- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel niet dat 12k niks is. Maar vind het niet echt nodig om erbij te zetten.
Maarja politie maakt er wel hoop drama om. Kan je zomaar witwas praktijken om je oren krijgen.

Moet je niet boven de 10k cash kunnen verantwoorden?
Haha, ze zien je al aankomen met de vraag naar 240k stuivers. Lijkt me heerlijk.
Wettelijk moet je elke euro opgeven aan de belasting, maar om dat te controleren zou gekkenwerk zijn. Tot 1024 euro is vrijgesteld.
Een flink bedrag aan cash geld in huis (geloof vanaf 1024 euro) en dit niet opgeven aan de belasting, zou volgens mij al onder belastingontduiking kunnen vallen.
Edit: 1024 is met fiscale partner. Zonder is het tot 512 euro
Afschaft? Zo praten ze hier in West-Friesland ook.
Bloedhekel daar aan.

Je zou dus liever hebben dat ze dat woord afschaffen?
![]()
Hehehehe ja en dan doorzeuren, want eerst zullen ze denken dat het een grap is.
---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------
pfffff alsof dat echt zo gaat.
Elke ouwe doos, ouwe lul of beide hebben thuis contanten ergens liggen.
Kijk maar in je eigen familie.
Rug of 20 zijn de meeste oudjes wel goed voor hoor en mensen van gemiddelde leeftijd hebben ook wel vaak wat liggen, ondernemers helemaal.
Nee wees niet bang ik vergaar mijn schamele inkomen niet dmv gewelddadige woning overvallen.
Excessief geweld gebruik ik gewoon omdat ik dat leuk vind, is gratis zie het als hobby.
J/K
Deden jullie treintje?

Nja als iemand wordt opgepakt voor iets en ze vinden geld dat veel meer is dan de vrijgestelde norm, dan gaan ze daar echt wel werk van maken hoor![]()

Opgepakt voor iets
Niet iedereen is xzyxyxyzxyx.
Je huis wordt niet meteen doorzocht als je ergens voor opgepakt wordt, moet wel iets met vuurwapens, drug, heling, deelname criminele organisatie, fiod etc te maken hebben.
Als je iemand de vernieling in ramt , joyriding en zo nog een aantal dingen komt er echt geen smeris bij je zoeken.
Denk niet dat die oudjes in staat zijn over te gaan tot spannende vergrijpen, en de gene die dat wel doen hebben niks thuis liggen als ze slim zijn![]()
Je zou dus liever hebben dat ze dat woord afschaffen?
![]()