Mijn tip: probeer eerst alles voordat je aan AD begint. soms kun je er namelijk niet meer van terug.
Iedere dag krachttraining!
(en nee, dat is echt niet om de spot te drijven met dit topic)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn tip: probeer eerst alles voordat je aan AD begint. soms kun je er namelijk niet meer van terug.
tegenwoordig krijgt een op de 5 mensen ooit te maken met een serieuze depressie. best veel dus.
Is onbekend. er is eigenlijk vrij weinig bekend over de oorzaak van depressie´s. maar men gaat ervan uit dat het een samenloop van factoren is zoals de lichamelijke gezondheid, levenstijl, voeding, bepaalde gebeurtenissen in je leven, maar zeker ook erfelijkheid. het blijk namelijk dat mensen waarbij depressie in de familie voorkomt veel meer kans hebben op het ontwikkelen van depressie´s.En enig idee hoe dit komt?
Doen die mensen dingen die andere mensen niet doen?
Dat kan bij milde depressies zeker werken. Ook prima tegen stress.
Ik geloof echter niet dat het werkt tegen zware depressies.
I can confirm. ben een paar keer in tranen uitgebarsten tijdens het trainen. was echt k*t.Klopt, die zijn vaak zo erg dat trainen zelf al nauwelijks of niet gaat....
En enig idee hoe dit komt?
Doen die mensen dingen die andere mensen niet doen?
I can confirm. ben een paar keer in tranen uitgebarsten tijdens het trainen. was echt k*t.
Met tunux eens, probeer eerst alles voordat je aan AD begint, wellicht is er een oorzaak te vinden die je niet makkelijk kan oplossen als je AD gebruikt.
Mee eens, voor mij ook de meest effectieve anti-depressant.
Nee ik heb geen depressie meer, juist door bodybuilding, het heeft me een doel in het leven gegeven. Daarnaast ben ik werk gaan doen wat ik leuk vind in plaats van een baan die me niet ligt maar wel meer betaald.
Soms is er een erg diepliggende oorzaak, deze eerst vinden (met behulp van psychische hulp) en daarna (of als de oorzaak toch echt onbekend is, maar die kans is klein) pas denken aan AD.
Had je naast je mentale problemen ook fysieke problemen als gevolg van je depressie?
De vraag zegt het al... Seroxat, Paroxetine, Zoloft, Lexapro, Prozac, of een ander middel?
Zeker, slecht eten/drinken en veel alcohol om me maar 'beter' te kunnen voelen. Daarnaast rookte/blowde ik ook om maar niet in de realtiteit (de depressie) te hoeven komen. Het lichaam eigenlijk verwaaloosd door m'n verwaarloosde levenslust. Ik deed mezelf niks aan, was wel vrij agressief.
Waar schrijven ze oxazepam en diazepam voor eigenlijk?