AndroidHealthClinic

Welk middel werkt nou echt tegen acne op het gezicht??

Ik heb ook alles geprobeerd, van zalfjes tot antibiotica, van roaccutane 20 mg tot 60mg. het komt steeds weer terug en het is gewoon ellendig de bijwerkingen van al die rommel. het enige wat voor mij op lange termijn echt goed werkt is: heel schone voeding, en elke week blijven zonnebanken. Dan zorgen voor goede vetten in je dieet als visolie en lijnzaadolie. verder vitamine B12 injects. Dan heb ik na enkele maanden een perfecte huid.

Idd, heeft bij mij ook gewerkt. Roa hielp wel tegen acne op rug en schouders, maar gezicht bleef terugkomen.

Nu weet ik dat ik bijv. geen pindakaas meer moet eten, want dan zit mijn gezicht er na 3 weken weer helemaal onder.

rooscure is niet te verkrijgen in belgie, je moet het gwn gaan halen bij een drogist in nederland, kost iets van de 8 euro als ik mij niet vergis ;)

rooscure is niet te verkrijgen in belgie, je moet het gwn gaan halen bij een drogist in nederland, kost iets van de 8 euro als ik mij niet vergis ;)

Dan koop je toch nizoral, dat is wel te verkrijgen in Belgie. Nizoral bevat minimaal 2% ketoconazol.

ik ben thank god van me acne af na jaren er tegen gevochten te hebben :D alleen nog littekens maar dat boeit me niet echt.

Terug
Naar boven