MuscleMeat

welke beginners kuur

behappy

Cool Novice
Waardering
0
Hallo alllemaal,

Ik wil straks in september beginnen met me eerste kuur(tje), nu ben ik nog aan het twijfelen-nadenken of ik alleen sustanol moet gaan gebruiken of sustanol samen met deca.

Graag jullie mening hierover alles is welkom, aantal weken, nakuur ed.

sustanon zou ik vervangen door test enth

week 1 => 10 300 mg deca
week 1 => 10 250 mg test enth

of

week 1 => 10 300 mg deca
week 1 => 4 25 mg dbol / dag

of

week 1 => 10 200 mg deca

en geen nakuur

• Topic Starter Topic Starter
bocca zei:

week 1 => 10 300 mg deca

of

week 1 => 10 300 mg deca

of

week 1 => 10 200 mg deca

en geen nakuur

Okee, maar een vraagje waarom verkies jij deca boven susta, deca blijft toch veel langer in je lichaam zitten.

En waarom geen nakuur

Nakuur

bocca zei:

week 1 => 10 300 mg deca

of

week 1 => 10 300 mg deca

of

week 1 => 10 200 mg deca

en geen nakuur
DUS WEL EEN NAKUUR BIJ ALLE DRIE DE KUREN

Zou ik ook wel doen...alle 3 genoemde middelen onderdrukken je eigen test productie zwaar.

bij de eerste 2 natuurlijk een nakuur bij de 3de geen nakuur

Geen nakuur bij gebruik van deca ??? Altijd een na-kuur is mijn insteek iig :eek:

ik zal het zo stellen het advies is in mijn ogen goede beginnerskuren nakuur zoekt u zelf maar uit dat is voor iedereen anders. er zijn er genoeg die als eerste kuur 200 mg deca doen zonder nakuur en daar geen spijt van hebben. wil u wel nakuur kijk op board daar staat genoeg info over nakuur post het en we zullen wel reageren dan

een nakuur hoort standaard te zijn, bij iedere kuur.
Er zijn maar weinig mensen die wegkomen met een kuur zonder nakuur.

er zijn hier op het board mensen die deca 200 mg de week hebben gedaan zonder nakuur ik hoop dat die zullen reageren en hun ervaringen zullen delen met ons want zij hebben geen spijt van geen nakuur te hebben genomen.

Tsja, er zijn heus wel mensen die niet crashen als ze geen nakuur doen. Persoonlijk zou ik altijd een nakuur doen, het kost niet veel en baat het niet dan schaadt het niet.

Ik ga wel een nakuur doen dat is iets wat zeker is. Want ik wil niet een te harde terugklap krijgen.

zeker nakuur doen. maakt niet uit wat Bocca zegt, gewoon nakuur. Deca onderdrukt je axis als de pest dus nakuur...zeker.

Mooie beginners kuur:

Deca 200mg/week

evntueel gestacked met test enanthaat 300mg/week. of winstrol depot om de dag, als je niet teveel vocht wil.

Ik wil gaan voor veel massa en droog. Maar niet een te zware kuur, voornamelijk ook omdat dit mijn eerste gaat worden.

veel massa en droog, zal moeilijk worden. Het is meestal veel massa en wat vocht of minder massa maar wel droog.

Ikke was toevallig vandaag bij een vriend die vroeger ook heeft gebruikt en die zei dat je van alleen deca helemaal niet groeid. Ik vind het wel raar dat iedereen weer wat anders zegt.

Maar ik ga denkelijk toch voor alleen maar sustanol omdat ik een beetje last heb van gyno en met deca maak je dit alleen maar erger.

behappy zei:
Ikke was toevallig vandaag bij een vriend die vroeger ook heeft gebruikt en die zei dat je van alleen deca helemaal niet groeid. Ik vind het wel raar dat iedereen weer wat anders zegt.

Maar ik ga denkelijk toch voor alleen maar sustanol omdat ik een beetje last heb van gyno en met deca maak je dit alleen maar erger.

Met sustanon zul je sneller last heb van gyno dan deca! :)

Als ik jou was zou ik 10 weken Deca + laatste 6 weken winny of 10 weken Test + eq doen.

Ik heb het al een aantal keer vermeldt mensen die voor het eerst een kuur gaan doen moeten nog even lekker met hun vingertjes van de test varianten afblijven. Dit is simpelweg nog niet nodig mensen. Gebruik voor je eerste kuur gewoon 200mg deca per week met de eerste 6 weken 25 tot 30 mg dianabol en neem indien je dit nodig acht een nakuur met wat hcg en klaar.

Nogmaals ik ben zelf met een eerste kuur van allen 200mg deca in de week ruim 10 kilo aangekomen en heb hier zonder nakuur meer dan 8 kilo van overgehouden. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen maar wees verstandigen bewaar de test varianten voor wanneer de mildere midellen minder effect hebben

Chemical zei:
Ik heb het al een aantal keer vermeldt mensen die voor het eerst een kuur gaan doen moeten nog even lekker met hun vingertjes van de test varianten afblijven. Dit is simpelweg nog niet nodig mensen. Gebruik voor je eerste kuur gewoon 200mg deca per week met de eerste 6 weken 25 tot 30 mg dianabol en neem indien je dit nodig acht een nakuur met wat hcg en klaar.

Nogmaals ik ben zelf met een eerste kuur van allen 200mg deca in de week ruim 10 kilo aangekomen en heb hier zonder nakuur meer dan 8 kilo van overgehouden. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen maar wees verstandigen bewaar de test varianten voor wanneer de mildere midellen minder effect hebben

Ik ben zelf ook van van plan om samen met mijn trainings maatje van de winter voor het eerst te gaan kuren met deca/dbol..
Wat ik me afvroeg is of je gewicht veel uit maakt in verhouding met de doseringen die je de eerste keer gebruikt?
Hij is namelijk een stuk zwaarde en verder ontwikkelt als ik? (foto's komen eraan)

Terug
Naar boven