AndroidHealthClinic

Welke is de correcte dosis?

Elysium zei:
Allereest wil ik wel es stellen dat ik ONMOGELIJK 80gr Brinta met 1 liter melk binnenkrijg smorgens :barf: Spijtig, maar is zo.
Gewoon rustig opbouwen zou ik zeggen. Begin eens met 40gr in een halve liter melk en voer het dan iedere week een beetje op. Je went er (meestal) vanzelf aan.

Elysium zei:
Allereest wil ik wel es stellen dat ik ONMOGELIJK 80gr Brinta met 1 liter melk binnenkrijg smorgens :barf: Spijtig, maar is zo.

Dus als ik het goed snap, moet ik 30gr proteïnepoeder in éénmaal nemen en dat is NA de training..samen in één portie MET mijn dextrose en MET mijn creatine??

Ter info : om nog es te zien wat er juist in mijn supps zit kunt u hier nog es checken.
<br>
Lees de vierde reactie in deze topic es, misschien werkt dat wel voor je
om meer te eten:http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=3363

kingnbajam zei:
dit is niet zo simpel te stellen, omdat je geen rekening houdt met:

- doel (cutten, bulken of onderhoud)
- trainingsintensiteit en duur
- lichaamstype
- rest van het dieet

Dus nee, er is niet 1 formule. Het is slechts een richtlijn.

Ik ging er vanuit dat er intensief getrained werd (wie traint er nu niet-intensief ?). Verder pas ik mijn post-wo shake niet aan aan cutten, bulken of onderhoud. Ik pas de rest van mijn voeding wel aan, maar de PWS blijft gelijk.. Ook maakt het volgens mij niet bepaald uit welk lichaamstype je hebt (ik neem aan dat je ecto, meso of endo bedoelt). Ecto's moeten gewoon meer eten.

Maar gelijk heb je, t'is een richtlijn, zoek gewoon uit wat voor jou werkt.

En bouw het rustig op, ga niet van de een op andere dag over op 3500 of 3000 cal. als je veel minder gewend bent.

Terug
Naar boven