Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Stel je voor dat je kat ermee in aanraking zou komen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehehehe ja en dan doorzeuren, want eerst zullen ze denken dat het een grap is.
---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------
pfffff alsof dat echt zo gaat.
Elke ouwe doos, ouwe lul of beide hebben thuis contanten ergens liggen.
Kijk maar in je eigen familie.
Rug of 20 zijn de meeste oudjes wel goed voor hoor en mensen van gemiddelde leeftijd hebben ook wel vaak wat liggen, ondernemers helemaal.
Nee wees niet bang ik vergaar mijn schamele inkomen niet dmv gewelddadige woning overvallen.
Excessief geweld gebruik ik gewoon omdat ik dat leuk vind, is gratis zie het als hobby.
J/K
Deden jullie treintje?
Say what?
---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------
Dus jullie deden geen treintje?
Hetgeen dat ik zei, dat je aan belastinfontduiking doet als je meer dan 5nogwat cash in huis hebt, maar dit niet opgeeft aan de belastingdienst, is een feit.
Hetgeen dat ik zei dat je dan dus een probleem hebt als je wordt opgepakt, daarmee bedoelde ik niet die oude mensjes, maar daarmee bedoelde ik die anabolen gast die al IS opgepakt, van de link in de openingspost.
Jij haalt ineens oude mensen enzo erbij en dat ze er echt niet zomaar achter komen, terwijl ik alleen uitlegde waarom ze er 12k bij zetten (bij de bron) omdat het voor de belastingdienst wel degelijk iets uitmaakt.

Is een feit maar in dagelijks leven gaat het niet zo, zoals al zo vaak gezegd, jij met je theorie altijd pffff.
Het punt was, wat Penose ook aangaf dat 12K helemaal niet zo bijzonder is, maar dat als iemand met iets van illegale handel gepakt wordt er dan gedaan wordt of het een astronomisch bedrag is.
Ik sluit mij daar volledig bij aan en draag als argument aan dat veel Nederlandse staatsburgers dat gewoon thuis hebben liggen.
Nog een keer, je mist het punt, 12K is niet zo bijzonder!
Dag Hell, have a good life![]()
Dit dus.
Maar nu omdat hij handel heeft liggen wordt het natuurlijk als winst hiervan gezien. Beetje pech terugvordering, witwassen. Kan flink oplopen.
Jeetje, je bent echt dom he?
HE GAAT OVER DAT DEGENE DIE IS OPGEPAKT, MOET BETALEN VOOR DAT GELD DAT HIJ HEEFT, ALS HIJ HET AL MAG HOUDEN.

Jeetje, je bent echt dom he?
HE GAAT OVER DAT DEGENE DIE IS OPGEPAKT, MOET BETALEN VOOR DAT GELD DAT HIJ HEEFT, ALS HIJ HET AL MAG HOUDEN.
Meer niet, dus hou op met je gezeik over of het veel is of niet..of met je gezeik dat veel burgers dit hebben, dat boeit mij geen ruk, ik zeg alleen dat degene die is opgepakt hiervoor zal moeten betalen (of moet inleveren dus) en dat het voor de belastingdienst WEL veel is.

![]()
Zo sneu om elke keer je gelijk te proberen te krijgen.![]()

![]()
Zo sneu om elke keer je gelijk te proberen te krijgen.![]()
Mijn woorden worden gewoon verdraaid en dat is pas sneu.
Ik dom?
Ja een beetje maar niet zo dom als jou gelukkig.
---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------
En ze ziet het zelf niet![]()
Tenzij je kan aantonen waar dat geld vandaan komt,
(Recentelijk opgenomen of bijvoorbeeld je auto handjecontantje verkocht)
Ik heb ook gelijk, ik heb het namelijk totaal niet gehad over dat andere mensen worden opgepakt als ze geld in huis hebbenMijn woorden worden gewoon verdraaid en dat is pas sneu.
Als mensen vinden dat ik ongelijk heb, dat als de politie zoveel geld vindt in je huis, je hierover belasting moet betalen, dan mogen ze dat vinden. Ik weet wel beter hoe het in elkaar zit gelukkig.
Ik wilde het ook best hier neerzetten, vond het alleen een beetje zonde van het topic om verder op jou in te gaan omdat jij toch wel iemand bent die er al helemaaaal niks van begrijpt.
Je hebt tot nu toe niet eens een tegen argument genoemd, enkel dat ik sneu ben.

Ik dom?
Ja een beetje maar niet zo dom als jou gelukkig.
---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------
En ze ziet het zelf niet![]()

je hoeft niet in hoofdletters te typen hoor in de vroege ochtendjeetje, je bent echt dom he? He gaat over dat degene die is opgepakt, moet betalen voor dat geld dat hij heeft, als hij het al mag houden. Meer niet, dus hou op met je gezeik over of het veel is of niet..of met je gezeik dat veel burgers dit hebben, dat boeit mij geen ruk, ik zeg alleen dat degene die is opgepakt hiervoor zal moeten betalen (of moet inleveren dus) en dat het voor de belastingdienst wel veel is.