- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Sinds ik slechts 17 ben zal het wel aan mij liggen, maar bovenstaande posts komen nogal zwak over als belediging.
welke belediging

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds ik slechts 17 ben zal het wel aan mij liggen, maar bovenstaande posts komen nogal zwak over als belediging.

En dat is nou relatief. Voor jou is religie en afkomst oppervlakkig, voor mij gaat het juist diep.Uiterlijk is niet wat bedoeld word met het adjectief 'oppervlakkig' hoor.

En dat is nou relatief. Voor jou is religie en afkomst oppervlakkig, voor mij gaat het juist diep.
Als iemand religieus is dan weet ik al enkele hele belangrijke zaken:
- tegen abortus
- tegen homo's
- tegen coïtus voor huwelijk
- tegen condoomgebruik
- tegen stamcelonderzoek
- tegen etc....
- mogelijk te weinig kritisch tegenover de informatie die er te vinden is
- mogelijk lager IQ
- mogelijk conservatief
- mogelijk etc...
Als iemand van vreemde afkomst is:
- mogelijk gelukzoeker
- mogelijk extremist
- andere gewoonten
- hogere kans op crimineel gedrag (zie statistieken)
...
Alles wat je over iemand weet draagt bij tot hoe je perceptie is tegenover die persoon. Soms zijn het vooroordelen, maar soms ook niet. Punt is dat die dingen niet oppervlakkig zijn maar vaak juist heel wat zeggen over iemand.
Eigenlijk is zelfs het uiterlijk van iemand genoeg om heel wat over die persoon te kunnen zeggen. Zulke dingen zijn niet oppervlakkig, dit heet mensenkennis.
Wat een ****ing waardeloze post Big T
De 'mogelijk' zaken kan je sowieso schrappen. Als iemand van vreemde afkomst is: andere gewoonten'. My god... Zeg dan niets...
Voor de rest zullen je bevindingen mbt religieuzen wellicht correct zijn als het over de grote groep gaat. Maar om te denken dat je aan de hand van iemands religie denkt de dingen te weten over een persoon die je stelt, dan heb je nog een lange weg te gaan mbt 'mensenkennis'.

Het is je goed recht om dat te vinden.
Waarom? Als je weet dat er een grotere kans bestaat dan kan dat mee bepalen. Je "weet" het dan nog niet, maar je hebt wel een vermoeden. Je moet dan alleen nog dat vermoeden kunnen bewijzen.
Hoezo? Als ik weet dat iemand uit een bepaald land komt waar heel vaak het geloof op radicale wijze gevolgd wordt, waar er nog vrouwendiscriminatie is, dan is de kans groot dat die gewoonten ook in een ander land gevolgd worden. En trouwens is dat helemaal niet ver gezocht, want het blijkt vaak te kloppen ook.Als iemand van vreemde afkomst is: andere gewoonten'. My god... Zeg dan niets...
Haha ik hoor van mijn omgeving vaak dat ik een goede mensenkennis heb. Dat komt omdat ik let op details en achtergronden van mensen. Dingen die ze doen en zeggen.... ALLES wat je ziet of hoort bepaald je mensenkennis.Voor de rest zullen je bevindingen mbt religieuzen wellicht correct zijn als het over de grote groep gaat. Maar om te denken dat je aan de hand van iemands religie denkt de dingen te weten over een persoon die je stelt, dan heb je nog een lange weg te gaan mbt 'mensenkennis'.
Waarom? Als je weet dat er een grotere kans bestaat dan kan dat mee bepalen. Je "weet" het dan nog niet, maar je hebt wel een vermoeden. Je moet dan alleen nog dat vermoeden kunnen bewijzen.
Hoezo? Als ik weet dat iemand uit een bepaald land komt waar heel vaak het geloof op radicale wijze gevolgd wordt, waar er nog vrouwendiscriminatie is, dan is de kans groot dat die gewoonten ook in een ander land gevolgd worden. En trouwens is dat helemaal niet ver gezocht, want het blijkt vaak te kloppen ook.
Haha ik hoor van mijn omgeving vaak dat ik een goede mensenkennis heb. Dat komt omdat ik let op details en achtergronden van mensen. Dingen die ze doen en zeggen.... ALLES wat je ziet of hoort bepaald je mensenkennis.

Maar nogmaals: het is dom om vermoedens te uiten in vormen van discriminatie. Dus dat mag je nooit afleiden uit mijn post.
En dat is nou relatief. Voor jou is religie en afkomst oppervlakkig, voor mij gaat het juist diep.
Als iemand religieus is dan weet ik al enkele hele belangrijke zaken:
- tegen abortus
- tegen homo's
- tegen coïtus voor huwelijk
- tegen condoomgebruik
- tegen stamcelonderzoek
- tegen etc....
- mogelijk te weinig kritisch tegenover de informatie die er te vinden is
- mogelijk lager IQ
- mogelijk conservatief
- mogelijk etc...
Als iemand van vreemde afkomst is:
- mogelijk gelukzoeker
- mogelijk extremist
- andere gewoonten
- hogere kans op crimineel gedrag (zie statistieken)
...
Alles wat je over iemand weet draagt bij tot hoe je perceptie is tegenover die persoon. Soms zijn het vooroordelen, maar soms ook niet. Punt is dat die dingen niet oppervlakkig zijn maar vaak juist heel wat zeggen over iemand.
Eigenlijk is zelfs het uiterlijk van iemand genoeg om heel wat over die persoon te kunnen zeggen. Zulke dingen zijn niet oppervlakkig, dit heet mensenkennis.

Dit is gewoon te grappig, dat er zo een mensen nog echt bestaan.![]()

1. Will the $700 billion bailout of the financial markets succeed in relieving the credit crisis?