MuscleMeat

welk resultaat kun je naturel bereiken?

1.82? +100kg met 7%, makkie. Nu al 92 kg? Veel vet?

Samu zei:
LOL je bent 1m77. Tuurlijk haal je die natural.

eerst maar eens zien dat ik met dit schrale ecto lichaam de 80 haal misschien dat ik dan mijn post herroep dat ik het niet naturel ga halen ;)

badeendje zei:
ik ben 182 +- en ik vind me zelf best zwaar voor een 15 jaarige 92 kilo
hehe :( (fors gebouwd)

maar ik zeg altijd hoe groter hoe beter! he?
Ik was 16 toen ik begon met trainen. Ook 92 kg, maar ietsje korter (1.79). Ben sindsdien wel aardig wat gegroeid. Momenteel 126, maar een te hoog bf% (net onder de 30). Geef me nog een jaar of zo, dan ben ik echt groot. :) (weer terug aan het komen nadat ik jarenlang niets heb gedaan, danwel een beetje heb aangekloot).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een oude foto (vermoedelijk 1996???), waarop ik sta nadat ik al was opgehouden met PL trainen. Beetje teveel vet voor een BBer (wat ik nooit ben geweest), dat weet ik. Op die foto ben ik nog ongeveer 115, terwijl ik een jaar eerder 130+ was. En ja, clean. Mn dieet was zelfs compleet waardeloos. I love my DNA! :D

spiertje16 zei:
sinlathje ik zeg het je ub lb is je oplossing ub lb bro!
Word. M'n reply is blijkbaar verloren gegaan, ging maar weer traag om te posten. :mad:
Maar UB/LB is een stap in de goede richting. Compounds + legcurls (of glute-ham raises maar de meesten hebben hier geen geschikt apparaat voor) en je komt er wel.

wat een ****ing enge gozer

Samu zei:
Word. M'n reply is blijkbaar verloren gegaan, ging maar weer traag om te posten. :mad:
Maar UB/LB is een stap in de goede richting. Compounds + legcurls (of glute-ham raises maar de meesten hebben hier geen geschikt apparaat voor) en je komt er wel.
helemaal waar samu
ben net begonnen met ub lb en gaat lekker, behalve benen **** ik elke keer op
echt zonde:(

wazzup zei:
Dit is wel een van de weinige federaties waar behoorlijk fanatiek gedaan wordt over verboden middelen en testen. (iets wat bij andere federaties een farce is)

[Link niet meer beschikbaar]

en met als consequentie

http://www.naturalbodybuilding.com/failedathletes/

Zolang het testen op een bekende datum en tijdstip plaats vind heb je er niks aan. Ik zie hier niks over vermeld over het testen die kunnen worden afgenomen op ene willekeurig moment. Leugendetector is een joke.

• Topic Starter Topic Starter
Samu zei:
1.82? +100kg met 7%, makkie. Nu al 92 kg? Veel vet?

wat bedoel je met :"1.82? +100kg met 7% " ???

jah Nu al 92 kg
ehe best een buikje :o

maar begin in de lente/zomer buikje weg te trainen met cario (hardlopen) ga es interval proberen!!!

in de bulk.

axestream zei:
Zolang het testen op een bekende datum en tijdstip plaats vind heb je er niks aan. Ik zie hier niks over vermeld over het testen die kunnen worden afgenomen op ene willekeurig moment.

Je bedoelt:

...We will also conduct random drug testing at each event as well as random testing to all members of the Natural Teams throughout the year, however, because Ephedrine is on the restricted list we will not be testing for its use during the random tests.
Random drug testing for Team members will begin January 1st, 1999 and we will conduct a minimum of 1-2 tests per month. ...

axestream zei:
yeah whatever.

dj_phreak zei:
Ik was 16 toen ik begon met trainen. Ook 92 kg, maar ietsje korter (1.79). Ben sindsdien wel aardig wat gegroeid. Momenteel 126, maar een te hoog bf% (net onder de 30). Geef me nog een jaar of zo, dan ben ik echt groot. :) (weer terug aan het komen nadat ik jarenlang niets heb gedaan, danwel een beetje heb aangekloot).

Een oude foto (vermoedelijk 1996???), waarop ik sta nadat ik al was opgehouden met PL trainen. Beetje teveel vet voor een BBer (wat ik nooit ben geweest), dat weet ik. Op die foto ben ik nog ongeveer 115, terwijl ik een jaar eerder 130+ was. En ja, clean. Mn dieet was zelfs compleet waardeloos. I love my DNA! :D
aardig potentie hoor bro:thumbs:

maurice86 zei:

in de bulk.
als ie goed gaat cutten is het een beest:D!!!

RobertHosper zei:
aardig potentie hoor bro:thumbs:

als ie goed gaat cutten is het een beest:D!!!
Ik weet niet. Ik denk niet dat hij er gemaakt voor is om op 7% te staan eerlijk gezegd. Het is best schrikken om te zien hoeveel iemand verliest als hij van +20% naar 7% moet cutten.

Terug
Naar boven