AndroidHealthClinic

Welke kant draait deze vrouw op?

Alsof je minder intelligent bent als je een gifje op internet maar één kant op ziet draaien :roflol:

Ik zie haar alleen met klok mee, geen zin noch de tijd om haar een andere kant op te draaien

WTF, het werkt wel inderdaad.

Dat gaat vrij simpel eigenlijk en die middelste blijft maar van richting veranderen dan.

vind van niet ik kan de eerste zo 1/4 van een toer laten draaien naar links, maar bij die overgang in het midden kan ik het niet vasthouden en switch ze automatisch naar rechts:P

ik kon alleen die zwarte al beide kanten op laten draaien, maar nu met die streepjes erbij is het helemaal een eitje inderdaad.

de zwarte naar beide richtingen (hoewel met de klok mee makkelijker gaat).

• Topic Starter Topic Starter
Handig gifje :)

Wat ook werkt is met je wijsvinger naar links of rechts te bewegen. Dan kun je haar ook sneller beiden kanten op laten bewegen.

Als je goed kijkt bij de middelste silhouet, als je dan zeg maar net de zijkant van haar tiet ziet zie je ook dat ze tepels heeft..

Ik kan haar beide kanten laten uitdraaien als ik gewoon kijk zie ik haar met de klok meegaan als ik ff diep in en uitadem en m'n gedachten focus gaat ze de andere kant op :D En als ik dan in 1 keer met me kop schud draaid ze weer de andere kant op

Met de klok mee bij mij!

Heeft allemaal met ontwikkeling van de hersenen te maken en je hormonenhuishouding.

Draaid ze met de klok mee zijn je hersenen ontwikkeld zoals het hoort bij een man.
Tegen de klok in zullen meer de vrouwen zien.

Kun je alletwee zien zijn je hersenhelften allebei wat gelijk ontwikkeld.

Dat je links of rechtshandig bent doet er minder aan toe volgens mij.

Dr staat toch in de tekst dat het met je dominantie van een hersenhelft te maken heeft. Wat loop je dan slap te lullen over hormonen en mannen/vrouwen??? ???

Als ik erg goed concentreer pijpt ze me :eek:

ik zie dr gewoon met de klok mee hoor, snap niet hoe anderen dit anders zien, zullen wel semi r**ards wezen..

Tegen de klok in, scrolde naar beneden en toen in 1x met de klok mee.
Kon meteen wisselen daarna.

Het zit hem gewoon allemaal in haar benen.

Iemand succes met mijn tip gehad dat het eerst niet kon zien ?

nee, slaat nergens op. alles wijst erop dat ze met de klok mee draaid. haar voet draaid ook gewoon helemaal rond en jie ziet het ook aan haar schaduw.

Terug
Naar boven