- Waardering
- 116
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien moet jij de verkoopcijfers en aandelen van Apple eens checken

Misschien moet jij de verkoopcijfers en aandelen van Apple eens checken![]()

Ah, logisch ja, je vindt Vista zeker ook een groot succes?Verkoopcijfers interesseren mij net zo veel als de daadwerkelijk producten van Apple. Al verkochten ze miljoenen van ieder product, ik blijf het allemaal een flop vinden.![]()

Ah, logisch ja, je vindt Vista zeker ook een groot succes?
Was dat trouwens al genoemd Vista?
Ik wed dat jij nog nooit een Apple product van dichtbij hebt gezien. Laat staan gebruikt hebt. En dan toch gaan verkondigen dat het een flop is he. Typisch weer.Nee totaal niet, vind Vista een grote faal, ik gebruik zelf voornamelijk Windows 7 en Ubuntu.
Ik wed dat jij nog nooit een Apple product van dichtbij hebt gezien. Laat staan gebruikt hebt. En dan toch gaan verkondigen dat het een flop is he. Typisch weer.
Ik heb Windows meer dan 10 jaar gebruikt, daarna Linux. Gebruik nu iets meer dan een jaar een Mac en wil nooit meer iets anders. Zegt genoeg denk ik he?

Nee totaal niet, vind Vista een grote faal, ik gebruik zelf voornamelijk Windows 7 en Ubuntu.
LOL 
Snap ik. Die drempelvrees had ik ook in begin hoor. Een gewoonte is nu eenmaal moeilijk af te leren. Ik dacht ooit precies hetzelfde: komt er bij mij niet in. Nu komt er (bijna) niets anders meer in...Ik zie iedere dag Apple producten van dichtbij, en ja ik heb er een gebruikt, en nee, niet uitbundig, had ik zeker geen behoefte aan.
Ik gebruik ook Windows sinds 95, en ik gebruik Linux sinds ik wat meer aan het programmeren ben en ben het voornamelijk gaan gebruiken omdat ik informatica studeer. Natuurlijk heeft iedereen zijn persoonlijke voorkeur, maar Apple komt er bij mij niet in...![]()

Lol waarom goede tussen aanhalingstekens? En geef nu eens 1 voorbeeld van wat er slecht is aan hun producten? Ik zal je eerlijk zeggen dat ik al maanden zoek naar een nadeel en heb het nog steeds niet gevonden.
Ja de prijs, maar goed ik kan het betalen en omdat het gewoonlijk wat duurzamer is en waardevaster is valt dat ook nogal mee.
Maar goed ik wil dit topic niet ontsporen, vind het alleen jammer dat mensen oordelen over iets dat ze nooit grondig hebben gebruikt.

Lol waarom goede tussen aanhalingstekens? En geef nu eens 1 voorbeeld van wat er slecht is aan hun producten? Ik zal je eerlijk zeggen dat ik al maanden zoek naar een nadeel en heb het nog steeds niet gevonden.
Ja de prijs, maar goed ik kan het betalen en omdat het gewoonlijk wat duurzamer en waardevaster is valt dat ook nogal mee.
Maar goed ik wil dit topic niet ontsporen, vind het alleen jammer dat mensen oordelen over iets dat ze nooit grondig hebben gebruikt.
Corporate censorship...
Prijs lijkt hoog omdat je goedkope bagger gewend bent. Een BMW kost ook wat meer dan een Citroën.Voornamelijk vind ik dat alles nogal overpriced is. En ik vind het design echt k*t...
Goede zet ik expres tussen aanhalingstekens omdat ik eigenlijk niks echt goed vind van hun productlijn. Verder, je zegt het zelf al, de prijs! En dat vind ik zeker een belangrijk punt van een product. Design vind ik sowieso ruk, maar dat is echt mijn mening. Dat het iets duurzamer en waardevaster is zal gerust, maar de producten die ik koop van andere merken zijn duurzaam genoeg voor mij, en na 2-3 jaar koop ik toch wel een nieuwe telefoon/computer/beeldscherm/toetsenbord/muis/etc.![]()
Ah, ok. Maar dat valt te omzeilenSlecht aan hun producten is dat je er de Apple corporation mee steunt die bepaalt wat je wel en niet mag zien op sommige van hun producten en welke woorden wel en niet "getoond" mogen worden...zoals sperm in sperm-whale bijvoorbeeldCorporate censorship...
![]()

http://www.youtube.com/watch?v=M8EWjOy8jdw&NR=1Zelfs de ipad waarvan alle hatertjes gehoopt/voorspelt hadden dat het zou falen is tot nu toe een groot succes![]()