MuscleMeat

welk supplement?

halveliter

Novice
Waardering
1
Hey allemaal! Ik train nu enkele maanden en ben sinds een maand begonnen met whey. Ik merk heel erg dat het helpt bij het spierherstel en volgensmij ook de spiergroei! Ik heb veel minder last van spierpijn en ik ben letterlijk groter geworden.

Nu heb ik een pot IntraPro Whey Isolaat nu in gebruik, maar deze is bijna op. Om eerlijk te zijn was deze best wel duur (1000gr/E40) en ik heb er misschien maar drie weken mee gedaan.

Ik dacht dat dit wel een van de betere supplementen is, klopt dat? En daarnaast vroeg ik mij af of een Isolaat beter is dan een Blend? Er bestaat ook een blend van dit merk namelijk.

Ik ben vooral bezig met spieropbouw.

zelf gebruik ik whey isolaat van xxl... prijs ben ik voor isolaat zeer over te spreken! en smaak van aardbei vind ik ook erg goed!!

isolaat is de meest gefilterde vorm van whey... en daardoor een snelle opname
isolaat is eigelijk alleen geschikt voor smorgens direct na het ontwaken en direct na de training..
een blend of een concentrate whey is ook geschikt voor andere tijdstippen van de dag! zover ik weet...

kijk ook anders even HIER voor wat meer info...

hopelijk heb je hier wat aan!!
suc6 verder...

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Whey Protein Instant van XXL. Ben hier erg tevreden over. 2.5kg heb je voor iets van 48euri

• Topic Starter Topic Starter
dank voor de reacties. ik denk dat ik die xxl isolaat inderdaad ga kopen.

Terug
Naar boven