peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WTF je hebt gelijk.blijf naar het zwarte kruis in het midden kijken en de groene bal eet de paarse op:
http://farm2.static.flickr.com/1039/816622980_3b3ba2a87d_o.gif

http://www.healingtides.net/two_minds_in_one_brain.htmNee hoor, en wat daar staat is de grootste onzin die ik ooit gelezen heb. Je ziet het veel te zwart wit, vrouwen kunnen de verbale eigenschappen van de linker hersenhelft beter benutten (en maken daarbij verbinding met de rechter hersenhelft). Mannen kunnen het ruimtelijk denken beter benutten van de rechter hersenhelft.
"Females are more adept at verbal left hemisphere dominance with a crossover to the right hemisphere for verbal abilities. Males are dominant for spatial abilities held by the right hemisphere. One theory states that the specialization may have occurred during early evolution with females who required more communication abilities to rear their young. The males made use of more visiospatial abilities in their skills required for the survival of their families, such as hunting and migration."
Iaccino, James F. (1993) Left Brain/Right Brain Differences, Inquires, Evidence, and New Approaches, Lawrence Erlbaum Associates, Hillsdale, NJ.
Male and Female Brain Differences
There are also gender differences in the brain, several of them correlate with the left-right hemisphere differences. It has been said that men have more total brain cell numbers, even when corrected for their increased total body weight. It has been estimated that men have four to ten percent more neurons than women. When I state this fact in lectures many women groan and complain. I then tell them about a time when I was on the Carolyn Davidson Radio Show is Dallas, when she asked me, "Tell me Dr. Amen, why do men need 100 grams more brain tissue to get the same things done as women." It has been estimated that women have a greater number of cellular connections than men. As mentioned, each nerve cell is connected to other nerve cells through synaptic connections, typically, a woman has more of these connections. Men tend to be more left sided in their approach to life, while women tend to use both sides more often then men. This is very important in helping us u nderstand the differences between men and women. In language, men tend to be totally left sided, more detail oriented, and more directly to the point. Women, more often than not, use both sides, tend to be more fluent, which may be why they have more to say. When husbands and wives get into arguments their brain hemisphere activation styles often make problems worse. Because women use more words, men often become overwhelmed in disagreements and say insensitive things like "what's the point," or "specifically what do you want." These statements infuriate women and make communication even tougher. They know the point, they just have a harder time articulating it succinctly due to the extra input from the right side.

Dat stukje zegt helaas niets over het ruimtelijk inzicht dat mannen hebben, en nog een aantal andere typische eigenschappen die uitsluitend met de rechter hersenhelft te maken hebben. Dat stukje zegt wel terecht dat op vlak van taal en communicatie vrouwen beide hersenhelften gebruiken, terwijl de man die link niet legt op gebied van communicatie.http://www.healingtides.net/two_minds_in_one_brain.htm
Daniel Amen, M.D.
Amen Clinics, Inc.
Assistant Clinical Professor of Psychiatry and Human Behavior
UC, Irvine School of Medicine
Lees dit:Dat stukje zegt helaas niets over het ruimtelijk inzicht dat mannen hebben, en nog een aantal andere typische eigenschappen die uitsluitend met de rechter hersenhelft te maken hebben. Dat stukje zegt wel terecht dat op vlak van taal en communicatie vrouwen beide hersenhelften gebruiken, terwijl de man die link niet legt op gebied van communicatie.
Dus tja op gebied van taal kan je zeggen dat mannen zich beperken tot de linker hersenhelft. Op andere vlakken kan je stellen dat mannen de rechter hersenhelft juist goed benutten terwijl vrouwen dat weer niet doen. Ik denk dat het overigens moeilijk is om in dat opzicht van een duidelijke dominantie te spreken. In elk geval is het onjuist om te denken dat de rechter hersenhelft typisch vrouwelijk is, en de linker typisch mannelijk, zo werkt het dus niet.
Maargoed, mannen en vrouwen gebruiken dezelfde hersengebieden ook vaak voor verschillende doeleinden. Echt sluitend kan je er dus moeilijk iets over zeggen. Zowel links als rechts zijn mannelijke en vrouwelijke eigenschappen terug te vinden, voor zover we daarover kunnen spreken.
"Females are more adept at verbal left hemisphere dominance with a crossover to the right hemisphere for verbal abilities. Males are dominant for spatial abilities held by the right hemisphere. One theory states that the specialization may have occurred during early evolution with females who required more communication abilities to rear their young. The males made use of more visiospatial abilities in their skills required for the survival of their families, such as hunting and migration."
omdat ik niet doorheen het hele topic gelezen heb, na 5 minuten zoeken ben ik er ook achtergekomen hoe je ze kan laten draaien...
kijk even naar de vrouw (~10 sec.) kijk daarna een 4 tal seconden naar haar spiegelbeeldvoeten en ze verandert van richting

nou, ik zie d'r ook alleen maar met de klok mee draaien..
Wie zal de homo zijn. de kerel met een lekker wijf met dikke tet*en op de ava. Of eentje met een princesje![]()
ow je bedoeld die koe in je ava?Dus tja op gebied van taal kan je zeggen dat mannen zich beperken tot de linker hersenhelft. Op andere vlakken kan je stellen dat mannen de rechter hersenhelft juist goed benutten terwijl vrouwen dat weer niet doen. Ik denk dat het overigens moeilijk is om in dat opzicht van een duidelijke dominantie te spreken. In elk geval is het onjuist om te denken dat de rechter hersenhelft typisch vrouwelijk is, en de linker typisch mannelijk, zo werkt het dus niet.