XXL Nutrition

welk resultaat kun je naturel bereiken?

benchMarc zei:
Ik weet niet. Ik denk niet dat hij er gemaakt voor is om op 7% te staan eerlijk gezegd. Het is best schrikken om te zien hoeveel iemand verliest als hij van +20% naar 7% moet cutten.

Denk het wel! Kijk hoe hard en bol hij er nog bijstaat met dit vet%.. Eigenlijk helemaal niet pafferig. Vergelijk eens een Lee priest in de bulk (je hebt die foto's wel eens gezien waar hij echt vettig is). Dan ziet deze kerel er met zo'n vet% veel beter uit.

benchMarc zei:
Ik weet niet. Ik denk niet dat hij er gemaakt voor is om op 7% te staan eerlijk gezegd. Het is best schrikken om te zien hoeveel iemand verliest als hij van +20% naar 7% moet cutten.

ach...Arms lukte het ook:D en die ziet er ook goed uit...met wat "hulp" om t spek wat sneller te laten wegsmelten;)

Ook moet je kijken naar hoeveel massa zo'n kerel als deze al heeft natuurlijk. Als hij 150 kilo weegt met 25% vet en hij zal naar 10% moeten zakken, heb je nog steeds een enorme beer van kilo of 125-130. Als iemand van 90 kilo met 25% naar 10% moet zakken, hou je misschien een kilo of 75 over. Dat is nogal een verschil natuurlijk.

Samu zei:
Nu nog enkel bij jou lukken. :o
geduld Samu..geduld..ik weet dat het biologisch mogelijk is...dus met genoeg "hulpmiddelen"kom ik er ook wel zeg ik steeds tegen mezelf...trouwes..ik hoef maar 10 kilo te dumpen in totaal:D Arms wel wat meer...dus als hij het kan...waarom ik niet:D?

Laatst bewerkt:
Mighty zei:
Ook moet je kijken naar hoeveel massa zo'n kerel als deze al heeft natuurlijk. Als hij 150 kilo weegt met 25% vet en hij zal naar 10% moeten zakken, heb je nog steeds een enorme beer van kilo of 125-130. Als iemand van 90 kilo met 25% naar 10% moet zakken, hou je misschien een kilo of 75 over. Dat is nogal een verschil natuurlijk.
Yup dat is waar.

bleh wat een discussie weer :D

iedereen die 5 jaar lang fatsoenlijk eet en traint kan zijn fysiek totaal veranderen. Ook als je van nature wat minder gezegend bent.
en ik heb het over naturel trainen natuurlijk!

builderB zei:
bleh wat een discussie weer :D

iedereen die 5 jaar lang fatsoenlijk eet en traint kan zijn fysiek totaal veranderen. Ook als je van nature wat minder gezegend bent.
en ik heb het over naturel trainen natuurlijk!
Daar heb je helemaal gelijk in, maar de TS vroeg wat hij naturel kan bereiken. Dat is net zover als zijn genen toelaten.

1.70 90kg, vet ligt vooral bij mn buik, behoorlijk buikje :x, maar mn benen etc zijn behoorlijk vetloos en gespierd vind ik o.O. Verder eet ik niet eens veel en ben ook nooit echt aangekomen, na mn groei was ik gewoon ~90kg, krijg r moeilijk wat vanaf iig ^^ - wat wordt mij aangeraden eerst behoorlijk gaan cardioen of gewoon kt+cardio ?

post beetje snel geschreve, zal binnekort wel eigen topic openen

Laatst bewerkt:
Sowieso KT+cardio, maar hangt af van wat je doelen zijn, waar je de nadruk op moet gaan leggen. Tevens zal je voedingsschema een belangrijke factor zijn. Wil je bulken, zul je meer moeten eten en hard moeten trainen. Wil je cutten, zul je minder moeten eten en meer moeten cardioën.

RobertHosper zei:
geduld Samu..geduld..ik weet dat het biologisch mogelijk is...dus met genoeg "hulpmiddelen"kom ik er ook wel zeg ik steeds tegen mezelf...trouwes..ik hoef maar 10 kilo te dumpen in totaal:D Arms wel wat meer...dus als hij het kan...waarom ik niet:D?

en by the way..dat cutten deed ie zonder hulpmiddelen..ik wel:D dus ooit zal het wel lukken:D

Mighty zei:
Deze man (Grant Pitts) is ongeveer 1.83 en 170-180 kg... :D

benchMarc zei:
mee eens. tuurlijk blijft er van deze buffel nog wat over maar er zal ook veel verloren gaan.

KaLe, waarom vraag je niet aan die goos of hij ff naar jou foto's kijkt? Heeft ie een goede indruk van wat naturel te behalen is! :hedbang:

Laat je niet voor de gek houden door sommige 'natural' voorbeelden.

Ik heb Natural wedstrijden gedraaid waar gasten op het podium stonden die 7 of 8 jaar gebruikt hadden en nu een jaar clean waren. Het is maar wat je Natural wilt noemen:cool:

Sportfood.nl zei:

Ik heb Natural wedstrijden gedraaid waar gasten op het podium stonden die 7 of 8 jaar gebruikt hadden en nu een jaar clean waren. Het is maar wat je Natural wilt noemen:cool:

Inderdaad, en dan vind ik het echt jammer dat de échte naturels weinig kans meer hebben op een plaats op het podium.

Sportfood.nl zei:

klopt, vertelde een man mij op de sportschool ook al. Kom je daar, als volledige naturel, nooit wat gebruikt en dan sta je tussen allemaal massa monsters om het zo maar even te noemen. Het was gelijk al duidelijk wie er gingen winnen en wie er gingen verliezen. Dat is dan wel weer zwak. Zullen die 'ex- gebruikers' wel zeggen, de test laat toch zien dat ik clean ben, niet zeiken...

Terug
Naar boven