XXL Nutrition

Welke kwark neem jij ? en waarom kwark ?

Komende week in de AH bonus:
AH Naturel kwark 500 gram 25% korting
Komende week wordt het die dus:P
Normaal gesproken die van de Lidl, Aldi of Jumbo

De ronde pot magere franse kwark in wat voor winkel ik ook sta. meestal lidl. 8.9gram eiwit/100gr 65ct
(niet de vierkantige want die zijn smerig)

inderdaad het zoveelste topic

Ik pak die van de albert heijn(magere franse kwark, iets van 65cent/500gram als ik me niet vergis), 1/5de scoop whey ( banaan) erdoor en een klein schepje nesquick en het smaakt bosbesachtig.

Ik koop hem ook bij de Albert Heyn maar die van de Zaanse Hoeve (DZH) is nog net iets goedkoper als die magere franse kwark van de AH.

• Topic Starter Topic Starter
Ok we gaan het volgende doen aub.

De voedingswaarde, prijs en merk opschrijven zodat we kunnen vergelijken welke prijs/eiwit verhouding beter is.

'magere naturel kwark' van het merk Konings inhoud 500 gram. Gekocht bij de bas van heijden.

Voedingswaarde per 100 gram
Energie 235 KJ (55 KCAL)
Eiwit 8,8 g
Koolhydraten 4,8 g
Vet 0,1 g

Zouden jullie ook even je bakje kwark willen pakken en het etiketje uit willen tikken ;)

Zaanse hoeve Magere kwark Aardbei

Voedingswaarde per 100G.

Energie : 96 kcal
Eiwit : 8,5 g
Koolhydraten : 15 g
vet 0,2 g

inhoud 500g.

smaakt heerlijk!

Aldi, Lidl, Jumbo, Hoogvliet......whatever :p

De voedingswaarde, prijs en merk opschrijven zodat we kunnen vergelijken welke prijs/eiwit verhouding beter is.

'magere naturel kwark' van het merk Konings inhoud 500 gram. Gekocht bij de bas van heijden.

Energie 235 KJ (55 KCAL)
Eiwit 8,8 g
Koolhydraten 4,8 g
Vet 0,1 g

Zouden jullie ook even je bakje kwark willen pakken en het etiketje uit willen tikken ;)

??

Laatst bewerkt:
Zaanse hoeve Magere kwark Aardbei

Voedingswaarde per 100G.

Energie : 96 kcal
Eiwit : 8,5 g
Koolhydraten : 15 g
vet 0,2 g

inhoud 500g.

smaakt heerlijk!
Smaakt heerlijk ja maar is niet naturel. Dat aardbeiensmaakje maakt dat jouw kwark veel suikers bevat.
Kortom neem beter een naturel

Energie 235 KJ (55 KCAL)
Eiwit 8,8 g
Koolhydraten 4,8 g
Vet 0,1 g

:roflol: :roflol:

goed topic

Die heeft echt k*t EKV verhoudingen man, teveel melksuikers en weinig eiwit. Ik rij tegenwoordig eens per week langs de Lidl na mn werk en neem daar 7 bakken kwark mee (dat, en ketchup, is echt het enige wat ik daar koop) per 100 gram bevat die 11 gram eiwit en 4 gram carbs ofzo.

Komende week in de AH bonus:
AH Naturel kwark 500 gram 25% korting
Komende week wordt het die dus:P
Normaal gesproken die van de Lidl, Aldi of Jumbo

Wilde het net gaan zeggen is eigenlijk 'brekend' waard in de voeding sectie. 56 Cent voor een bak kwark als ik het goed zag. Maak er ff een foto van als je er 20 haalt en dan ook het gezicht van de kassabediende. :-)

Laatst bewerkt:
Kwark? Vreet ik niet meer...

Aldi is ook interessant;)
8.7eiwitten en 3.7kh. vet0.1.

Jumbo was eerst ook interessant;)
9.5E 0.1V en 2/2.5kh.

Die heeft echt k*t EKV verhoudingen man, teveel melksuikers en weinig eiwit. Ik rij tegenwoordig eens per week langs de Lidl na mn werk en neem daar 7 bakken kwark mee (dat, en ketchup, is echt het enige wat ik daar koop) per 100 gram bevat die 11 gram eiwit en 4 gram carbs ofzo.

Lul niet man. Gewoon 9 gram eiwit per 100 gram en weinig suikers. Die van de Zaanse Hoeve is net zo goed als die andere.

Terug
Naar boven