Fitness Seller

welke fabrikant?

Deli Oguz

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Hey bro's

Ik vroeg me af welke fabrikant kwalitatief goeie middelen heeft, ik kan aan middelen van GS,GG en HCL komen.

Deli

Zowel GS als GG als HCL (zelf geen ervaring mee) zijn goede UG labs.

De keuze ligt helemaal bij jezelf.

GG en GS zijn idd beide ok.
Je zal even moeten kijken naar hun aanbod want ze verkopen niet beide hezelfde.

dat maakt hij hoogstwaarschijnlijk op uit gebruikerservaringen en mogelijk labtests van anderen.. daarom geeft hij ook netjes aan dat hij er zelf geen ervaring mee heeft ;)

GS en GG maken idd goede spullen, HCL heb ik ook geen ervaring mee :)

ArieWillem zei:
J, hoe kun je nou verklaren dat HCL een goed UG lab is terwijl je er geen ervaring mee hebt?

Van wat ik tot nu toe lees wat voor mensen erachter zitten.

Moet je dan overal hands on ervaring mee hebben om iets ergens wat over te kunnen zeggen?

MrJ zei:
Van wat ik tot nu toe lees wat voor mensen erachter zitten.

Moet je dan overal hands on ervaring mee hebben om iets ergens wat over te kunnen zeggen?

Aha op die fiets. Je hoeft van mij niet overal on hands ervaring mee te hebben, vroeg me gewoon af waarom je HCL in 1 zin met GS en GG noemt zonder ervaring :) No offence :)

HCL ?

Kan je dat in NL krijgen dan?

HCL is al te krijgen! M'n leverancier heeft het al in z'n assortiment opgenomen:D . Hij schijnt die gasten goed te kennen.

wat voor een producten heeft hcl dan wat het bijzonder maakt tov van gs en gg?

dennis999 zei:
wat voor een producten heeft hcl dan wat het bijzonder maakt tov van gs en gg?

Geen. Is gewoon een UG lab die zich nog moet bewijzen. Terwijl GG en vooral GS al langer op de markt zijn en al goede gebruikerservaringen hebben opgeleverd.

Laatst bewerkt:
GS heeft al een goede reputatie neergezet (zelf geen ervaring mee).
GG heb ik wel ervaring mee en daar ben ik zelf zeer over te spreken en neem ik het in mijn volgende kuur ook.

hoewel over gs de laatste tijd nogal wat negatieve verhalen de ronde doen, was en ben ik over de kwaliteit van gs wel te spreken.

dennis999 zei:
hoewel over gs de laatste tijd nogal wat negatieve verhalen de ronde doen, was en ben ik over de kwaliteit van gs wel te spreken.

daar moet denk ik wel wat bij worden vermeld..

Ik zie en lees al ruim drie-vier jaar op verschillende forums, bij mezelf en bij bekenden goede verhalen over GS..sinds een half jaartje ongeveer lees je vnl op dit forum allemaal slechte berichten over GS..

Het is wel heel toevallig dat precies op dat moment andere UG labs op de markt kwamen.. met de bijbehorende verkopers

Verhalen over haren in de tren (nooit een foto van geplaatst) tot iemand die niks merkt van de dbol...

Als ik één plus één optel............

grtjes D.W.

dutch windmill zei:

Ik zie en lees al ruim drie-vier jaar op verschillende forums, bij mezelf en bij bekenden goede verhalen over GS..sinds een half jaartje ongeveer lees je vnl op dit forum allemaal slechte berichten over GS..

Het is wel heel toevallig dat precies op dat moment andere UG labs op de markt kwamen.. met de bijbehorende verkopers

Verhalen over haren in de tren (nooit een foto van geplaatst) tot iemand die niks merkt van de dbol...

grtjes D.W.

Ik denk dat Dennis hetzelfde als jij duidelijk probeert te maken,bro. GS heeft nu eenmaal een goede reputatie.

Ik ben ook zeer te spreken over GS.
Gebruik alleen nog maar GS.
Vrienden van mij hebben ook goede ervaringen met GS.

Waar staat GS en GG voor?

dutch windmill zei:

grtjes D.W.

Dat soort opmerkingen dienen dan ook niet serieus genomen te worden, zonder bewijs kun je van alles gaan roepen.

Maar ik kan me voorstellen dat GS niet blij is geweest met de komst van andere labs. :cool:

Dat betekend hoe dan ook een deel van de markt inleveren. ;)

Terug
Naar boven