XXL Nutrition

Welk middel werkt nou echt tegen acne op het gezicht??

gewoon naar je dokter gaan en vragen voor een doorverwijzing naar je dermatoloog voor roacutanne mag je gewoon vragen die dermatoloog oordeelt dan wat je krijgt

ga naar de schoonheidsspec.

Rooscure werkt idd erg goed, voor de meeste teminste.

hoe moet die gebruikt worden? [rooscure]

Inderm ook hele goede ervaring mee gehad, idd via de dokter te verkrijgen.

schuurpapier;)

Ik heb ook alles geprobeerd, van zalfjes tot antibiotica, van roaccutane 20 mg tot 60mg. het komt steeds weer terug en het is gewoon ellendig de bijwerkingen van al die rommel. het enige wat voor mij op lange termijn echt goed werkt is: heel schone voeding, en elke week blijven zonnebanken. Dan zorgen voor goede vetten in je dieet als visolie en lijnzaadolie. verder vitamine B12 injects. Dan heb ik na enkele maanden een perfecte huid.

En hoe is rooscure verkrijgbaar? Nog nooit van gehoord. Hoe of waar kan ik dat verkrijgen? Goede post :)

Thx!
Is dit vrij verkrijgbaar bij de apotheker? Ook in België?
En hoe wordt het gebruikt? Hoeveel daags aanbrengen?

ik gebruik acne plus en werk goed bij me. Gewoon aanbrengen voor het slapen ...

Ben net achter een bus rooscure geweest. Nu krijg ik hopelijk nog antwoord wanneer ik het gebruik? 's Morgens en 's avonds of éénmaal per dag?

Ben net achter een bus rooscure geweest. Nu krijg ik hopelijk nog antwoord wanneer ik het gebruik? 's Morgens en 's avonds of éénmaal per dag?

1 maal per dag, 5 minuutjes in laten trekken en dan afspoelen. Sommige mensen krijgen een beetje last van een geiriteerde huid, dan kan je om de dag proberen.

2 weekjes curacao werkt ook prima :D lekker in het zoute water, wat zon erbij. scheelt een hoop!!

Roaccutane tsja, het werkt altijd maar het is super slecht.

Rooscure werkt goed vanwege het ingredieent ketoconazol. Ketoconazol heeft een anti-androgenetische werking, en het voorkomt infecties.

Terug
Naar boven