AndroidHealthClinic

Welk supplement is een goede aanvulling op mijn huidige set?

Klaverm

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
86kg
Om weer een beetje sneller in shape te komen heb ik vorige maand Magnificent, leucine caps en Di-creatine van Body en fitshop gekocht. Dit aanvullend op mijn whey die ik gebruik. Nu vernam ik uit een vorige post van mij dat Magnificent ook creatine bevat dus dat het zonde is deze 2 tegelijk te gebruiken. Ik zou nog graag 1 supplement erbij willen gebruiken.

Mijn vraag is dus welk supplement is een goede aanvulling bij Magnificent, Leucine Caps en Whey?

Ik zou stoppen met al die rommel en gewoon terug naar de basics gaan. Gewoon Whey en Creatine Monohydraat. Je kan dan eventueel BCAA's (bijv. muscle protect aangezien je bij B&F besteld) en Dextrose (gewoon goedkope van de tuinen, niet die zogenaamde bodybuilding onzin) en Multivitamine (ook gewoon kruitvat of AH).

ik zou er voeding bij nemen....-.- weet niet of je deze hebt, maar wij kunnen niet over supps zeggen als we je voeding niet weten.. supps zijn een aanvulling op de voeding..

• Topic Starter Topic Starter
Sochtends: 3 boterhammen met kipfilet, een banaan en een eiwitshake.
Smiddags: 6 boterhammen met kipfilet.
Savonds: Avondeten
Later op de avond: 1a2 boterhammen met kipfilet of een bord muesli
Voor het slapen gaan: 500 gram kwark

Na een training neem ik altijd 2 mandarijnen en daarna een eiwitshake.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 21:57 ----------

ik zou er voeding bij nemen....-.- weet niet of je deze hebt, maar wij kunnen niet over supps zeggen als we je voeding niet weten.. supps zijn een aanvulling op de voeding..

Sochtends: 3 boterhammen met kipfilet, een banaan en een eiwitshake.
Smiddags: 6 boterhammen met kipfilet.
Savonds: Avondeten
Later op de avond: 1a2 boterhammen met kipfilet of een bord muesli
Voor het slapen gaan: 500 gram kwark

Na een training neem ik altijd 2 mandarijnen en daarna een eiwitshake.

Je voeding is ruk, zorg gwn dat je voeding eerst op orde is anders zijn supps geldverspilling

• Topic Starter Topic Starter
wat kan ik er aan verbeteren. Kunnen jullie wat specifiekere tips geven ipv 'het is ruk'?

Lees de voedingssectie gewoon en gebruik de zoekfunctie... Daar kun je hem wel posten als je denkt dat je al redelijk wat hebt en dan gewoon krijg je vanzelf wel tips....

Terug
Naar boven