XXL Nutrition

Welk dieet voor droge massa?

Sport2000 zei:
goeie instelling, wat dacht je ervan om die zooi even in de kast te laten?
zet hier eens een duidelijk voedingsschema neer met voedingswaarden etc.
geef je stats aan en dan krijg je daar vanzelf commentaar op.
nu lijkt het erop dat je maar wat aan-eet zonder dat je echt weet wat je doet. en dat van; tis maar een licht kuurtje is absoluut een verkeerde instelling:cool:

zo moet het !!!!!!!!!!!!!! hij vraagt om zij voedingsschema om het aan te passen!!!!

rambo3 zei:
waar slaat dat nou weer op? hier kan ik dus gewoon boos om worden. als we elke keer zo gaan reageren op elke vraag dan worden er geen vragen meer gesteld!!! hij vraagt gewoon iets over zijn voeding, is het zo moeilijk om hem te vertellen hoe het moet!? als iedereen alles al van te voren wist dan zou deze site niet eens bestaan. ik dacht dat je hier dingen kon leren, klopt dat of ligt het aan mij ??? elke keer als er iemand iets over voeding vraagt voordat die gaat kuren zegt iedereen blijf er maar van af. als iemand wil gebruiken dan doet die het tog. als er een vraag word gesteld( en jullie willen helpen) beantwoord het ook gewoon normaal. wil je niet helpen, zeg dan maar niks. denken jullie nou dat hij echt stopt met kuren omdat jullie dat zeggen? nee hoor hij stelt zijn vraag gewoon aan iemand anders.

iedereen hier heeft een gevoel alsof hij alles weet, en als er een simpele vraag word gesteld van hoe moet ik met mijn KH EIWITTEN en Vetten gaan zitten gaan jullie hem afkraken. je ziet dat hij wel weet dat zijn voeding belangrijk is, hij weet dus wel wat die aan het doen is. en ik weet ook wel zeker dat hij al paar voorbeelden gelezen heeft.

hiervoor zag ik al iemand een voorbeeld geven. zo hoort het. wil je hem vertellen dat hij er van af moet blijven ok heel goed maar vertel ook erbij hoe hij in de toekomst wel moet gaan eten als hij gaat kuren. helpen noemen ze dat. stoer doen(zo trots dat jij heel wat erover weet) is niet wat de bedoeling van deze site is.

dat wou ik ff kwijt :D
Ik denk niet dat je het moet zien als een aanval van BBnoel of om stoer te doen!

Misschien is het wel zo dat hij wel weet waar hij mee bezig is, dat kan best, maar er zijn zoveel voorbeelden aan te halen waarbij mensen beginnen te kuren, zonder ook maar een flauw benul van voeding te hebben. Nogmaals, niet dat dit voor de topicstarter geldt!

Ik denk dat hij gewoon een duidelijk signaal wil afgeven (zoals dat hier zo vaak gebeurt), dat je niet zomaar moet gaan kuren, en zeg nou zelf, dit zet je eerder aan het denken van 'doe ik het wel goed', dan: 'kijk wel een beetje uit, want misschien slaat je kuurtje wel niet aan' (overdreven gezegd dan).
Het is gewoon zonde van je geld om niet eerst alles uit het natural trainen te halen, voordat je overgaat op kuren (en dat moet je helemaal zelf weten!).

Grote voorbeeld: Big_T

Zo, dat moest er ook ff uit :D

Leophyte zei:
Ik denk niet dat je het moet zien als een aanval van BBnoel of om stoer te doen!

Misschien is het wel zo dat hij wel weet waar hij mee bezig is, dat kan best, maar er zijn zoveel voorbeelden aan te halen waarbij mensen beginnen te kuren, zonder ook maar een flauw benul van voeding te hebben. Nogmaals, niet dat dit voor de topicstarter geldt!

Ik denk dat hij gewoon een duidelijk signaal wil afgeven (zoals dat hier zo vaak gebeurt), dat je niet zomaar moet gaan kuren, en zeg nou zelf, dit zet je eerder aan het denken van 'doe ik het wel goed', dan: 'kijk wel een beetje uit, want misschien slaat je kuurtje wel niet aan' (overdreven gezegd dan).
Het is gewoon zonde van je geld om niet eerst alles uit het natural trainen te halen, voordat je overgaat op kuren (en dat moet je helemaal zelf weten!).

Grote voorbeeld: Big_T

Zo, dat moest er ook ff uit :D

daar ben ik ook met je eens. het gebeurt alleen wel vaak dat mensen gewoon geen antwoord op hun vragen krijgen. tuurlijk moet je erbij zetten dat hij zich wel meer moet verdiepen in de stof en een eigen conclusie trekken( vergeet nie dat iedereen anders erover denkt en eigen mening heeft). maar daarnaast moet je ook gewoon een antwoord op de vraag geven vind ik.

maar misschien bedoelde bbnoel het ook niet zo, maar zo kwam het bij mij wel een beetje over.

maar ik ben helemaal met je eens. :D

Terug
Naar boven