AndroidHealthClinic

Welk dieet voor droge massa?

australian

Novice
Waardering
0
Hallo...is er misschien iemand die weet hoe ik mijn dieet moet samenstellen?
Ik begin volgende week met een kuurtje deca's....en wil graag droge massa aankomen. Ik heb nu een vet perc. van 10% en dat moet nog iets omlaag.
Verder nog een paar kilo's droge massa erbij.
Ik heb een vrij snelle verbranding en eet 7 maaltijden per dag.
Hoeveel % eiwit kh en vet moet ik op gaan zitten?
En moet ik verder nog suplementen aanschaffen om droog te worden?

He chef!!
Zorg nou eerst dat je een fatsoenlijk eetschema hebt, voordat je daarmee gaat beginnen!

• Topic Starter Topic Starter
1.eerst fruit...half uur later.. 120gr brinta en 35gr shake
2.5 boterhammen en 10 eieiwitten
3.na training....banaan, appel, 40g shake, 3boterhammen
4. 125g rijst ongekookt, groente en blikje tonijn
5.5 boterhammen en 180g kipfilet
6.125g rijst ongekookt, groente en koolvis
7. bak kwark
Dit is wat ik nu ongeveer eet.....zit nu ongeveer op 4000cal per dag

rijst ongekookt gewogen mag ik aannemen?

Zoek eerst eens in de bestaande topics, daar staat meer dan voldoende info.

Ik snap trouwens niet dat mensen willen kuren, zonder een kenner te raadplegen. Ik mag aannemen dat de persoon van wie je het koopt, ook weet hoe je het in combinatie met voeding gebruikt en wat je kan doen om droger te worden.

Je koopt toch ook geen auto bij de bakker?

Ach ja...tis maar een licht kuurtje...heb al 3jaar niks meer gebruikt dus 8wkn lang 1 deca in de week.

australian zei:
Ach ja...tis maar een licht kuurtje...heb al 3jaar niks meer gebruikt dus 8wkn lang 1 deca in de week.
weet niet of dat wel zo'n goed idee is man...
zeker dat voor de rest alles reeds optimaal is??

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij doet, dus jij ook.

Ben zelf 100% natural en een groot tegenstander van kuren, maar jouw voedingsschema geeft al helemaal de indruk dat jij daar niet aan toe bent.... :( Wat zijn je stats?

Zou persoonlijk ook eerst zorgen dat mijn schema voor de volle 100% perfect in orde alvorens ik kuur!

4 tha record : Me is een tegenstander --> Natural all the way!
Wat niet wegneemt dat iedereen er van doet wat hij zelf wil en ik daar wel respect voor heb hé ;)

australian zei:
Hallo...is er misschien iemand die weet hoe ik mijn dieet moet samenstellen?
Ik begin volgende week met een kuurtje deca's....en wil graag droge massa aankomen. Ik heb nu een vet perc. van 10% en dat moet nog iets omlaag.
Verder nog een paar kilo's droge massa erbij.
Ik heb een vrij snelle verbranding en eet 7 maaltijden per dag.
Hoeveel % eiwit kh en vet moet ik op gaan zitten?
En moet ik verder nog suplementen aanschaffen om droog te worden?
australian zei:
1.eerst fruit...half uur later.. 120gr brinta en 35gr shake
2.5 boterhammen en 10 eieiwitten
3.na training....banaan, appel, 40g shake, 3boterhammen
4. 125g rijst ongekookt, groente en blikje tonijn
5.5 boterhammen en 180g kipfilet
6.125g rijst ongekookt, groente en koolvis
7. bak kwark
Dit is wat ik nu ongeveer eet.....zit nu ongeveer op 4000cal per dag

australian zei:

goeie instelling, wat dacht je ervan om die zooi even in de kast te laten?
zet hier eens een duidelijk voedingsschema neer met voedingswaarden etc.
geef je stats aan en dan krijg je daar vanzelf commentaar op.
nu lijkt het erop dat je maar wat aan-eet zonder dat je echt weet wat je doet. en dat van; tis maar een licht kuurtje is absoluut een verkeerde instelling:cool:

Tis maar een licht kuurtje is inderdaad niet zo'n snugger

Gettingbigger zei:
Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij doet, dus jij ook.

Ben zelf 100% natural en een groot tegenstander van kuren, maar jouw voedingsschema geeft al helemaal de indruk dat jij daar niet aan toe bent.... :( Wat zijn je stats?
sorry hoor....ben nieuw hier.....wat bedoel je met stats? ???

australian zei:
sorry hoor....ben nieuw hier.....wat bedoel je met stats? ???

Statistieken....

je lengte, gewicht en vetpercentage.

Dan kunnen de mensen hier beter beoordelen wat je zou moeten eten. Bovendien kunnen we dan een beetje inschatten hoeveel zin dat kuurtje heeft (lees: wat je potentieel is als je gewoon natural aan de gang gaat met een behoorlijk dieet)

Gettingbigger zei:
maar jouw voedingsschema geeft al helemaal de indruk dat jij daar niet aan toe bent.... :( Wat zijn je stats?

vind zijn voeding reuze meevallen. Kan een hoop aan veranderd worden, maar slecht is het niet.

Vandaag de dag slikken/spuiten de jongens en meiden te snel..
Je moet het zelf weten. Hoop dat het je lukt om drogere spiermassa te winnen !! ;)

Allereerst zou ik wel je trainingschema en je voeding optimaliseren en zeker veel rusten..als je dan in een ''stop fase'' zit dat je niet meer verder kan, dan je kuurtje beginnen..

Dus jij wilt voor de zomer nog even groot worden?? Kerel zorg eerst eens dat je je voeding op orde hebt voordat je met kuren begint. Werk je schema verder uit en reken je onderhoud uit.

Over je kuur zal ik niet al te veel uitwijden: ik zou zeggen stel het eens voor op het betreffende forum. 1 ding kan ik je wel zeggen: een ''licht'' kuurtje is relatief! Deca legt echt je hele zaakje plat en is dus zeker niet ''even een licht kuurtje''

Wacht gewoon even met kuren, todat je alles op orde hebt. Geloof me anders krijg je er spijt van.

succes!

nee joh, gewoon lkkr deca's nemen, gewoon niks vreten en zien waar je schip strand.
dat is de slimste oplossing.

BBnoel zei:
nee joh, gewoon lkkr deca's nemen, gewoon niks vreten en zien waar je schip strand.
dat is de slimste oplossing.

waar slaat dat nou weer op? hier kan ik dus gewoon boos om worden. als we elke keer zo gaan reageren op elke vraag dan worden er geen vragen meer gesteld!!! hij vraagt gewoon iets over zijn voeding, is het zo moeilijk om hem te vertellen hoe het moet!? als iedereen alles al van te voren wist dan zou deze site niet eens bestaan. ik dacht dat je hier dingen kon leren, klopt dat of ligt het aan mij ??? elke keer als er iemand iets over voeding vraagt voordat die gaat kuren zegt iedereen blijf er maar van af. als iemand wil gebruiken dan doet die het tog. als er een vraag word gesteld( en jullie willen helpen) beantwoord het ook gewoon normaal. wil je niet helpen, zeg dan maar niks. denken jullie nou dat hij echt stopt met kuren omdat jullie dat zeggen? nee hoor hij stelt zijn vraag gewoon aan iemand anders.

iedereen hier heeft een gevoel alsof hij alles weet, en als er een simpele vraag word gesteld van hoe moet ik met mijn KH EIWITTEN en Vetten gaan zitten gaan jullie hem afkraken. je ziet dat hij wel weet dat zijn voeding belangrijk is, hij weet dus wel wat die aan het doen is. en ik weet ook wel zeker dat hij al paar voorbeelden gelezen heeft.

hiervoor zag ik al iemand een voorbeeld geven. zo hoort het. wil je hem vertellen dat hij er van af moet blijven ok heel goed maar vertel ook erbij hoe hij in de toekomst wel moet gaan eten als hij gaat kuren. helpen noemen ze dat. stoer doen(zo trots dat jij heel wat erover weet) is niet wat de bedoeling van deze site is.

dat wou ik ff kwijt :D

Terug
Naar boven