XXL Nutrition

welk resultaat kun je naturel bereiken?

badeendje

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hallo

ik ben benieuwd welk resultaat je kunt behalen als je naturel (zonder doping etc.) traint.

want ik ben niet van plan doping etc. tegaan gebruiken.
en dan heb ik een beetje een richtlijn van wat ik mischien kan behalen

graag fotos of links

bijvoorbaat bedankt

Gebruik de search. Er staan genoeg voorbeelden op het forum...

wat je kan bereiken dat hangt volledig van jous toewijding en je levensT af,je bent nog jong,wat goed is,je kan er nog veel van maken als je wil.
zeg NOOIT nooit,ik zie vroeger ook dat ik niks ging gebruiken,totals je op dat plateau geraakt waar je niet(of moeilijk overgeraakt)dan zal je het mss wel eens overwegen,maar het is natuurlijk je eigen keus en daar moet je zeker op je 15 jaar nog niet aan gaan denken,succes met groeien dude ;)

mja,is persoonsgebonden,you'll soon find out

je kan net zoveel bereiken als je zelf wil kerel!

the mind is het key to succes! (das engels)

ironmike86 zei:
wat je kan bereiken dat hangt volledig van jous toewijding en je levensT af,je bent nog jong,wat goed is,je kan er nog veel van maken als je wil.
zeg NOOIT nooit,ik zie vroeger ook dat ik niks ging gebruiken,totals je op dat plateau geraakt waar je niet(of moeilijk overgeraakt)dan zal je het mss wel eens overwegen,maar het is natuurlijk je eigen keus en daar moet je zeker op je 15 jaar nog niet aan gaan denken,succes met groeien dude ;)

Kerel, je bent zelf 19??
Waar heb je het dan over met vroeger, en plateaus raken, enz, enz.

Je kunt best een eindje komen. Mits je alles goed op orde hebt. Voeding rust training geduld en toewijding idd.

Verwacht niet dat je binnen 5 jaar er als arnold bij loopt.. maar een leuke fysiek is zeker wel te halen!

Je kunt best ver komen, het ligt er natuurlijk aan wat voor doelen je hebt;)
Train zelf al een jaartje of 18 naturel en doe o.a. de Panatta's Langste Work Out Ooit alleen met natuurlijke supp's (zie topic, daarin staan ook links met foto's).

Je toewijdingen, dicipline en voedingsschema's moet je gewoon goed op orde hebben, dan blijf je groeien:wl:

RichardV zei:
Kerel, je bent zelf 19??
Waar heb je het dan over met vroeger, en plateaus raken, enz, enz.

met vroeger bedoel ik als ik net begon,dan zei ik ook van ik ga nooit iets gebruiken,zelfs geen natuurlijk producten...
en kheb al veel problemen gehad met plateaus,toen ben ik met creatine en hmb begonne ben ik echt vooruit geschoten...mss puur psychisch,maar het heeft toch geholpen :)

[Link niet meer beschikbaar]

BerEIken, ongeletterden man ! :D

Dat is Johnnie Coleman

Markus ruhl is natural.

voordat hij begon met trainen zag hij er zo uit:
JayLooksNaked.jpg

en kijk eens na een jaar trainen!:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Okay, effe serieus dan maar. Zoiets kan je nooit voorspellen, het hangt van zoveel factoren af.
1 ding kan ik je wel vertellen, als je net zoals het gros van de mensen hier er gewoon goed uit wilt zien zonder kleren aan dan hoef je zeker geen a.a.s. te gebruiken. Dan is discipline en 2 jaar hard trainen vaak ruim voldoende. :)

hier nog een coole link die de ontwikkeling van een paar (top) bb-ers laat zien. (die gebruiken wel a.a.s.)

http://images.google.nl/imgres?imgu...prev=/images?q=markus+ruhl&svnum=10&hl=nl&lr=

Richting Chat & Convo maar. :)

Lee priest blijft geweldig :D

Waarschijnlijk dat ie binnen 1 jaar, liefst eerder eruit ziet als die gasten op de Men's Health ;)

Terug
Naar boven