Fitness Seller

welk resultaat kun je naturel bereiken?

Marc zei:
Waarschijnlijk dat ie binnen 1 jaar, liefst eerder eruit ziet als die gasten op de Men's Health ;)
Er is maar 1 antwoord op: dat ligt helemaal aan jezelf.

Alsof wij kunnen zeggen wat voor resultaat iemand kan bereiken. Ten 1e: we hebben 0% aan stats en geschiedenis over hem. Ten 2e: kunnen we niet in zijn genen kijken en ten 3e: het ligt er maar net aan hoeveel hij ervoor wil doen. Etc etc etc... Beetje een rare vraag vind ik het maar.

120kg @ 5% moet zeker lukken, :D

gewoon wat shakes drinken en gainers en 'je weegt zo 105 kg' ....

Je kunt zo groot worden als je genen toelaten. Ik lees hier van alles over toewijding, etc., maar als je belabberde genen hebt, ben je toch beperkter. Je kan echter met veel toewijding en inzet ver komen.

• Topic Starter Topic Starter
benchMarc zei:
Wat wil je nou voor antwoord krijgen op zo'n vraag?

nou mijn vraag was om fotos te posten van mensen die zonder doping en naturel trainden.!

om te kijken hoe ik er later mischien uit kan te komen zien.

maar zo als ik nu lees ligt het helemaal aan mij en mijn genen
+ inzet enz.

en iedereen bedankt !!! :thumbs:

badeendje zei:
hallo

ik ben benieuwd welk resultaat je kunt behalen als je naturel (zonder doping etc.) traint.

want ik ben niet van plan doping etc. tegaan gebruiken.
en dan heb ik een beetje een richtlijn van wat ik mischien kan behalen

graag fotos of links

bijvoorbaat bedankt

en als die foto je niet bevalt stop je zeker met trainen, omdat het je te groot of te klein is:D

Hoe groot ben je?

Maar wat al een aantal mensen aan je duidelijk proberen te maken dat de prestatie van persoon A niet gelijk ook gelden voor persoon B. Ieder lichaam is verschillend (zo heb ik persoonlijk een grote lul).

Wat ik wil zeggen is dat het een beetje zinloos is om foto's te plaatsen van mensen die op een natuurlijke manier 'breed' geworden zijn. Het is allerminst een garantie dat jij na een 'X' aantal jaar trainen er hetzelfde bijloopt....

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 182 +- en ik vind me zelf best zwaar voor een 15 jaarige 92 kilo
hehe :( (fors gebouwd)

maar ik zeg altijd hoe groter hoe beter! he?

best zwaar..

lol.. zijn geen slechte stats.
die 92 kilo ga ik bijvoorbeeld zo goed als niet naturel halen

Terug
Naar boven