MuscleMeat

Welke kant draait deze vrouw op?

eerst tegen de klok in, daarna door focussen met de klok mee, maar terug de andere kant op lukte niet

edit: ik laat haar nu moeiteloos beide kanten op draaien
edit: ik kan haar nu zelfs laten rennen

Laatst bewerkt:
mij lukt ook beide kanten :woot:

Ze verandert hele tijd halverwege van richting.
Rondjes draaien...jaja

Die ken ik al (was een poos geleden hier ook). En ze gaat beide kanten op.

Ze gaat overigens bij mij vaker met de klok mee, terwijl ik ook rechtshandig ben. Fail in m'n hersenen.

Altijd tegen de klok in... Met de klok mee lukt mij maar niet hmmmmmmmm

Bij mij eerst tegen de klok in...

En toen ik even het stukje tekst ging lezen ineens met de klok mee. En nu kan ik het beiden kanten op laten gaan.

Die ken ik al (was een poos geleden hier ook). En ze gaat beide kanten op.

Ze gaat overigens bij mij vaker met de klok mee, terwijl ik ook rechtshandig ben. Fail in m'n hersenen.
Je hebt dus een mannelijk brein. Ben je toevallig goed in kaartlezen en creatief denken?

Volgens mij is dat plaatje gewoon willekeurig! De ene keer draait hij wel goed, de andere keer niet! :p

Al heb ik een ander venster open voor die internetpagina (bijvoorbeeld Winamp) en ik concentreer me daarop door bv. iets te lezen (naam van .mp3), dan draait dat vrouwtje opeens de andere kant op.. Ook als ik naar het plaatje kijk. Het is echter maar heel even.. Erg vreemd! :o

Nope, plaatje draait in A. after effects naar rechts, het naar links zien draaien kan dus als illusie gezien worden.

ze draait bij mij alleen linksom :P

volgens mij word ik in de maling genomen door dat plaatje... als ik kijk draaitie telkens met de klok mee maar als ik even de tekst lees ernaast draaitie opeens tegen de klok in... wtf

Beide kanten. Wel grappig :)

Voor de mensen die haar niet beide kanten op zien gaan. Ben je rechtshandig dan zie je haar met de klok mee gaan, focus op het plaat en pak vervolgens bv de muis met je linkerhand.

Terug
Naar boven