MuscleMeat

Welke calorieverhouding moet ik aanhouden op dagen dat ik niet kickboks?

Bezoekers in dit topic

Zo denk ik er ook over.
Je hebt gewoon een minimum hoeveelheid nodig om de processen in je lijf goed te laten verlopen.
Maar meer wil niet zeggen slecht. :)

True, maakt voor een auto ook niet uit of die op gas of benzine rijdt, vooruit gaat die wel :roflol: . Carbs en vetten zijn gewoon beide brandstoffen.
 
Ik eet ook veel vetten, kan niks zinnigs bedenken om waarom je perse carbs ipv vet zou moeten eten.

Die gram vet per kilo lichaamsgewicht is meer een minimum dan een 'optimaal punt' heb ik t idee.

omdat volledig volle glycogeen stores ogen als meer massa, en omdat carbs bij overschot minder efficient worden omgezet in lichaamsvet + dat carbs per mol zuurstof meer ATP leveren en dus per tijdseenheid meer energie kunnen leveren omdat zuurstofopname in sommige gevallen de beperkte factor is bij geleverde arbeid. thats why
 
omdat volledig volle glycogeen stores ogen als meer massa, en omdat carbs bij overschot minder efficient worden omgezet in lichaamsvet + dat carbs per mol zuurstof meer ATP leveren en dus per tijdseenheid meer energie kunnen leveren omdat zuurstofopname in sommige gevallen de beperkte factor is bij geleverde arbeid. thats why

Dus als je 1000 kcal vet en 2000 kcal carbs eet gain je minder lichaamsvet dan op 2000 kcal vet en 1000 kcal carbs? :scratch:

En dat dat de theorie is, betekend dat dan ook dat het in de praktijk veel verschil maakt?
 
Dus als je 1000 kcal vet en 2000 kcal carbs eet gain je minder lichaamsvet dan op 2000 kcal vet en 1000 kcal carbs? :scratch:

En dat dat de theorie is, betekend dat dan ook dat het in de praktijk veel verschil maakt?
nee, dat is natuurlijk echt een belachelijk voorbeeld man, come on. Trek t niet zo uit zn verband :roflol:
 
nee, dat is natuurlijk echt een belachelijk voorbeeld man, come on. Trek t niet zo uit zn verband :roflol:

:p

Bedoel gewoon tijdens de bulk als je hard gainer bent kun je net zo goed wat meer vetten eten. In praktijk maakt het toch nauwelijks uit.

Zeg ook niet dat je volledig keto moet gaan maar 80 of 150 gram vet zou weinig uit moeten maken.
 
Back
Naar boven