AndroidHealthClinic

Welcome to the USA

En terecht, er is alle reden om je druk te maken.Laat die wetten maar komen..

slechte zaak hoor, ik zie het hem naar zijn hoofd stijgen en dat hij er hier de brui aan geeft....zitten we dan :/
we hebben hier wat hardere actie nodig, en zsm

aldus de man die met schulden bij nederlanders naar het buitenland vluchtte. :roflol:

:roflol:

Die super154 is de volgende die van Stormfront hiernaartoe is verhuisd? :rolleyes: Ik vind de overlast van allochtonen ook een erg groot probleem begrijp me niet verkeerd, maar de totale achterlijkheid van het gros van de posts in deze sectie zorgt er toch voor dat ik hier practisch geen discussies meer volg/voer. Hulde voor de mensen die het nog volhouden. :thumbup:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah dezelfde Geert Wilders die regelmatig aan bod komt in interviews in Nederlandse kranten maar verder vooral de uitnodigingen van de media afslaat. Wel opvallend dat hij wel de buitenlandse media te woord staat, lijkt wel of hij buiten wat schaarse interviews het hier gewoon niet aandurft om de confrontatie aan te gaan. Tja je zal maar iemand treffen die de situatie net zo goed of beter kent in het land waar je vandaan komt.

Bazelen over zaken in het buitenland is een stuk makkelijker, die gasten daar denken toch al dat Nederland de hoofdstad is van Kopenhagen of zo.

Alsof de mensen in de Vs, bijvoorbeeld in grote steden als new york niet flippen achter het stuur, een hoop getoeter en gescheld, dus dit is niet alleen in nederland.Misschien kan het ook aan jou rijgedrag liggen.

klopt idd, in NL blijf ik angstvallig met 90 km/h achter een vrachtwagen rijden.

zodra ik namelijk een poging wil wagen om in te halen gooit een ander snel het gat dicht.........alsof de snelweg van hem is!
:eek:

Wordt het tijd voor de pro-amerika verheerlijking topics ? Ik hou m'n hart vast wanneer belgië qua mentaliteit naar equivalent van Amerikaans cultuur verandert.

Laatst bewerkt:
Nou nee, ik beoordeel gewoon het individu in plaats van zijn afkomst en/of religie. Het is niet zo moeilijk hoor, probeer het ook eens. ;)
Nu maak je toch een ernstige redeneringsfout. Bij het beoordelen van een individu kan je net wel zijn afkomst, religie of ideologie meenemen in je evaluatie. Deze factoren zeggen enorm veel over een persoon. Je mag ze alleen niet misbruiken om die persoon te discrimineren, maar dat is weer wat anders.

Nu maak je toch een ernstige redeneringsfout. Bij het beoordelen van een individu kan je net wel zijn afkomst, religie of ideologie meenemen in je evaluatie. Deze factoren zeggen enorm veel over een persoon. Je mag ze alleen niet misbruiken om die persoon te discrimineren, maar dat is weer wat anders.

De fout die pietje maakte was "de Kelt" zijn vrienden belachelijk maken, puur gebaseerd op afkomst en religie.
Daarnaast ben ik het met dhr. Kelt eens dat afkomst, religie en ideologie niet de samenstelling van je vriendengroep moet bepalen.

waarheid komt hard aan zeker?

beoordeel het individu op zijn/haar gedrag ipv mikken op de persoon.......dat zou de maatschappij al een stuk verbeteren!
;)

hoe denk je dat het 9 van de 10 keer andersom is dan? :rolleyes: het heeft toch een reden waarom ik op een bepaalde manier over dingen denk.

+1 :thumb:

Nee, afkomst en religie hebben enkel invloed op 'wat' de persoon in kwestie is, niet 'wie' hij of zij is.

Terug
Naar boven