Prestigio
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 189
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik pak die van de albert heijn(magere franse kwark, iets van 65cent/500gram als ik me niet vergis), 1/5de scoop whey ( banaan) erdoor en een klein schepje nesquick en het smaakt bosbesachtig.

Ik koop hem ook bij de Albert Heyn maar die van de Zaanse Hoeve (DZH) is nog net iets goedkoper als die magere franse kwark van de AH.
Ok we gaan het volgende doen aub.
De voedingswaarde, prijs en merk opschrijven zodat we kunnen vergelijken welke prijs/eiwit verhouding beter is.
'magere naturel kwark' van het merk Konings inhoud 500 gram. Gekocht bij de bas van heijden.
Voedingswaarde per 100 gram
Energie 235 KJ (55 KCAL)
Eiwit 8,8 g
Koolhydraten 4,8 g
Vet 0,1 g
Zouden jullie ook even je bakje kwark willen pakken en het etiketje uit willen tikken![]()
http://www.weerribbenzuivel.nl/index.php/assortiment/32-magere-kwark
Magere Kwark haal ik bij de biologische winkel.
INTENS lekker en zeer goede voedingswaarden. Het smaakt net naar slagroom.
Eiwit: 13 gram
Kh: 2,5 gram
V: 1 gram

Smaakt heerlijk ja maar is niet naturel. Dat aardbeiensmaakje maakt dat jouw kwark veel suikers bevat.Zaanse hoeve Magere kwark Aardbei
Voedingswaarde per 100G.
Energie : 96 kcal
Eiwit : 8,5 g
Koolhydraten : 15 g
vet 0,2 g
inhoud 500g.
smaakt heerlijk!
Ok we gaan het volgende doen aub.
De voedingswaarde, prijs en merk opschrijven zodat we kunnen vergelijken welke prijs/eiwit verhouding beter is.
'magere naturel kwark' van het merk Konings inhoud 500 gram. Gekocht bij de bas van heijden.
Voedingswaarde per 100 gram
Energie 235 KJ (55 KCAL)
Eiwit 8,8 g
Koolhydraten 4,8 g
Vet 0,1 g
Zouden jullie ook even je bakje kwark willen pakken en het etiketje uit willen tikken![]()

Komende week in de AH bonus:
AH Naturel kwark 500 gram 25% korting
Komende week wordt het die dus
Normaal gesproken die van de Lidl, Aldi of Jumbo
Die heeft echt k*t EKV verhoudingen man, teveel melksuikers en weinig eiwit. Ik rij tegenwoordig eens per week langs de Lidl na mn werk en neem daar 7 bakken kwark mee (dat, en ketchup, is echt het enige wat ik daar koop) per 100 gram bevat die 11 gram eiwit en 4 gram carbs ofzo.