AndroidHealthClinic

Welke hoog innovatieve producten, waarvan je dacht: dat gaat hem worden, zijn kei hard geflopt?!

Misschien moet jij de verkoopcijfers en aandelen van Apple eens checken :sukkeltje:

Verkoopcijfers interesseren mij net zo veel als de daadwerkelijk producten van Apple. Al verkochten ze miljoenen van ieder product, ik blijf het allemaal een flop vinden. :)

Verkoopcijfers interesseren mij net zo veel als de daadwerkelijk producten van Apple. Al verkochten ze miljoenen van ieder product, ik blijf het allemaal een flop vinden. :)
Ah, logisch ja, je vindt Vista zeker ook een groot succes? :roflol:

Was dat trouwens al genoemd Vista?

Nee totaal niet, vind Vista een grote faal, ik gebruik zelf voornamelijk Windows 7 en Ubuntu.
Ik wed dat jij nog nooit een Apple product van dichtbij hebt gezien. Laat staan gebruikt hebt. En dan toch gaan verkondigen dat het een flop is he. Typisch weer.

Ik heb Windows meer dan 10 jaar gebruikt, daarna Linux. Gebruik nu iets meer dan een jaar een Mac en wil nooit meer iets anders. Zegt genoeg denk ik he?

Ik wed dat jij nog nooit een Apple product van dichtbij hebt gezien. Laat staan gebruikt hebt. En dan toch gaan verkondigen dat het een flop is he. Typisch weer.

Ik heb Windows meer dan 10 jaar gebruikt, daarna Linux. Gebruik nu iets meer dan een jaar een Mac en wil nooit meer iets anders. Zegt genoeg denk ik he?

Ik zie iedere dag Apple producten van dichtbij, en ja ik heb er een gebruikt, en nee, niet uitbundig, had ik zeker geen behoefte aan.

Ik gebruik ook Windows sinds 95, en ik gebruik Linux sinds ik wat meer aan het programmeren ben en ben het voornamelijk gaan gebruiken omdat ik informatica studeer. Natuurlijk heeft iedereen zijn persoonlijke voorkeur, maar Apple komt er bij mij niet in... :D

Ik zie iedere dag Apple producten van dichtbij, en ja ik heb er een gebruikt, en nee, niet uitbundig, had ik zeker geen behoefte aan.

Ik gebruik ook Windows sinds 95, en ik gebruik Linux sinds ik wat meer aan het programmeren ben en ben het voornamelijk gaan gebruiken omdat ik informatica studeer. Natuurlijk heeft iedereen zijn persoonlijke voorkeur, maar Apple komt er bij mij niet in... :D
Snap ik. Die drempelvrees had ik ook in begin hoor. Een gewoonte is nu eenmaal moeilijk af te leren. Ik dacht ooit precies hetzelfde: komt er bij mij niet in. Nu komt er (bijna) niets anders meer in... :D

ja maar waarom....

Lol waarom goede tussen aanhalingstekens? En geef nu eens 1 voorbeeld van wat er slecht is aan hun producten? Ik zal je eerlijk zeggen dat ik al maanden zoek naar een nadeel en heb het nog steeds niet gevonden.

Ja de prijs, maar goed ik kan het betalen en omdat het gewoonlijk wat duurzamer en waardevaster is valt dat ook nogal mee.

Maar goed ik wil dit topic niet ontsporen, vind het alleen jammer dat mensen oordelen over iets dat ze nooit grondig hebben gebruikt.

Voornamelijk vind ik dat alles nogal overpriced is. En ik vind het design echt k*t... :D

Lol waarom goede tussen aanhalingstekens? En geef nu eens 1 voorbeeld van wat er slecht is aan hun producten? Ik zal je eerlijk zeggen dat ik al maanden zoek naar een nadeel en heb het nog steeds niet gevonden.

Ja de prijs, maar goed ik kan het betalen en omdat het gewoonlijk wat duurzamer is en waardevaster is valt dat ook nogal mee.

Maar goed ik wil dit topic niet ontsporen, vind het alleen jammer dat mensen oordelen over iets dat ze nooit grondig hebben gebruikt.

Goede zet ik expres tussen aanhalingstekens omdat ik eigenlijk niks echt goed vind van hun productlijn. Verder, je zegt het zelf al, de prijs! En dat vind ik zeker een belangrijk punt van een product. Design vind ik sowieso ruk, maar dat is echt mijn mening. Dat het iets duurzamer en waardevaster is zal gerust, maar de producten die ik koop van andere merken zijn duurzaam genoeg voor mij, en na 2-3 jaar koop ik toch wel een nieuwe telefoon/computer/beeldscherm/toetsenbord/muis/etc. :)

Laatst bewerkt:

Ja de prijs, maar goed ik kan het betalen en omdat het gewoonlijk wat duurzamer en waardevaster is valt dat ook nogal mee.

Slecht aan hun producten is dat je er de Apple corporation mee steunt die bepaalt wat je wel en niet mag zien op sommige van hun producten en welke woorden wel en niet "getoond" mogen worden...zoals sperm in sperm-whale bijvoorbeeld ;) Corporate censorship...:(

Voornamelijk vind ik dat alles nogal overpriced is. En ik vind het design echt k*t... :D

Goede zet ik expres tussen aanhalingstekens omdat ik eigenlijk niks echt goed vind van hun productlijn. Verder, je zegt het zelf al, de prijs! En dat vind ik zeker een belangrijk punt van een product. Design vind ik sowieso ruk, maar dat is echt mijn mening. Dat het iets duurzamer en waardevaster is zal gerust, maar de producten die ik koop van andere merken zijn duurzaam genoeg voor mij, en na 2-3 jaar koop ik toch wel een nieuwe telefoon/computer/beeldscherm/toetsenbord/muis/etc. :)
Prijs lijkt hoog omdat je goedkope bagger gewend bent. Een BMW kost ook wat meer dan een Citroën.

Je hebt het niet grondig gebruikt, dus hoe kan je dan goed oordelen?

Prijs zie hierboven. Elk product heeft een goedkope (gewoonlijk mindere) en dure (gewoonlijk betere) variant.

Design is juist één van de sterke punten, geen idee hoe je dat ruk kan vinden. Het vroegere design met de kleurtjes (imac) vond ik ook beetje te truttig, maar tegenwoordig is het gewoon een erg mooi en robuust design.

Apple kan je ook elke 2-3j updaten, en dan krijg je meer geld terug omdat de producten hun waarde beter houden.

Slecht aan hun producten is dat je er de Apple corporation mee steunt die bepaalt wat je wel en niet mag zien op sommige van hun producten en welke woorden wel en niet "getoond" mogen worden...zoals sperm in sperm-whale bijvoorbeeld ;) Corporate censorship...:(
Ah, ok. Maar dat valt te omzeilen :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar een iPhone. Ik ben in principe eigenlijk altijd zeer tevreden geweest. Maar toch moet ik zeggen dat ik hoe langer hoe minder tevreden wordt. Zaken waarvan ik altijd al wist dat het beetje irritant was (gebruik van iTunes, geen flash player), beginnen langzaam maar zeker steeds irritanter te worden.

Apple is imo een geniaal bedrijf. Hun producten zijn zeker geen flop. Natuurlijk, de echte wizkids willen meer vrijheid en zullen niet zo snel voor apple kiezen. Maar wat ze doen doen ze erg goed.

Maar als ik bv naar de iPhone kijk, het is wel zo ****ing irritant dat je dat ding niet ff snel aan iedere willekeurige pc kan hangen om wat muziek er op of af te knallen. iTunes zuigt gewoon harde donkey balls, echt enorm slecht programma. Natuurlijk doet Apple dit om de legale verkoop van mp3's en ebooks te stimuleren en verspreiding van illigale software tegen te gaan. Dat is leuk voor hun, maar rete irritant voor de gebruiker.

En zo is het gewoon met Apple. Al hun producten werken perfect, maar je hebt er geen vrijheid mee. Dat is over het algemeen geen probleem en dat zorgt voor de super hoge gebruikersvriendelijkheid. Maar als je wat meer wil doen met die producten dan zit je gewoon vast.

@Rob G: ik vind iTunes echt een prima programma. Maar goed ik weet niet wat jij allemaal wil doen natuurlijk.

Terug
Naar boven