout gaan innemen. Tips over wanneer innemen, hoeveel en met wat?
Ik ben dus vanaf februari met fitnessen bezig en je ziet wel dat ik wat breder ben geworden, maar nu vind ik dat ik weinig vooruitgang meer boek..
Hebben jullie nog tips of aanpassingen aan mijn schema's waardoor ik mijn doel sneller bereik? Die zou ik dan erg graag van jullie willen horen.